סתם שאלת תם.....

מרכזון

New member
סתם שאלת תם..... ../images/Emo132.gif

היכן אתה, שמונה בעקבות אחד, או אולי שאקרא לך אדון המנהל??? מאז ספטמבר 2000 נעלמו עקבותך!!! כולי תקווה שלא נחטפת ע"י השמונה בעקבות...!!!
 

shellyland

New member
לא אמרנו לא לשאות איפה המנהל? ../images/Emo46.gif

לפורום הז יש מספר מנהלים שהם גם חברי פורום שכותבים כאן בניקים של עצמם ורק במידה ונדרשת התערבות מנהלתית כלשהי הם כותבי בשם ההנהלה. בדרך כלל, הפורום מנוהל בצורה מאוד מוצלחת ע"י הגולשים בלבד, כאשר ההנהלה עוסקת בעבודת הקודש של "מאחורי הקלעים".
 

shellyland

New member
שכחתי לומר מי הם:

גרי רשף, צימעס, פלפל ועוד שניים שאני לא זוכרת.
 

Idan91

New member
"במידה ו"?!!? ../images/Emo122.gif

טוב, שמעי, זה לא הולך ככה. לרוב הצירופים לא מצרפי "ו", אלא "ש". הצירוף היחיד שידוע לי שמצורף אליו "ו" מתאר סיבה, והוא: "הואיל ו". אבל... גם "במידה ש" את לא יכולה להגיד במקרה זה, מאחר ש"מידה ש" תשמש רק כשמדובר במידה ממש. לדוגמה: "אני צריכה בגד במידה שמתאימה לי!"
 
מישהו קרא לי?

"שמונה בעקבות אחד" הוא שם המשתמש המשותף של חמשת מייסדי הפורום שהקשר בינהם היה וירטואלי בלבד: ליידי אן (נעלמה ולא נודעו עקבותיה) חתול סימטה (נעלם ולא נודעו עקבותיו) פלפל. (מופיע מדי כמה חודשים וכל הודעה שלו שווה זהב) גרי רשף (כעת הוא המנהל היותר פעיל) צימעס (מארחת מפגש הפורום הקרוב). כללית הפורום אינו זקוק ליותר מדי עבודת ניהול, אבל יש תמיד למי לפנות (גרי רשף) וגם פניה ל"שמונה בעקבות אחד" תמיד נענית.
 

מרכזון

New member
אני חייב לציין....

שגרי רשף, כמנהל, קצת קיצוני מידי בתגובותיו!!! זו כמובן דעתי האישית!!!
 

nutmeg

New member
מה זה קשור?

ניסו להסביר לך שהניהול פה מינימאלי ובדרך כלל אנחנו תרבותיים מספיק לנהל כל מיני דיונים ללא הזדקקות להכוונה וניהול. אם גרי קיצוני מידי לדעתך אין לזה שום קשר להיותו מנהל בפועל, אלא להיותו איש פרטי עם דעות שלא מוצאות חן בעיניך. "היות אדם לא קיצוני מידי" אינו קריטריון לניהול, ובכלל - אם שמת לב, לאנשים יש אזורי חיים בהם דעותיהם יותר קיצוניות, ולשם איזון אזורים אחרים לא קיצוניים במיוחד. אני כמעט בטוחה שגם אצלך זה ככה... לא?
 

shellyland

New member
לי אין ../images/Emo3.gif

איזורי חיים בהם אני לא קיצונית במיוחד.
 

nutmeg

New member
בטח שיש לך

מי שחושבת ש-lunch זה בשעה 3:00 לא ממש פנאטית בעניין שעות הארוחה שלה
 

shellyland

New member
תיקון:

מי שאוכלת במשך כל היום ממש לא פנאטית בעניין שעות הארוחות שלה. (טוב שלא נשארת, ממילא לא היה לי זמן לצאת)
 

shellyland

New member
אני חייבת לציין...

שאנחנו עושים הפרדה מלאה בפורום בין "שמונה בעקבות אחד" לבין הפרטים המרכיבים אותו, המדברים כל אחד בשם עצמו ולא בשם "הנהלת הפורום". בדרך כלל זה עובד מצויין.
 

אטיוד5

Active member
אני מקווה ...

שאתה יודע להפריד בין גרי המנהל לבין גרי הגולש מן השורה. מהשהות הקצרה שלי כאן, נראה לי שהוא יודע להפריד.
 

מרכזון

New member
אין כל הפרדה...

ולא צריכה להיות. על מנהל פורום להיות זהיר יותר בדבריו, כך לפחות אני חושב. להשוות משתתף בפורום, ולא חשוב מה אמר, לרוצחים, מחבלים ומפלצות כמו יגאל עמיר וברוך גולדשטיין, אלו דברים שמנהל פורום צריך לחשוב פעמיים לפני שהוא מביע אותם.
 

מרכזון

New member
אילו לא הטפות מוסר..

אני מביע את דעתי על מה שצריכה להיות איכות של מנהל פורום. אתה יכול כמובן לחסום אותי. זו אפשרות טכנית שיש לך כמנהל פורום. אתה גם יכול להתעלם. וכמובן שאתה יכול להגיב. אני, לאומתך, איני יכול לחסום אותך כשאתה משווה חבר בפורום לאותם חלאות. כפי שאבא שלי תמיד אמר-אל תחפש הגינות, אינה נמצאת בעולם הזה!!!
 
למעלה