עבודות ההרחבה בזבוטינסקי פ"ת

  • פותח הנושא oren*
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

oren*

New member
עבודות ההרחבה בזבוטינסקי פ"ת

עבודות ההרחבה בזבוטינסקי פ"ת
האם הן חלק מההכנה לקראת הקמת קו הרכבת הקלה?
 

K85

New member
וחבל שבוטל

כן כן....
אבל בינתיים, עד שתהיה רכבת קלה, זה היה מת"צ (מסלול תחבורה ציבורית) כמו שהיה פעם בדרך מנחם בגין בתל אביב.
וחבל שבוטל
בגלל מחלף קפלן החדש בוטל עוד אחד ממסלולי התחבורה הציבורית היחידים בארץ. ומעכשיו גם שם ייתקעו האוטובוסים במסלול הרגיל. זה מה שקורה כשמשקיעים בכבישים ונסיעה ברכב פרטי ולא בתחבורה ציבורית. אף על פי חשיבותו הגדולה של מחלף קפלן, יכלו עם קצת מחשבה לתכנן אותו אחרת כך שיישאר מקום למת"צ.
 

oren*

New member
ישאירו את תחנות האוטובוס ליד ידיעות

וחבל שבוטל
בגלל מחלף קפלן החדש בוטל עוד אחד ממסלולי התחבורה הציבורית היחידים בארץ. ומעכשיו גם שם ייתקעו האוטובוסים במסלול הרגיל. זה מה שקורה כשמשקיעים בכבישים ונסיעה ברכב פרטי ולא בתחבורה ציבורית. אף על פי חשיבותו הגדולה של מחלף קפלן, יכלו עם קצת מחשבה לתכנן אותו אחרת כך שיישאר מקום למת"צ.
ישאירו את תחנות האוטובוס ליד ידיעות
אחרונות
נשמע לי מאוד לא הגיוני, אין מקום לאוטובוסים לעצור ובמקרים רבים הנוסעים צריכים לרדת לכביש ולנופף לנהג בידיים בכדי שיעצור (כשהתחנות היו מופרדות, הנהג ראה אם יש או אין נוסעים בתחנה שלו וכך בחר אם לעצור או להמשיך בנסיעה בנתיב המרכזי). מקווה שיהיה פיתרון אחר - הרי אם יש את המנהרה התת קרקעית, אין סיבה להשאיר שלושה מסלולים רגילים (צריך להשאיר רק אחד מהם עבור מי שרוצה להיכנס לעזריאלי).
 

Sephiroth

New member
אני נוסע באיזור הזה המון...

ישאירו את תחנות האוטובוס ליד ידיעות
אחרונות
נשמע לי מאוד לא הגיוני, אין מקום לאוטובוסים לעצור ובמקרים רבים הנוסעים צריכים לרדת לכביש ולנופף לנהג בידיים בכדי שיעצור (כשהתחנות היו מופרדות, הנהג ראה אם יש או אין נוסעים בתחנה שלו וכך בחר אם לעצור או להמשיך בנסיעה בנתיב המרכזי). מקווה שיהיה פיתרון אחר - הרי אם יש את המנהרה התת קרקעית, אין סיבה להשאיר שלושה מסלולים רגילים (צריך להשאיר רק אחד מהם עבור מי שרוצה להיכנס לעזריאלי).
אני נוסע באיזור הזה המון...
ואולי זה יפתיע אתכם, אבל מאז שהתחילו עם כל העבודות על מחלף קפלן, והזיזו את תחנות האוטובוס לצדדי הכבישים, התנועה זורמת יופי. גם בשעות העומס.
 

Carl Freeborne

New member
לא נורא

וחבל שבוטל
בגלל מחלף קפלן החדש בוטל עוד אחד ממסלולי התחבורה הציבורית היחידים בארץ. ומעכשיו גם שם ייתקעו האוטובוסים במסלול הרגיל. זה מה שקורה כשמשקיעים בכבישים ונסיעה ברכב פרטי ולא בתחבורה ציבורית. אף על פי חשיבותו הגדולה של מחלף קפלן, יכלו עם קצת מחשבה לתכנן אותו אחרת כך שיישאר מקום למת"צ.
לא נורא
כי בכביש יסעו מעתה הרבה פחות מכוניות אז לא יהיה עומס.
 

seffic

New member
בטוח שיהיה גודש באיזורי

לא נורא
כי בכביש יסעו מעתה הרבה פחות מכוניות אז לא יהיה עומס.
בטוח שיהיה גודש באיזורי
הכניסה והיציאה מהמנהרות.הרי יש שם רמזורים. כמו בגשר החדש בצ'ק פוסט. לגבי המחלף עצמו, היה צריך לחשוב על פיתרון הולם כדי להפריד את התח"צ משאר התנועה.
 

Carl Freeborne

New member
יהיו את הרמזורים

בטוח שיהיה גודש באיזורי
הכניסה והיציאה מהמנהרות.הרי יש שם רמזורים. כמו בגשר החדש בצ'ק פוסט. לגבי המחלף עצמו, היה צריך לחשוב על פיתרון הולם כדי להפריד את התח"צ משאר התנועה.
יהיו את הרמזורים
בבגין פינת מוזס, ובבגין פינת יהודית (ביציאה מהמנהרה) ואת הרמזור בצומת מעל המנהרה. איפה עוד יהיו רמזורים? האם יצטרכו רמזורים לשילוב התנועה ביציאה מהמנהרה?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה