שים לב מה קורה כל יום ב-3 הימים האחרונים: 00Z אופטימי, נותן גשם מה-27 ועד להודעה חדשה. 06Z כבר יותר מתון, אבל עדיין נחמד. 12Z קוטל כל דבר מעניין. והרוטינה חוזרת על עצמה.
אני חדש פה בכל הפורום ונהנה לקרוא את כל הספקוצליות שלכם. אבל אתם פשוט הורגים אותי לאט לאט - כל פעם כאפה ממישהו אחר. משה עכשיו גמר אותי עם ההתמתנות של המערכת בשבוע הבא - קיבינימט אני חולם עליה בלילה ועכשיו - בום ! עוד כאפה. די , אנא ממך משה תעשה איזו קומבינה.....