עבודות לילה רח´ הירקון ת"א קו 55

מצב
הנושא נעול.

Brendan

New member
עבודות לילה רח´ הירקון ת"א קו 55

עבודות לילה רח´ הירקון ת"א קו 55
החל מיום א´ 24/11/02 ועד ליום ד´ 27/11/02 כולל יתבצעו עבודות לילה ברח´ הירקון החל מהשעה 20:00 ועד למחרת בבוקר בשעה 05:00 בקטע שבין רח´ נורדאו לרח´ דיזינגוף בכיוון הנסיעה מדרום לצפון. אי לכך יחול שינוי במסלול הקו בכיוון הנסיעה לרידינג להלן המסלול החלופי עד רח´ ארלוזורוב פינת בן יהודה ללא שינוי, ימינה בן יהודה, שמאלה דיזינגוף, ימינה התערוכה וממשיכים במסלול הרגיל. תחנות חדשות בן יהודה 178 בן יהודה 236 בן יהודה 258 תחנות מבוטלות הירקון 194 הירקון 248 הירקון 288 בכיוון הנסיעה מרידינג ללא שינוי. מקור: דובר חברת "דן"
 

Brendan

New member
מערכות בקרת תנועה יווסתו את התנועה

עבודות לילה רח´ הירקון ת"א קו 55
החל מיום א´ 24/11/02 ועד ליום ד´ 27/11/02 כולל יתבצעו עבודות לילה ברח´ הירקון החל מהשעה 20:00 ועד למחרת בבוקר בשעה 05:00 בקטע שבין רח´ נורדאו לרח´ דיזינגוף בכיוון הנסיעה מדרום לצפון. אי לכך יחול שינוי במסלול הקו בכיוון הנסיעה לרידינג להלן המסלול החלופי עד רח´ ארלוזורוב פינת בן יהודה ללא שינוי, ימינה בן יהודה, שמאלה דיזינגוף, ימינה התערוכה וממשיכים במסלול הרגיל. תחנות חדשות בן יהודה 178 בן יהודה 236 בן יהודה 258 תחנות מבוטלות הירקון 194 הירקון 248 הירקון 288 בכיוון הנסיעה מרידינג ללא שינוי. מקור: דובר חברת "דן"
מערכות בקרת תנועה יווסתו את התנועה
בקרוב: מערכות בקרת תנועה יווסתו את תנועת כלי הרכב בישראל משרד התחבורה יקים בקרוב מערך של מרכזים לניהול ובקרת תנועה, שיאפשרו לווסת בצורה יעילה יותר את תנועת כלי הרכב במטרופולינים הגדולים בישראל וברשת הדרכים הבינעירונית המקשרת ביניהן, כך מסר היום מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון. על פי תוכנית אב ארצית לניהול ובקרת תנועה, שגובשה על ידי מנהל אגף התכנון במשרד התחבורה, אינג´ ישעיהו רונן, יוקמו ארבעה מרכזי ניהול ובקרת תנועה מטרופוליניים בתל אביב, ירושלים, חיפה ובאר שבע ומרכז בקרה תנועה ארצי נוסף לניהול ושליטה על רשת הדרכים הבינערונית המקשרת בין האזורים המטרופליניים. בכל מטרופולין יוקם מרכז בקרת תנועה אחד שישלב בתוכו את כל מערכות הבקרה השולטות על רשתות הדרכים המהירות, הפרבריות והעירוניות של המטרופולין. מרכזים אלה יפעלו בתאום מלא עם מרכז הבקרה וניהול התנועה הארצי. בכל מרכז בקרת תנועה ישולבו כל הרשויות המקומיות הכלולות באותו מטרופולין. באיזור הבקרה של מטרופולין תל אביב תכללנה הרשויות הבאות: תל אביב, רמת גן, בני ברק, גבעתיים, חולון, בת ים, ראשל"צ, לוד, רמלה, אור יהודה, קרית אונו, פתח תקווה, יהוד, גני תקוה וגבעת שמואל. המרכז במטרופולין תל אביב יבנה על שטח של כ- 1000 מ"ר, במתחם תחנת הרכבת בארלוזורוב ויכלול בעתיד גם את הרכבת הקלה (הקו האדום והקו הירוק) ומרכז הבקרה של נתיבי איילון. מרכז הבקרה בחיפה יכלול את הרשויות המקומיות של חיפה, קריית אתא, קרית ביאליק, קרית מוצקין, קרית ים, נשר וטירת הכרמל. המרכז ימוקם באזור צומת הקריות (הצ´ק פוסט) בשטח של כ- 1000 מ"ר, במבנה שיוקם במסגרת "מנהרות הכרמל". בבירה יכלול מרכז הבקרה את ירושלים, מבשרת ציון, בית שמש, אבו גוש, קרית יערים וגבעת זאב. המרכז ימוקם במיקומו הנוכחי כיום בכביש בגין (כביש מס´ 4). מרכז הבקרה בבאר שבע יכלול את העיר באר שבע, עומר, להבים ורהט והוא ימוקם בעיר באר שבע. מרכז הבקרה הארצי ישלוט על התנועה בכל הדרכים הארציות, למעט אלה המגודרות בתחומים של ארבעת המרכזים המטרופולינים. המרכז הארצי יקושר לכל אחד מארבעת המטרופולינים ויחלוק מידע על תנועת כלי הרכב עם כל אחד מהמרכזים המטרופלינים. בכל אחד מהמרכזים יהיו מספר עמדות תפעול ובהם: עמדה של רשת הכבישים הפרברית המהירה, בקרת רמזורים עירונית, עמדת תפעול של הרכבת הקלה, ניהול ארועים של משטרת התנועה, מוקד התנועה של קול ישראל, עמדות תקשורת (טלוויזיה, רדיו ועיתונות) וחדר ניהול לשעת חרום. משרד התחבורה פרסם לאחרונה את המכרזים הראשונים לתכנון מרכז הבקרה. לצורך קידום הפרוייקט הוקמה מינהלת בינמשרדית להקמת המרכזים לניהול ובקרת התנועה ושותפים בה בין השאר: המשנה למנכ"ל מע"צ, יוסי קופ, ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב יעקב רז, מנכ"ל נתיבי איילון, יהודה בר און ונציגים של כל הרשויות שבתחומם יוקם הפרוייקט. מנכ"ל משרד התחבורה ציין כי פיתוח רשת הכבישים בתחומי המטרופולינים הגדולים מגיע כיום כמעט לידי מיצוי מלוא הפוטנציאל של זכויות הדרך. לדבריו, ניתן לנצל טוב יותר את תשתיות הכבישים הקיימות באמצעות טכנולוגיות חדשות של ניהול ובקרת תנועה. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
 

Carl Freeborne

New member
אנשים מתעסקים בשטויות....

מערכות בקרת תנועה יווסתו את התנועה
בקרוב: מערכות בקרת תנועה יווסתו את תנועת כלי הרכב בישראל משרד התחבורה יקים בקרוב מערך של מרכזים לניהול ובקרת תנועה, שיאפשרו לווסת בצורה יעילה יותר את תנועת כלי הרכב במטרופולינים הגדולים בישראל וברשת הדרכים הבינעירונית המקשרת ביניהן, כך מסר היום מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון. על פי תוכנית אב ארצית לניהול ובקרת תנועה, שגובשה על ידי מנהל אגף התכנון במשרד התחבורה, אינג´ ישעיהו רונן, יוקמו ארבעה מרכזי ניהול ובקרת תנועה מטרופוליניים בתל אביב, ירושלים, חיפה ובאר שבע ומרכז בקרה תנועה ארצי נוסף לניהול ושליטה על רשת הדרכים הבינערונית המקשרת בין האזורים המטרופליניים. בכל מטרופולין יוקם מרכז בקרת תנועה אחד שישלב בתוכו את כל מערכות הבקרה השולטות על רשתות הדרכים המהירות, הפרבריות והעירוניות של המטרופולין. מרכזים אלה יפעלו בתאום מלא עם מרכז הבקרה וניהול התנועה הארצי. בכל מרכז בקרת תנועה ישולבו כל הרשויות המקומיות הכלולות באותו מטרופולין. באיזור הבקרה של מטרופולין תל אביב תכללנה הרשויות הבאות: תל אביב, רמת גן, בני ברק, גבעתיים, חולון, בת ים, ראשל"צ, לוד, רמלה, אור יהודה, קרית אונו, פתח תקווה, יהוד, גני תקוה וגבעת שמואל. המרכז במטרופולין תל אביב יבנה על שטח של כ- 1000 מ"ר, במתחם תחנת הרכבת בארלוזורוב ויכלול בעתיד גם את הרכבת הקלה (הקו האדום והקו הירוק) ומרכז הבקרה של נתיבי איילון. מרכז הבקרה בחיפה יכלול את הרשויות המקומיות של חיפה, קריית אתא, קרית ביאליק, קרית מוצקין, קרית ים, נשר וטירת הכרמל. המרכז ימוקם באזור צומת הקריות (הצ´ק פוסט) בשטח של כ- 1000 מ"ר, במבנה שיוקם במסגרת "מנהרות הכרמל". בבירה יכלול מרכז הבקרה את ירושלים, מבשרת ציון, בית שמש, אבו גוש, קרית יערים וגבעת זאב. המרכז ימוקם במיקומו הנוכחי כיום בכביש בגין (כביש מס´ 4). מרכז הבקרה בבאר שבע יכלול את העיר באר שבע, עומר, להבים ורהט והוא ימוקם בעיר באר שבע. מרכז הבקרה הארצי ישלוט על התנועה בכל הדרכים הארציות, למעט אלה המגודרות בתחומים של ארבעת המרכזים המטרופולינים. המרכז הארצי יקושר לכל אחד מארבעת המטרופולינים ויחלוק מידע על תנועת כלי הרכב עם כל אחד מהמרכזים המטרופלינים. בכל אחד מהמרכזים יהיו מספר עמדות תפעול ובהם: עמדה של רשת הכבישים הפרברית המהירה, בקרת רמזורים עירונית, עמדת תפעול של הרכבת הקלה, ניהול ארועים של משטרת התנועה, מוקד התנועה של קול ישראל, עמדות תקשורת (טלוויזיה, רדיו ועיתונות) וחדר ניהול לשעת חרום. משרד התחבורה פרסם לאחרונה את המכרזים הראשונים לתכנון מרכז הבקרה. לצורך קידום הפרוייקט הוקמה מינהלת בינמשרדית להקמת המרכזים לניהול ובקרת התנועה ושותפים בה בין השאר: המשנה למנכ"ל מע"צ, יוסי קופ, ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב יעקב רז, מנכ"ל נתיבי איילון, יהודה בר און ונציגים של כל הרשויות שבתחומם יוקם הפרוייקט. מנכ"ל משרד התחבורה ציין כי פיתוח רשת הכבישים בתחומי המטרופולינים הגדולים מגיע כיום כמעט לידי מיצוי מלוא הפוטנציאל של זכויות הדרך. לדבריו, ניתן לנצל טוב יותר את תשתיות הכבישים הקיימות באמצעות טכנולוגיות חדשות של ניהול ובקרת תנועה. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
אנשים מתעסקים בשטויות....
כן... כי עם היו מעודדים תחבורה ציבורית (אוטובוסים, רכבות קלות, תחתיות, ביעירוניות, וגם מוניות ומוניות שירות) - כאשר התחבורה הציבורית היתה פועלת 24 שעות, 7 ימים בשבוע ואנשים רבים היו לכן יכולים לותר על המכונית הפרטית - אזי נפח התנועה היה יורד ולא היו צריכים כל מניי מרכזי ביקורת שונים ומשונים.
 

fireman

New member
חשיבה לא נכונה

אנשים מתעסקים בשטויות....
כן... כי עם היו מעודדים תחבורה ציבורית (אוטובוסים, רכבות קלות, תחתיות, ביעירוניות, וגם מוניות ומוניות שירות) - כאשר התחבורה הציבורית היתה פועלת 24 שעות, 7 ימים בשבוע ואנשים רבים היו לכן יכולים לותר על המכונית הפרטית - אזי נפח התנועה היה יורד ולא היו צריכים כל מניי מרכזי ביקורת שונים ומשונים.
חשיבה לא נכונה
תראה גם אני וגם אתה יודעים שמי שרגיל לנסוע ברכב לא ישאיר אותו בחניה ויסע באוטובוס כי הוא פתאום יותר יפה ויותר נקי, זה עניין של הרגלים שקשה מאוד לשנות. אמנם התחבורה הציבורית יכולה להוות חליף מצויין כאשר מדובר בדרכים בינעירוניות וכאן אני מוצא הצדקה להקעיע וכמה שיותר בתשתיות להסעת הומנים בין עירוניות ובעיקר בתשתיות מסילתיות. בתוך הערים עובדתית, ישנם לחצי תנועה גדולים מאוד שמושפעים גם מהתחבורה הציבורית, עשרות אלפי אוטובוסים נעים בכבישי הארץ בנוסף לכ2 מיליון כלי רכב פרטיים שסותמים את מרכזי הערים, הדבר הופך גם את התחבורה הציבורית לבלתי אטרקטיבית אם היא אינה מקבלת נת"צים באופן מלא (דבר שבפועל לא יקרה אף פעם) בגדול גם הרכבים וגם האוטובוסים נתקעים בפקקים וכאן נבנחת האלטרנטיבות, היכן כדאי יותר להתקע בפקק? ברכב שלך או באוטובוס שנדחסים לתוכו 50 איש? הקמת מרכזי בקרת תנועה הוא דבר חשוב מאוד ובגדר חובה במטרופולינים במדינת ישראל, חבל שלקח כל כך הרבה זמן עד ההחלטות הללו
 

fireman

New member
ידוע לי ממקור מוסמך

מערכות בקרת תנועה יווסתו את התנועה
בקרוב: מערכות בקרת תנועה יווסתו את תנועת כלי הרכב בישראל משרד התחבורה יקים בקרוב מערך של מרכזים לניהול ובקרת תנועה, שיאפשרו לווסת בצורה יעילה יותר את תנועת כלי הרכב במטרופולינים הגדולים בישראל וברשת הדרכים הבינעירונית המקשרת ביניהן, כך מסר היום מנכ"ל משרד התחבורה, סלמן בן ציון. על פי תוכנית אב ארצית לניהול ובקרת תנועה, שגובשה על ידי מנהל אגף התכנון במשרד התחבורה, אינג´ ישעיהו רונן, יוקמו ארבעה מרכזי ניהול ובקרת תנועה מטרופוליניים בתל אביב, ירושלים, חיפה ובאר שבע ומרכז בקרה תנועה ארצי נוסף לניהול ושליטה על רשת הדרכים הבינערונית המקשרת בין האזורים המטרופליניים. בכל מטרופולין יוקם מרכז בקרת תנועה אחד שישלב בתוכו את כל מערכות הבקרה השולטות על רשתות הדרכים המהירות, הפרבריות והעירוניות של המטרופולין. מרכזים אלה יפעלו בתאום מלא עם מרכז הבקרה וניהול התנועה הארצי. בכל מרכז בקרת תנועה ישולבו כל הרשויות המקומיות הכלולות באותו מטרופולין. באיזור הבקרה של מטרופולין תל אביב תכללנה הרשויות הבאות: תל אביב, רמת גן, בני ברק, גבעתיים, חולון, בת ים, ראשל"צ, לוד, רמלה, אור יהודה, קרית אונו, פתח תקווה, יהוד, גני תקוה וגבעת שמואל. המרכז במטרופולין תל אביב יבנה על שטח של כ- 1000 מ"ר, במתחם תחנת הרכבת בארלוזורוב ויכלול בעתיד גם את הרכבת הקלה (הקו האדום והקו הירוק) ומרכז הבקרה של נתיבי איילון. מרכז הבקרה בחיפה יכלול את הרשויות המקומיות של חיפה, קריית אתא, קרית ביאליק, קרית מוצקין, קרית ים, נשר וטירת הכרמל. המרכז ימוקם באזור צומת הקריות (הצ´ק פוסט) בשטח של כ- 1000 מ"ר, במבנה שיוקם במסגרת "מנהרות הכרמל". בבירה יכלול מרכז הבקרה את ירושלים, מבשרת ציון, בית שמש, אבו גוש, קרית יערים וגבעת זאב. המרכז ימוקם במיקומו הנוכחי כיום בכביש בגין (כביש מס´ 4). מרכז הבקרה בבאר שבע יכלול את העיר באר שבע, עומר, להבים ורהט והוא ימוקם בעיר באר שבע. מרכז הבקרה הארצי ישלוט על התנועה בכל הדרכים הארציות, למעט אלה המגודרות בתחומים של ארבעת המרכזים המטרופולינים. המרכז הארצי יקושר לכל אחד מארבעת המטרופולינים ויחלוק מידע על תנועת כלי הרכב עם כל אחד מהמרכזים המטרופלינים. בכל אחד מהמרכזים יהיו מספר עמדות תפעול ובהם: עמדה של רשת הכבישים הפרברית המהירה, בקרת רמזורים עירונית, עמדת תפעול של הרכבת הקלה, ניהול ארועים של משטרת התנועה, מוקד התנועה של קול ישראל, עמדות תקשורת (טלוויזיה, רדיו ועיתונות) וחדר ניהול לשעת חרום. משרד התחבורה פרסם לאחרונה את המכרזים הראשונים לתכנון מרכז הבקרה. לצורך קידום הפרוייקט הוקמה מינהלת בינמשרדית להקמת המרכזים לניהול ובקרת התנועה ושותפים בה בין השאר: המשנה למנכ"ל מע"צ, יוסי קופ, ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב יעקב רז, מנכ"ל נתיבי איילון, יהודה בר און ונציגים של כל הרשויות שבתחומם יוקם הפרוייקט. מנכ"ל משרד התחבורה ציין כי פיתוח רשת הכבישים בתחומי המטרופולינים הגדולים מגיע כיום כמעט לידי מיצוי מלוא הפוטנציאל של זכויות הדרך. לדבריו, ניתן לנצל טוב יותר את תשתיות הכבישים הקיימות באמצעות טכנולוגיות חדשות של ניהול ובקרת תנועה. מקור: אבנר עובדיה, דובר משרד התחבורה
ידוע לי ממקור מוסמך
שלהקמת המרכז בבאר שבע הוקצה בינתיים סכום של כ1 מיליון דולר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה