סתם לשתף אתכן בתקופה האחרונה..

Ori185

New member
סתם לשתף אתכן בתקופה האחרונה..

החייל שלי היה צריך לצאת לפני שבוע שבת הביתה אבל בגיזרה שלו העניינים קצת "התחממו" אז היה להם עוצר יציאות במוצב והוא נאלץ להשאר באותה שבת - שבוע שני שהוא סוגר. ביום הראשון האחרון נכנסתי לישון צהריים אחרי בוקר ארוך והחבר העיר אותי בסביבות 16:30 וביקש ממני לבדוק לו איזה משהו עם קרוב משפחה שלי, קמתי מהמיטה רצתי למקרר לקחת שוקו (אני תמיד כמה עם שוקו) התיישבתי בסלון והתקשרתי לדוד שלי.. לא עברה שנייה ופתאום הייתה דפיקה בדלת.. כן כן כן לא פחות ולא יותר מהחייל החתיך שלי :) הוא הגיע הביתה אחרי שבועיים וחצי שלא ראיתי אותו ואחרי שהוא בילה את היום הולדת שלו בבסיס בלעדיי
והפתיע אותי כ"כ !! :) הוא היה כאן עד יום רביעי בבוקר, אלה היו 3 ימים מושלמים מכל הבחינות, גם בהשלמת החוויות והרגעים ביחד גם מבחינת יציאות גם הפתעתי אותו עם המתנות של היומולדת - בקיצור מושלם !! ביום רביעי כשהוא חזר לבסיס נפל עליי דאון רציני שדווקא בחג הוא לא איתי
ומיום חמישי העניינים פשוט התחילו להתדרדר לא הפסקנו לריב כל הסופ"ש.. הבעיה העיקרית היא שהריבים עצמם הם על שטויות שלא יתוארו אבל הם פשוט מתפתחים לכיוונים שונים לגמרי /: רבנו ביום שישי בצהריים ולא דיברנו עד היום בבוקר ועלתה בי לא פעם המחשבה לחתוך את העניינים בנינו ולערער באהבה שלו אליי.. אני רוצה לשמוע אם זה נורמלי? אם זה קרה לכן פעם? אני לא חושבת שזה נורמלי כ"כ לחשוב על פרידה. /: ד"א השלמנו והכל עכשיו די סדר, חוץ מזה שאנחנו בקושי מדברים כי הוא עסוק אבל הוא הציע לי הצעה לפני מספר שעות - בייום שלישי הקרוב בע"ה אנחנו חוגגים שנה וחצי ביחד והוא הצליח להשיג הפנייה לבית חולים באותו יום מה שאומר שהוא פנוי באותו יום הוא הציע לי לנסוע לתל אביב ולפגוש אותו שם ושנעשה לנו יום כיף ביחד :) כמובן שהסכמתי בלי היסוס בכלל !!!!
( מי תסרב לפגוש את החייל שלה?!?) בכל מקרה הריב האחרון גרם לי להכנס קצת לפאניקה, למרות שהוא אומר שהוא אוהב אותי כמו שהוא לא אהב אף פעם בחיים שלו ושהיה ממש קשה לו לשמוע אותי בוכה אתמול בפלאפון מעצבים הריב הזה גרם לי לערער ברגשות שלו כלפיי? הוא גם שאל אותי אם אני אהיה יותר מאושרת בלעדיו ולא אבכה אם נפרד? כמובן שאמרתי לו שטוב לי איתו ושאני לא יכולה בלעדיו ופשוט קשה לי עם הריבים. עשיתי נכון? מישהי עברה משהו דומה לזה? הציייייילו ! , אני לא מפסיקה לחשוב על זה !!!
 
../images/Emo24.gif

אז ככה , קודם כל לפי דעתי עשית את הדבר הנכון שהסכמת! וכל הכבוד לך
אני חושבת שלמרות שמדברים על פרידות לא באמת מתכוונים לזה , הכל מרוב מתח ועצבים ... החייל שלי ת'אמת רבתי איתו על שטות שמימנה התחילו הדיבורים על פרידה - והיום? אנחנו הזוג הכי נוצץ בעולם
ותתפלאי זה נורמלי , שוב יש שבירות מתח ועצבים גם עליו ובטח שגם עלייך , שאת כאן ומחכה לו ופתאום הוא לא איתך בחג . הזמן עושה את שלו
לא בכל דיבור יש אמת . אספר לך משהו - אני שבת שעברה הייתה לנו נפילה דיי כואבת , הוא אמר דברים שגרמו לי להפגע ... ולא ידעתי אם שווה לי כבר להשאר איתו חיכיתי עד יום רביעי , שהוא יצא ונוכל להיפגש - שנדבר על הדברים . ברגע שראינו אחד ת'שני? הכל נשכח , כאילו לא היה כלום. הגעגועים , המתח וכמובן העצבים הם אלו שגורמים לנפילות הכואבות האלה . אל תתני להם להתשלט עליך
הבטחה שלי אתם יותר חזקים מזה
וכמובן שיהיה לך שבוע מקסים , וגמר חתימה טובה
 

GrowingMadness

New member
קורה כל הזמן. ;;

ולא משנה כמה אני אתנצל ואסביר לחבר שלי שזה אך ורק בגלל שאני מבואסת מהעובדה שקשה לי בלעדיו ושזה רק מגעגועים אליו- הוא לא יקלוט! אבל בתוך תוכו הוא יודע שזה נכון ושכל הדיבורים האלה על פרידה זה סתם קקי. :> לדעתי חבר שלך נשמע הכי מקסים בעולם [הקטע עם ההפניה ושהוא הפתיע אותך ככה], ונשמע שאת אוהבת אותו ממש - אז וואלה, נראה לי שעשית את הדבר הנכון.
א-בל! עם כמה שזה נשמע נדוש, בתאכלס, רק את יכולה לדעת עם עשית את הדבר הנכון. יו נו, אינסטינקטיים נשיים וכל השיט הזה. 3: בכלאופנ יאיי לכם.
ד"א, תגידי תודה שחבר שלך עוד מתרגש מהבכי שלך, כי שלי כבר מזה לא מתרגש כשאני מתחילה לבכות. xD כאילו באמת, הוא נעשה כזה חסום ריגשית ואדיש וקשוח מאז שהוא בצבא שזה מדהים.
 

Ori185

New member
תודה בנות :)

עזרתן לי ועודדתן אותי מאוד :)) כמובן שהכל הסתדר, הימים האחרונים דווקא מלבלבים ומאושרים D: מחר אני נוסעת לת"א לחגוג איתו את השנה וחצי שלנו :) מקווה לחזור עם מלא מלא חוויות מהנות ולשתף אתכן ! תודה רבה רבה
 
למעלה