עבודות שלי בנושא איור_הערות,תגובות

115d

New member
עוד משהו אחרון להגיד..

אני ממש ממש חדשה בעניין של הפוטושופ.. והתחלתי לאייר ממש לבד ללא למידה.. אז אני ישמח להערות בונות. ועזרה אם צריך... אז מקווה שתענו מהעבודות הראשונות שלי.. שדרך אגב אני מאוד גאה בנתיים שהצלחתי לאייר סוף סוף בפוטושופ!
 

s a b i n a

New member
רפרנס - תמונה או תמונות שעבדת איתן

רפרנס זה כלי חשוב ולדעתי כמעט הכרחי באיור, בעיקר ריאליסטי כמו שלך. אבל צריך לדעת לעבוד איתו נכון - כדי שבסופו של תהליך האיור ייראה כמו משהו חדש, מקורי, איור שעומד בפני עצמו. לדעתי הבעייה עם האיורים זה שהם עדיין נראים מאוד "מועתקים" מהרפרנס. כשרואים אותם זה ברור כשמש שעבדת עם צילום. חוץ מזה, תמיד עדיף ללמוד קצת רישום רק כדי לדעת איך לתאר תנוחות של גוף ואהבתי מאוד את הטכניקה נטולת הקונטורים - זה נראה מעניין וככל שתעבדי יותר בפוטושופ בטח תשכללי אותה יותר
 

115d

New member
אה.. אוקי הבנתי.... >>

כן אז עבדתי כמו שרואים אם תמונות. כי אני עדיין לא מקצועית מספיק לעבוד מהראש.. כי כפי שאמרתי אני חדשה בתחום האיור בפוטושופ.. ועבודות האלה הם רק אימון בשבילי ולאט לאט אני מקווה שאני ישתפר וילמד עוד ועוד כמה מושגים על האיור הממוחשב. וחוץ מי זה אני גם מאיירת ביד אם עפרון והאיורים שאני מציירת ביד זה יותר התחום שלי. טוב אני גם רק בת 16 וזה רק ההתחלה אני מקווה להתקדם במהלך השנים..!
 

115d

New member
יכול להיות אתה מכיר תאחרון כי..

העליתי אותו פה לא מזמן אחרי שצבעתי אותו..
 

s a b i n a

New member
זה מאה אחוז לעבוד עם תמונות!

לא חייבים לדעת לצייר הכל מהראש, אפילו אם אתה מאייר סופר מקצועי להפך, זה עדיף לעבוד עם רפרנס ומהסתכלות ולא לסמוך על מה שנראה לנו שאנחנו יודעים. מלא פעמים עבודה נכונה עם רפרנס מוסיפה המון לאיור - דיוק בפרטים, רישום נכון, צבעוניות מעניינת ועוד מיליון דברים שבחיים לא היינו חושבים עליהם לבד. פשוט צריך לקבל את המיומנות של לעבוד כך שזה ייראה "טבעי" ולא אחד לאחד מתמונה מצולמת. אבל אל תדאגי - זה יגיע עם העבודה. ואם את בת 16 וזוהי רק ההתחלה... אז זאת אחלה התחלה!
 
למעלה