ותמונה נוספתעבודות ההרחבה בזבוטינסקי פ"ת
האם הן חלק מההכנה לקראת הקמת קו הרכבת הקלה?
כן כן....ותמונה נוספת
וחבל שבוטלכן כן....
אבל בינתיים, עד שתהיה רכבת קלה, זה היה מת"צ (מסלול תחבורה ציבורית) כמו שהיה פעם בדרך מנחם בגין בתל אביב.
ישאירו את תחנות האוטובוס ליד ידיעותוחבל שבוטל
בגלל מחלף קפלן החדש בוטל עוד אחד ממסלולי התחבורה הציבורית היחידים בארץ. ומעכשיו גם שם ייתקעו האוטובוסים במסלול הרגיל. זה מה שקורה כשמשקיעים בכבישים ונסיעה ברכב פרטי ולא בתחבורה ציבורית. אף על פי חשיבותו הגדולה של מחלף קפלן, יכלו עם קצת מחשבה לתכנן אותו אחרת כך שיישאר מקום למת"צ.
אני נוסע באיזור הזה המון...ישאירו את תחנות האוטובוס ליד ידיעות
אחרונותנשמע לי מאוד לא הגיוני, אין מקום לאוטובוסים לעצור ובמקרים רבים הנוסעים צריכים לרדת לכביש ולנופף לנהג בידיים בכדי שיעצור (כשהתחנות היו מופרדות, הנהג ראה אם יש או אין נוסעים בתחנה שלו וכך בחר אם לעצור או להמשיך בנסיעה בנתיב המרכזי). מקווה שיהיה פיתרון אחר - הרי אם יש את המנהרה התת קרקעית, אין סיבה להשאיר שלושה מסלולים רגילים (צריך להשאיר רק אחד מהם עבור מי שרוצה להיכנס לעזריאלי).
לא נוראוחבל שבוטל
בגלל מחלף קפלן החדש בוטל עוד אחד ממסלולי התחבורה הציבורית היחידים בארץ. ומעכשיו גם שם ייתקעו האוטובוסים במסלול הרגיל. זה מה שקורה כשמשקיעים בכבישים ונסיעה ברכב פרטי ולא בתחבורה ציבורית. אף על פי חשיבותו הגדולה של מחלף קפלן, יכלו עם קצת מחשבה לתכנן אותו אחרת כך שיישאר מקום למת"צ.
בטוח שיהיה גודש באיזורילא נורא
כי בכביש יסעו מעתה הרבה פחות מכוניות אז לא יהיה עומס.
יהיו את הרמזוריםבטוח שיהיה גודש באיזורי
הכניסה והיציאה מהמנהרות.הרי יש שם רמזורים. כמו בגשר החדש בצ'ק פוסט. לגבי המחלף עצמו, היה צריך לחשוב על פיתרון הולם כדי להפריד את התח"צ משאר התנועה.
ראיתי כשהי'יתי באופיס דיפו.עבודות ההרחבה בזבוטינסקי פ"ת
האם הן חלק מההכנה לקראת הקמת קו הרכבת הקלה?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.