סתם משהו שאני צריך להוציא

Weird Eyal

New member
סתם משהו שאני צריך להוציא

ילדת החיים
אחחח איזו ילדה מקסימה את
את זוכרת את כל האזעקות שהעברנו ביחד? אייך רצת מהר להתחבא וצרחת עליי לבוא ואני כולי משועשע מהעניין באתי אחרייך.
את בן אדם מתוסבך מתוסבך בלעזור את עוזרת לכל מי שנקלע לדרכך גם אם פוגע בך חבל לי שלא דיברנו כמעט חודשיים... שמח לי שכלום לא השתנה ועדיין אני המרגיע הלאומי שלך ואת שלי
ילדונת את ידידת אמת החיוך שלך מקרין אור
היה לי כייף לדבר איתך עכשיו שעה ואני יודע שיכולתי לומר לך את זה בטלפון אבל זה משהו שהייתי חייב לכתוב שיישאר מתועד
אל תשכחי שתמיד אני מרגיע וארגיע אותך רק תעשי סימן של עצב... אבל אל תעשי כי את בן אדם שמח וככה את צריכה תמיד להיות
אחרי יום עבודה משעה 6 בבוקר ועד 9 וחצי בערב ואת כל כך יודעת אייך להעלות לי את החיוך
שמח שיש לי את האופצייה להיות חלק מחייך הגדושים שמח שיש לי את היכולת להרגיע אותך להביא אותך למצב של מושי פושי
לילה טוב ילדה חלומות פז ושינה נעימה
 
סתם מוצא לנכון לנעוץ כי-

לפעמים כיף לי לחייך מגילויי חיבה ולו אם הם בין ידידים בלבד. לפעמים אלו הם גילויי החיבה הכי טובים. מסכים איתך לחלוטין באשר להיות ילדת החיים יילדה של קסם. מקווה שיהיו לך עוד לילות רבים בהם תלכי לישון עם חיוך. ובאותה נשימה רק רציתי לאמר לידידה המיוחדת שלי שאני חולה עליה. שאולי היא ניפנפה אותי מקודם כי היא בלחץ מהמבחן שיהיה לה ב- 16, ואולי היא כועסת עליי כי לפעמים אני שוכח לדאוג לעצמי במהלך הדאגה לקרובים שלי. אבל אני יודע שהכל מאהבה. חולה עליך ליז, אל תלכי לישון יותר מידי מאוחר. ואני יודע שאת קוראת כל יום מה הולך/חדש בפורום אז סתם שתדעי שאני מבין. בהצלחה במבחן ושמרי על החיוך הקסום שלך.
 
כן, אני זוכר את ההתחלה-

של ההכרות שלכם בפורום. וואי, אני מרגיש זקן כשאני אומר את זה. אני כבר מנהל הפורום שש שנים וקצת.נראה לי שקיבלתי את הניהול בערך בספטמבר 2000. דם אני קשישה כמו שליז אומרת, טוב, לא משנה.
 

ליזי1983

New member
ניבי ואייל היקרים:

אין מילים בפי כדי לאמר לכם עד כמה אתם מקסימים. איילי, מאז שהכרנו אני יודעת שלא ממש יצא לנו לדבר כמו שצריך אך הבטחה לי אליך, אחרי ה - 16 הכל ישתנה!!! אגב, רק שתדע, לעונג לי להכיר אדם מקסים שכמותך. ניבי, מי כמוך יודע שאני בחורה שיודעת להשיג מה שהיא רוצה אבל באמת רוצה. אז לא חושבת שהיתה לך ממש ברירה אלא להיות חברי הטוב בעולם ואני חושבת שאין מי שיודע כמוך עד כמה אני מעריכה את הלב וההכפתיות והרגישות שלך תמיד למה שעובר עליי ועל כל הסובב אותך. בכנות, שמחה מאוד שחוץ משני האחים שלי יש לי אותך בתוא אחי לנפש ובאמת אני כולי תקווה שתגיע האחת שתעשה אותך כבר מאושר כמו שמגיע לך באמת מכל הלב. אחי היקר, תודה על המילים המקסימות ושלמרות העקיצות והציניות שהיא נחלת שנינו אתה מעריך את הידידות הזאת באותה עוצמה כמוני. חברים אמיתיים הם אוצר לחיים. אמרתי לך את זה במפגש הפורום הראשון וזה ישאר איתנו לתמיד. חולה עליך, לילה טוב.
 
הי הי הי, אני לא מוכן,

בעקבות המפגש פורום השני שהיה לנו, להזכירך זה היה בתופים... בשום פנים ואופן להיות אחיך, ידיד נפש זה מונח מספיק חזק מבחינתי ולפחות שם אני לא יהפוך לאיזה סוג של מגלה חיות ולא משנה אם זה מפיכחות או שיכרות טוטאלית. והמבין יבין. אך איפה קרייזי קיקי שלנו איפה?
 
חייבת להגיב לכם ...

שתדעו שאין הרבה ידידים כמוכם אני מורידה בפניכם את הכובע ... ואומרת לכם כול הכבוד על ידידות האמת .. מקווה שכמו שאתם מעריכים את הידידות שלכם ככה הן מעריכות אתכם ... ושוב כול הכבוד לכם .. עדיף חבר קרוב מאשר אח רחוק .. שתמשיכו לחייך להנות ולבלות יחד ..
 
יכול לאמר לך בוודאות

שמהכרות עם ילדת החיים וליז אני וגם אייל יכולים להיות בטוחים שזה הדדי. ידידות אמיתית נבנית בין שניים שמעוניינים בה ולא חושב שלפחות בקשר ביני לבין ליז, אם זה לא היה דו צדדי זה פשוט לא היה כי אמרתי לה מלכתחילה שאני לא מעוניין בידידות ומצחיק אבל היא שיכנעה אותי שאני בהחלט זקוק לפחות לאחת ומסתבר שזאת היא. ובכנות, לפעמים בסט פרנדס מהווים מקלט הרבה יותר בטוח מיתרת הבשר של בן אדם.
 

gili812

New member
מאוד מרגש אייל

ואם אותי ריגשת ככה, אז אני רק יכולה לדמיין מה ילדת החיים הרגישה כשהיא קראה את זה...
 
חח:),איש יפה..

רציתי להעיר אותך ונרדמתי בחמישה ל-4 מותק.. התגעגעתי. הפסקה נחוצה, אמרתי לך כבר. שעה? שעה? שעה זה בקטנה.. שעה אני חושבת זה שיא אישי של שיחות קצרות ביננו:) אוהבת אותך איש, מאוד. מקווה שנ'שמע בסדר אצלך היום אולי אקפוץ אליך היום.. מתגעגעת ל"זרועותיך החסונות":) אחחחח,איילי, איילי..
 

Weird Eyal

New member
כן הא?

שעה זה באמת בקטנה על כמה שהיינו מדברים
אצלי הכל פנאן ולא את לא תקפצי היום
יאללה מותק רק רציתי לומר את מה שאמרתי
ותודה יניב
 

Weird Eyal

New member
ווויייי

אני פתאום קולט כמו דפוק ששכחתי בהודעה הקודמת שלי להודות לכל מי שהגיב
שמח שריגשתי
תמיד שמח לרגש
 

gili812

New member
כמעט, אוטוטו ו...

הייתי לוקחת את זה אישית אבל בסוף לא, אז זה בסדר...
 
מה תודה,מה?תתפשט..אבל רק כשאקפוץ

אווווח,איש איש... מבטיחה (בלי נדר) לא לנתק יותר חסרת לי.. היה לי קטע מצחיק לפני כמה ימים, דיברת איתי על ילדים, ואני חשבת שבין ילד לילד אולי תאמץ אותי:) איך אפשר בלי החיבוק העוטף שלך,הא?
 
הפורום הזה הפך ל.....

פורום יניב אייל ילדת החיים וסידני גם. סגרו ת'באסטה ובואו נפתח קומונה ל20+ אתם שמים לב שרק 3,4 אנשים כותבים פה. זו דעתי
 
קודם כל תודה על ההמלצה.

דבר שני אני אודה לך שלפני שאתה מציע לחברי פורום לעזוב את הפורום לטובת קומונה חלופית, לפחות תיהיה חבר של אותו הפורום. בנוסף אני ממליץ לך בחום להישאר כי גם אם עכשיו הפורום מורכב בעיקר מארבעה משתמשים עיקריים יש עוד רבים וטובים פה איתנו בין אם קוראים סמוים או סתם שאין להם זמן להגיב בימים אלו. זה דבר שקורה בזמני תחלופה ומי שנמצא פה יודע.
 
למעלה