עבודה ופיטורין לאחר לידה

עבודה ופיטורין לאחר לידה

שלום, כרגע אני נמצאת בחופשת לידה שאמורה להסתיים בעוד כחודש. אני רוצה להאריך אותה לתקופה של עד 6 חודשים וידוע לי שבמשך זמן זה אסור למעסיק שלי לפטר אותי. לא מזמן נרמז לי שיש סיכוי ששאם אחזור לעבודה בתום 6 חודשים מיום הלידה, יפטרו אותי וישאירו את המחליפה שלי במקומי, ועד כמה שאני יודעת, מותר להם. בינתיים, יש לי אפשרות לעבוד מעט מהבית כפרילסנרית אצל מעסיק אחר, במהלך הזמן שמעבר לחופשת הלידה כלומר על חשבון החופשה ללא תשלום. אני שואלת, אם אעבוד אצל המעסיק האחר בין חופשת הלידה ועד תום 6 החודשים, האם אני מאבדת את זכותי אצל המעסיק הנוכחי? האם ברגע שאני עובדת אצל מעסיק אחר, אינני נחשבת יותר עובדת של המעסיק הנוכחי? האם לא אקבל פיצויים במידה ואפוטר בתום 6 חודשים, בגלל שכביכול "עזבתי" אותו עוד קודם? מקווה שהשאלה ברורה, תודה.
 

הבולאי

New member
ששת החודשים הם חל'ת ועליהם לא תקבלי שכר.

מאידך עקב טיפול בילד את יכולה להתפטר בתוך 9 חודשים מיום הלידה ולקבל פיצויים אם עבדת יותר משנה. אם תפוטרי לפני כן- יש פיצויים.
 
רק 3 חודשים הם חל"ת

ומה זה אם תפוטרי לפני כן? מותר להם לפטר אותה בתקופה זו?
 

הבולאי

New member
כפי שאמרתי יש לך בעיות עם הבנת הנקר.קראי

את החלק השני של הודעתה. סלחתי לך.יום כיפור לפנינו.
 
למעלה