עבודה בקליפורניה

85balerafon

New member
עבודה בקליפורניה

מישהו פה מכיר את החברה Rachels Best? מכיר מישהו שעבד בה? בכלל מה אתם חושבים על עבודה בקניונים בארה"ב בכלל ובסן פרנסיסקו בפרט? תודה לעונים
 

Vdrums

New member
12 שעות ביום על הרגליים.

6 ימים בשבוע 5 שותפים 1 יום מנוחה שמשמש לכביסה וסידורים אמריקע בייבי.
 

85balerafon

New member
אתה מדבר ספציפית על החברה הזאת?

או על כל החברות שם? אני מודע לזה שזה הרבה שעות וזה לא ממש מפחיד אותי, יותר מפחיד אותי שאני אדפק בדרך כזו או אחרת.... 0-:
 

Vdrums

New member
שורה תחתונה: אם הם לא מוציאים לך אישור

עבודה בארץ זה לא חוקי. את יכולה להידפק משותפים בחדר, מזה שיכולים להעיף אותך מהעבודה בכל זמן נתון ומזה שאולי תיתפסי, תבלי קצת בכלא ותחזרי לארץ ללא יכולת להיכנס שוב לארה"ב.
 

יוספוס11

New member
אל תשכח שמדובר בישראלים...

פרקטיקה נפוצה בקרב "עגלות יריבות" ביחוד לקראת עונות השיא, הוא הלשנה לרשויות ההגירה על "היריב". אם אין ברשותך ויזת עבודה בדרכונך (לא ויזת תייר) אותה קיבלת בנציגות אמריקאית רשמית, אתה למעשה עובד לא חוקי וצפוי למאסר וגירוש אם תיתפס.
 
למה אתה מבלבל את השכל

אף אחד לא "מלשין" להגירה! מה אתה חושב שבהגירה הם מטומטמים? אתה חושב שהם לא יודעים שבכל קניון שני יש ישראלים לא חוקיים? הם עסוקים מידי בלמלא אוטובוסים במקסיקנים וכמה ישראלים בקניון לא ממש מעניין אותם. וכל ישראלי שגורש ע"י ההגירה ללא יוצא מן הכלל זה כי הוא עשה משהו טפשי ואחרי שעצרו אותו המשטרה הבינו שהוא לא חוקי בארה"ב. נ.ב. בלי קשר העבודה בקניונים עבודה קשה מאד לא בגלל השעות אלא בגלל האנרגיות המטורפות שזה דורש ממך ולדעתי זה ממש לא שווה את הכסף שהם עושים (כבר לא כ"כ הרבה) האמריקאים כבר הבינו את החרטה הזו. הזמן היחיד שהולך להם באמת טוב זה כמובן בחגים
 

אפרת ר

New member
שכחת גם את הסיכוי הגבוה לסיים את החוייה הזו

עם שותפים פחות נעימים ובחדר יותר צפוף וחותמת חדשה בדרכון
 
למעלה