סתם רציתי לחלוק

joojoo

New member
סתם רציתי לחלוק

אז ככה. בזמן האחרון זה נעשה יותר ויותר ברור שאין מה לעשות, אני צריך להתחיל לעשות קצת רושם. עם מה שאני מתעסק בו זה חלק מהמשחק. אז להתלבש אני כבר יודע, אבל האוטו... מסתכלים על הדברים האלה, סממנים של הצלחה וכל זה. טוב, אני מודה, בכלל גם תמיד רציתי תירוץ טוב ללכת לקנות משהו באמת נחמד. הקיצר, היום סוף סוף המלאכה הושלמה. את האאודי קבריולט הישנה שלי שהיתה שווה איזה 5000$ השארתי אצל הדילר. במקומה חזרתי הביתה עם טיל שיוט מונחה עם הרבה הרבה סטייל בדמות mercedes CLK55 AMG Convertible, שזה משהו שלוקח יותר זמן להגיד מהזמן שלוקח לו, לטיל, לזנק ל 60 מייל לשעה, או לחילופין, לעבור ממהירות freeway מקובלת לכזאת שגוררת שלילה מיידית. לא, לא חדש, בן ארבע, אבל עם יחסית מעט מיילים (35K) והרבה, המון, חיוכים מאוזן לאוזן. מה שנקרא, וואי וואי וואי. חבל"ז. אין, אני בחיים לא קונה פחות משמונה צילינדרים יותר. זה ממכר העניין הזה של מומנט מופרע בכל מצב וכל תנוחה. אח, איזה אוטו. היי, שמוליק, לא אמרת פעם שהיה לך אחד כזה?
 
תתחדש !!!

זה מזכיר לי שלפני שבועיים בדיוק ביקרתי בלוס אנג'לס, וכמעט קניתי מרצדס כזאת בדיוק (שנת 95), ותוך כדי התלבטות (לא מבחינת הרכב שאין מה להתלבט- זה ה-"רכב", ההתלבטות הייתה האם באמת יש צורך ברכב כזה כשרוב הנסיעות שלי הם בתוך העיר ממילא.. ועוד בסן פרנסיסקו עם בעיות חניה ודפיקות רכב חוזרות מנשנות ע"י בעלי נהגי מיני טראקס שמנסים להכנס לחניה שמספיקה בקושי למיני קופר..), וראיתי עוד רכב שמשך גם הוא את תשומת ליבי. "INFINITI".... באותו הרגע החלטתי ש SHOW זה טוב, ואני יכול להרשות לעצמי, אבל לכל דבר יש את הזמן שלו.. ואני לא חושב שיש לי צורך ברכב כרגע. אבל אני יכול להגיד לך בפה מלא שכשאחליף את הרכב לחדש- המרצדס בהחלט תקבל עדיפות. עכשיו עשית לי רגשי חרטה... תתחדש !!!
 

ilanvag

New member
סליחה על הבורות המדהימה -

כמה צילינדרים יש בשברולט לומינה ובשברולט אימפלה? 6 או 8? מכיוון שהיו לי את שתיהן (הראשונה בארץ לכמה שנים, את השנייה שכרתי בארה"ב לכמה שבועות) - האם ההבדל הוא כל כך משמעותי? שוב, אני מתנצל על הבורות, אבל אני ממש לא מבין ברכבים...
 

roeigal

New member
צילנדרים.

גם אני לא מומחה בעניין, אבל אני מאמין שמה שהיה לך זה 4 צילנדרים.
 

ilanvag

New member
מצאתי../images/Emo70.gif זה היה 6 צילינדרים ../images/Emo13.gif

הייתי נורא סקרן, אז חיפשתי עכשיו בגוגל, והצלחתי למצוא - מסתבר שגם הלומינה וגם האימפלה (שהחליפה אותה בשנת 1999) הן V6, שאפילו אני בבורותי מבין שזה 6 צילינדרים. מה ש"הורג" אותי זה ששתי המכוניות הללו מתוארות בתור mid-sized... רק כשמגיעים לארה"ב מבינים את זה, כי כשהייתי כמה שנים עם הלומינה בארץ, לא היו בסביבה מכוניות גדולות או ארוכות יותר מה"אוניה" שלי... ושוב, אני חוזר לשאלה המקורית - האם תוספת של 2 צילינדרים, כלומר 8 צילינדרים, היא כה משמעותית לעומת 6 צילינדרים???
 

joojoo

New member
ללא ספק יש הבדל

כמעט קניתי SL600 לפני שבועיים רק בגלל ה V12 אבל בסוף, כמו שאומרים, cooler heads prevailed. ההבדל הוא לא בכוח כמו בזמינות שלו. בתכל'ס, יותר צילינדרים = יותר מומנט זמין בכל רגע נתון. זה אומר שבמנוע עם 12 צילינדרים, למשל, את יכולה לנסוע בהילוך שישי 40 מייל לשעה ולחיצה על הגז בלי להוריד הילוך עדיין תיתן לך בומבה בצוואר. אותו דבר עם שמונה אבל פחות. מה שעושים במכוניות עם מנועים נמוכי צילינדרים זה לשים טורבו (יותר כוח בסל"ד גבוה) או סופרצ'רג'ר (יותר זמינות בסל"ד נמוך). אבל אני לא אוהב טורבו וכאלה, לטעמי אין תחרות למנוע שהוא naturally aspirated מבחינת הזמינות הכללית של התגובה בנסיעה (אין lag).
 

ilanvag

New member
אילן זה אתה ../images/Emo13.gif

למה חשבת שזו בחורה? כי אני לא מבין במכוניות?? יש גם גברים שלא מבינים בתחום הזה...
 

roeigal

New member
רכב ...

שאלה ישראלית מאוד , אבל אני גם מחפש משהו כזה ... כמה עלה ?
 

IMZEUS

New member
אישית הייתי לוקח את ה SL ולא CLK

אבל זה כבר להיות קטנוני. דרך אגב, אתה לא בורח לי כל כך מהר (אף על פי ששלי ג'יפ ושוקל פי 2). BMW X5 4.8is אם אתה מכיר
 

IMZEUS

New member
גג נפתח יש לי - הגובה זה הפלוס בפקק

JOOJOO תתחדש, ותסע בזהירות לפחות בהתחלה
לגבי, הכי חשוב זה לעבור את הפקקים בנוחות כל היתר שטויות.
 

Vdrums

New member
עד כמה שידוע לי, לX5 יש רק

sunroof, זה עדיין לא גג נפתח.
משתתף בצערך על הישיבה בפקקים.
 

zelig0n

New member
../images/Emo4.gif פקקים? (על מה אתם מדברים?)

אלו בנעלי הכדורגל או אלו ששומרים על הגזים בקולה ... ?
 

joojoo

New member
מאה אחוז נכון

בדרך הביתה אתמול כמעט עשיתי תאונה רק מההפתעה של מה קורה כשנותנים בדוושה הימנית. למזלי AMG לא שכחו את הבלמים
 
למעלה