סתם לידיעתכם,המערכת של שבוע הבא

  • פותח הנושא m70
  • פורסם בתאריך

m70

New member
סתם לידיעתכם,המערכת של שבוע הבא

התמתנה היום מאוד.
 

DrunkGoat

New member
AVN החליט לשגע אותנו..

שים לב מה קורה כל יום ב-3 הימים האחרונים: 00Z אופטימי, נותן גשם מה-27 ועד להודעה חדשה. 06Z כבר יותר מתון, אבל עדיין נחמד. 12Z קוטל כל דבר מעניין. והרוטינה חוזרת על עצמה.
 

oriregev

New member
אני מאמין שזה עוד יקצין

הם תמיד ממתנים את המערכת שבוע לפני וככל שמתקרבים המודלים יותר מקצינים
 

JESSICA3

New member
די - אתם גומרים עלי .....

אני חדש פה בכל הפורום ונהנה לקרוא את כל הספקוצליות שלכם. אבל אתם פשוט הורגים אותי לאט לאט - כל פעם כאפה ממישהו אחר. משה עכשיו גמר אותי עם ההתמתנות של המערכת בשבוע הבא - קיבינימט אני חולם עליה בלילה ועכשיו - בום ! עוד כאפה. די , אנא ממך משה תעשה איזו קומבינה.....
 

m70

New member
בגלל אתה חדש פה...

לקחת ברצינת יתר תחזיות לשבועיים. גם עכשיו,בטווח שבוע פלוס זה לא ברור.
 

אריאל5

New member
לחצי הראשון של השבוע.

היא התמתנה לימים שני-שלישי והקצינה לחמישי-שבת ואז היא כוללת שלג של ממש נחיה ונראה.
 
למעלה