הנסיעה חינם!
על חשבון משרד הבטחון, כמובן (בדומה לאוטובוסים)! יש למגנט את כרטיס החוגר אצל הקופה או בכרטיסומט (בחריץ כרטיס האשראי)! המערכת הממוחשבת מאפשר לחיילים להוציא כרטיס אחת בלבד בכל תחנה למשך זמן מסוים (הגנה בפני ניצול)! אני מאחל גיוס נעים ושיהיה לך קל"ב (קרוב לבית) או לפחות - קל"ר (קרוב לרכבת)!
הנסיעה חינם!
על חשבון משרד הבטחון, כמובן (בדומה לאוטובוסים)! יש למגנט את כרטיס החוגר אצל הקופה או בכרטיסומט (בחריץ כרטיס האשראי)! המערכת הממוחשבת מאפשר לחיילים להוציא כרטיס אחת בלבד בכל תחנה למשך זמן מסוים (הגנה בפני ניצול)! אני מאחל גיוס נעים ושיהיה לך קל"ב (קרוב לבית) או לפחות - קל"ר (קרוב לרכבת)!
רכבת חינם
חוץ מכמה תחנות מסויימות שצריך לשלם... (ראשל"צ ועוד כמה) אפשר לרכוש כרטיס בקופה או בעמדת כרטיסים (שמעבירים כרטיס מגנטי כלשהו) כל כמה זמן (אני חושב שעתיים).
רכבת חינם
חוץ מכמה תחנות מסויימות שצריך לשלם... (ראשל"צ ועוד כמה) אפשר לרכוש כרטיס בקופה או בעמדת כרטיסים (שמעבירים כרטיס מגנטי כלשהו) כל כמה זמן (אני חושב שעתיים).
רכבת חינם
חוץ מכמה תחנות מסויימות שצריך לשלם... (ראשל"צ ועוד כמה) אפשר לרכוש כרטיס בקופה או בעמדת כרטיסים (שמעבירים כרטיס מגנטי כלשהו) כל כמה זמן (אני חושב שעתיים).
ראשונים ובית שמש, אבל זה כבר הסתדר.
התחנות היחידות שהנסיעה אליהן/מהן לא היתה בחינם לחיילים היו הראשונים ובית שמש, אבל עכשיו הנסיעה היא חינם לכל התחנות, כולל שתי אלה.