סתם שאלה... לחיילים שביניכם

מצב
הנושא נעול.

AfroditA18

New member
סתם שאלה... לחיילים שביניכם

סתם שאלה... לחיילים שביניכם
הסכימו בסוף שרכבת ישראל תהיה חינם לחיילים או לא?
 

david80

Active member
הנסיעה חינם!

סתם שאלה... לחיילים שביניכם
הסכימו בסוף שרכבת ישראל תהיה חינם לחיילים או לא?
הנסיעה חינם!
על חשבון משרד הבטחון, כמובן (בדומה לאוטובוסים)! יש למגנט את כרטיס החוגר אצל הקופה או בכרטיסומט (בחריץ כרטיס האשראי)! המערכת הממוחשבת מאפשר לחיילים להוציא כרטיס אחת בלבד בכל תחנה למשך זמן מסוים (הגנה בפני ניצול)! אני מאחל גיוס נעים ושיהיה לך קל"ב (קרוב לבית) או לפחות - קל"ר (קרוב לרכבת)!
 

AfroditA18

New member
אני רוצה רחוק מהבית..

הנסיעה חינם!
על חשבון משרד הבטחון, כמובן (בדומה לאוטובוסים)! יש למגנט את כרטיס החוגר אצל הקופה או בכרטיסומט (בחריץ כרטיס האשראי)! המערכת הממוחשבת מאפשר לחיילים להוציא כרטיס אחת בלבד בכל תחנה למשך זמן מסוים (הגנה בפני ניצול)! אני מאחל גיוס נעים ושיהיה לך קל"ב (קרוב לבית) או לפחות - קל"ר (קרוב לרכבת)!
אני רוצה רחוק מהבית..
 
רכבת חינם

סתם שאלה... לחיילים שביניכם
הסכימו בסוף שרכבת ישראל תהיה חינם לחיילים או לא?
רכבת חינם
חוץ מכמה תחנות מסויימות שצריך לשלם... (ראשל"צ ועוד כמה) אפשר לרכוש כרטיס בקופה או בעמדת כרטיסים (שמעבירים כרטיס מגנטי כלשהו) כל כמה זמן (אני חושב שעתיים).
 

matany

New member
לא בדיוק

רכבת חינם
חוץ מכמה תחנות מסויימות שצריך לשלם... (ראשל"צ ועוד כמה) אפשר לרכוש כרטיס בקופה או בעמדת כרטיסים (שמעבירים כרטיס מגנטי כלשהו) כל כמה זמן (אני חושב שעתיים).
לא בדיוק
הרכבת היא בחינם לכל ומכל התחנות לפחות עד סוף 2003
 

איליה.

New member
ראשונים ובית שמש, אבל זה כבר הסתדר.

רכבת חינם
חוץ מכמה תחנות מסויימות שצריך לשלם... (ראשל"צ ועוד כמה) אפשר לרכוש כרטיס בקופה או בעמדת כרטיסים (שמעבירים כרטיס מגנטי כלשהו) כל כמה זמן (אני חושב שעתיים).
ראשונים ובית שמש, אבל זה כבר הסתדר.
התחנות היחידות שהנסיעה אליהן/מהן לא היתה בחינם לחיילים היו הראשונים ובית שמש, אבל עכשיו הנסיעה היא חינם לכל התחנות, כולל שתי אלה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה