סתם לשתף אתכן בתקופה האחרונה..
החייל שלי היה צריך לצאת לפני שבוע שבת הביתה אבל בגיזרה שלו העניינים קצת "התחממו" אז היה להם עוצר יציאות במוצב והוא נאלץ להשאר באותה שבת - שבוע שני שהוא סוגר. ביום הראשון האחרון נכנסתי לישון צהריים אחרי בוקר ארוך והחבר העיר אותי בסביבות 16:30 וביקש ממני לבדוק לו איזה משהו עם קרוב משפחה שלי, קמתי מהמיטה רצתי למקרר לקחת שוקו (אני תמיד כמה עם שוקו) התיישבתי בסלון והתקשרתי לדוד שלי.. לא עברה שנייה ופתאום הייתה דפיקה בדלת.. כן כן כן לא פחות ולא יותר מהחייל החתיך שלי
הוא הגיע הביתה אחרי שבועיים וחצי שלא ראיתי אותו ואחרי שהוא בילה את היום הולדת שלו בבסיס בלעדיי
והפתיע אותי כ"כ !!
הוא היה כאן עד יום רביעי בבוקר, אלה היו 3 ימים מושלמים מכל הבחינות, גם בהשלמת החוויות והרגעים ביחד גם מבחינת יציאות גם הפתעתי אותו עם המתנות של היומולדת - בקיצור מושלם !! ביום רביעי כשהוא חזר לבסיס נפל עליי דאון רציני שדווקא בחג הוא לא איתי
ומיום חמישי העניינים פשוט התחילו להתדרדר לא הפסקנו לריב כל הסופ"ש.. הבעיה העיקרית היא שהריבים עצמם הם על שטויות שלא יתוארו אבל הם פשוט מתפתחים לכיוונים שונים לגמרי /: רבנו ביום שישי בצהריים ולא דיברנו עד היום בבוקר ועלתה בי לא פעם המחשבה לחתוך את העניינים בנינו ולערער באהבה שלו אליי.. אני רוצה לשמוע אם זה נורמלי? אם זה קרה לכן פעם? אני לא חושבת שזה נורמלי כ"כ לחשוב על פרידה. /: ד"א השלמנו והכל עכשיו די סדר, חוץ מזה שאנחנו בקושי מדברים כי הוא עסוק אבל הוא הציע לי הצעה לפני מספר שעות - בייום שלישי הקרוב בע"ה אנחנו חוגגים שנה וחצי ביחד והוא הצליח להשיג הפנייה לבית חולים באותו יום מה שאומר שהוא פנוי באותו יום הוא הציע לי לנסוע לתל אביב ולפגוש אותו שם ושנעשה לנו יום כיף ביחד
כמובן שהסכמתי בלי היסוס בכלל !!!!
( מי תסרב לפגוש את החייל שלה?!?) בכל מקרה הריב האחרון גרם לי להכנס קצת לפאניקה, למרות שהוא אומר שהוא אוהב אותי כמו שהוא לא אהב אף פעם בחיים שלו ושהיה ממש קשה לו לשמוע אותי בוכה אתמול בפלאפון מעצבים הריב הזה גרם לי לערער ברגשות שלו כלפיי? הוא גם שאל אותי אם אני אהיה יותר מאושרת בלעדיו ולא אבכה אם נפרד? כמובן שאמרתי לו שטוב לי איתו ושאני לא יכולה בלעדיו ופשוט קשה לי עם הריבים. עשיתי נכון? מישהי עברה משהו דומה לזה? הציייייילו ! , אני לא מפסיקה לחשוב על זה !!!
החייל שלי היה צריך לצאת לפני שבוע שבת הביתה אבל בגיזרה שלו העניינים קצת "התחממו" אז היה להם עוצר יציאות במוצב והוא נאלץ להשאר באותה שבת - שבוע שני שהוא סוגר. ביום הראשון האחרון נכנסתי לישון צהריים אחרי בוקר ארוך והחבר העיר אותי בסביבות 16:30 וביקש ממני לבדוק לו איזה משהו עם קרוב משפחה שלי, קמתי מהמיטה רצתי למקרר לקחת שוקו (אני תמיד כמה עם שוקו) התיישבתי בסלון והתקשרתי לדוד שלי.. לא עברה שנייה ופתאום הייתה דפיקה בדלת.. כן כן כן לא פחות ולא יותר מהחייל החתיך שלי