סתם רציתי לחלוק

zelig0n

New member
מזל טוב ... למרות ש-

טיל או לא טיל, אני עם חצי מכמות הצילינדרים וחצי מכמות הגלגלים משאיר אותך מאחורה
אחלה רכב, גם אני שקלתי לרכוש אחד בעבר (CLK רגילה, לא את ה-AMG) אבל זה לא יצא לפועל, אין ספק שזה הרכב המוצלח ביותר בקטגטריה ... אולי בעתיד
המחיר נשמע נמוך מידי (לפי מה שהבנתי מדובר ב-02'), אין לי מושג למה הרי לרכב הנ"ל יש שוק מצויין והרבה מעריצים. שיהיה במזל ותסע בזהירות.
 

joojoo

New member
טוב נו

צודק, מה לעשות, אין על אופנוע. מצד שני, פה במדינת המהגרים שלא למדו לנהוג, אני ממש מעדיף ארבעה גלגלים
ובכלל, אם מדברים על זה, יש גם מספיק pocket rockets עם ארבעה צילינדרים שישאירו אותי מאחורה (ראה ערך lancer evolution, או WRX STI). אבל אני כן חושב ומסכים איתך שאין לאוטו הזה מתחרה בסגמנט המסוים הזה - הייתי מגדיר אותו כ high performance luxury convertible coupe. המחיר אכן נשמע נמוך - הם נתקעו עם האוטו ב lot לכמה חודשים והיו צריכים להיפטר ממנו. הייתי עם הרבה חשדות לגבי ההסטוריה של הרכב, אבל ה carfax היה נקי לגמרי, וממש עכשיו קיבלתי את ה service records של המכונית מחבר שלי שעובד בסוכנות מרצדס והאוטו באמת נקי לגמרי (במילים שלו "a really clean car"). בקיצור היה לי המון מזל. זה לקח זמן. אני התבייתתי על אוטו כזה לפני חודש וחצי. מאז אני כל יום סוקר את כל האתרים, את craigslist, ומציק לסוכנויות מרצדס בקליפורניה בחיפושים. מצאתי כמה אבל המחיר היה גבוה מדי. ביום שישי ראיתי את המודעה ב craigslits על האוטו עם המחיר הנמוך במיוחד, ומיד התקשרתי. ביום שבת נסעתי לשם עם פנקס צ'קים, ואחרי שראיתי וניסיתי את האוטו לא היססתי. ובאמת תפסתי אותו במזל - הם קיבלו עוד שני טלפונים על האוטו כשאני הייתי בסוכנות מול הבחור ב financing. המזל שלי? כבר חתמתי על העסקה.
 

Mrs G

New member
יש מצב שאתה מעתיק את ההודעה הזו

לפורום "הורים בחו"ל" ? זה נשמע כמו סיפור לידה. היו צירים, היתה תמונה וברור לכל שאתה מאוהב בה
מזל טוב ג'וג'ו.
 

zelig0n

New member
דילר שפרסם מודעה בקרייג'ס ...

באמת נשמע נואש
תיקון קטן להגדרה שלך, אין דבר כזה "convertible coupe" (לפי מה שהבנתי) זה או convertible או coupe בגלל שכיום לא מייצרים קבריו' עם 4 דלתות וכשמדברים על קופה מדברים (בד"כ) על הגרסה היותר ספורטיבית (בגלל שקופה שוקלת פחות).
 

joojoo

New member
הממ

לי יודע. אני חושב שההגדרה של ה coupe היא שתי דלתות, 2+2 מושבים. לאמור האוטו הזה הוא coupe body style עם convertible top. זו גם ההגדרה הרשמית של המכונית אליבא דמרצדס.
 

joojoo

New member
דרך אגב

מאוד נפוץ הפרסום ב craigslist. המון dealers עושים את זה במחלקת האינטרנט שלהם פה, כמעט תמיד כדי להזיז מכוניות שתקועות להם במלאי.
 

ilanvag

New member
../images/Emo207.gif של מה שכתבת לשאלה נוספת:

איך בודקים רכב בארה"ב? האם אתה יכול לכתוב על קצה המזלג, לאלה מאיתנו שעדיין בארץ, ומתעתדים להגיע בעתיד הקרוב? במלים אחרות, מה מחליף את המחירון של יצחק לוי, או את הבדיקה במוסכים של מ.מ.מ?? האם יש מכונים "מוסמכים", או שבודקים בכל מוסך שהוא? איך יודעים כמה "ידיים" הרכב עבר? (באם זה משנה) איך יודעים שהוא "נקי" מכל הבחינות (כלומר ללא תאונות, ולא רכב גנוב). אודה לכל אחד שיוכל להתייחס בקצרה. אילן
 

joojoo

New member
הרבה יותר פשוט

קודם כל, אנשים פה מתיחסים הרבה יותר יפה למכוניות שלהם, בהגדרה. יותר מזה, אחריות זה אחריות, ומכוניות שעדיין באחריות (כמו זו שקניתי) הן בהגדרה במצב טוב. בכלל, מכוניות שחוזרות מליסינג כמעט תמיד במצב כללי טוב, ואתה תמיד יכול לקנות certified pre-owned שנותן אפילו יותר בטחון במצב הרכב. מעבר לזה, כל אוטו שאתה שוקל חייב, אבל חייב, לעבור carfax. זה נותן את כל ההסטוריה של הרכב, כולל כמה בעלים, אם הוא עבר תאונות וכד'. זה נורא פשוט, זה דרך האינטרנט, זה עולה $25 וזה נותן את כל האינפורמציה. לגבי בדיקה, אם אתה קונה פרטי אז פשוט הולכים ל dealer של החברה ומבקשים inspection. אם אתה קונה מ dealer רשמי אז כבר תקנה CPO ואין מה לבדוק. אם אתה קונה מ dealer "כללי" (כמו שאני קניתי, ה dealership הוא לא היה של מרצדס), אז זה עניין של judgement, אבל common sense זה שם המשחק. dealership גדול ווותיק לא יסכן את השם שלו בשביל להזיז lemon. ובכלל, תמיד אפשר לקנות service plan כמו שאני עשיתי, ואז אם משהו מתקלקל האוטו באחריות.
 

ilanvag

New member
אוקיי, הבנתי. כלומר אין מצבים כמו

בישראל, שזה "common knowledge" שבהרבה מגרשי מכוניות "משחקים" עם מד הקילומטרים, או עושים עוד כל מיני פוילה-שטיקים? דווקא מוצא חן שאפשר לקנות בביטחון מדילרים, בלי לחשוש שכל הזמן מנסים "לסדר" אותי.
 

joojoo

New member
לא ממש

יש פוילה שטיקים, אבל הם בקטע של לדפוק אותך במחיר, לא באוטו עצמו. התרגילים שעושים פה הדילרים בתהליך המכירה הם פשוט מדהימים לפעמים. טוב, יש גם דילרים בסגנון הישראלי אבל זה לא סוכנויות גדולות, יותר המגרשים הקטנים בפינה של הבלוק עם שלט "habla espanol".
 

ilanvag

New member
רשמתי לעצמי לחזור לפה לפורום,

ולהתייעץ איתך ועם שאר החברים פה, לפני שאני נוגע ברכב כלשהו בארה"ב
 

joojoo

New member
בכיף

בכלל, תגיד משהו כשאתה עובר לפה. ואם אתה עובר ל san francisco bay area, אז דיר בלאק שלא תבוא להגיד שלום, אה?
 

ilanvag

New member
אחל'ה, בכיף.

כרגע אנחנו מתוכננים יותר לכיוון בוסטון, אבל זה תלוי באישורים לפוסט-דוק של אשתי. כרגע עוד אין אוניברסיטה סגורה, ודברים עוד יכולים להשתנות.
 

רוניללה

New member
חחחחחחחחחחחחח

הזכרת לי את הפיאט אונו של אחותי שגנבו לה ואחרי שנתיים מצאו אותו בשטחים, כמובן שהיא לא ויתרה על האוצר שלה והוא הוחזר לה ביחד עם צפצפה של משטרה וכל מיני קישוטים ערביים....עד היום האוטו קיים אצלה והיא לא מוכנה להיפטר ממנו.
 

רוניללה

New member
../images/Emo6.gif

ראית מה זה... כנראה אם לא פירקו לו את הצורה סימן שהוא שווה והרבה
 

zoti

New member
קשור את הילדים טוב מאחורה.

שלא יעופו ברוח. מז"ט.
 
למעלה