עבודה בש"ל טלפוני בערוץ הקניות

orelzor

New member
עבודה בש"ל טלפוני בערוץ הקניות

זה נשמע לי כמו אחלה עבודה, ומצד שני אין שם מרכז הערכה כמו בכל מקום אלא רק ראיון אישי ואני מקווה שזה לא אומר משהו.
האם מישהו עבד\עבר ראיון לערוץ הקניות ויוכל להגיד מה התנאים\אווירה במוקד\סביבת עבודה וכדו... ?
 

orelzor

New member
שכחתי לציין שבעבר עבדתי שנה בהוט בש"ל טלפוני

ואין לי ממש מושג מה להגיד אם ישאלו מדוע עזבתי בהוט? "מכיוון שלא התקדמתי ופתחתי את זה עם המנהלת וזה לא עזר" נשמע נדוש מדי וברצינות האשמה שעזבתי הייתה עליי ככה שאין לי מושג מה להגיד.
אני לא אגיד להם שפשוט נמאס לי מהוט
 
ברוך הבא


עבודה בערוץ הקניות נשמע חווייתי משהו, נשמח לשמוע דיווחים.

לגבי העזיבה של הוט - אפשר לנסח את זה באופן דיפלומטי, למשל להגיד שהרגשת שמיצית או שהיו לך תכניות אחרות (למשל - טיול בחו"ל או לימודים) ולכן עזבת.
 
מכרה שלי עבדה שם

ולא ממש אהבה את המקום.

אבל היא גם עבדה ממש ממזמן, ומן הסתם דברים השתנו.
למה הריאיון?
 
למעלה