סתם כך השווה קלה בין מטרו ישראל לחנות מקבילה

סתם כך השווה קלה בין מטרו ישראל לחנות מקבילה

בארה"ב שעובדת עם ימאהה , למזלי הרע נשבר לי המכסה משאבת מים בyz התקשרתי למטרו וביקשתי לבדור אם יש במלאי כמובן שלא היה וצרילך לחכות זה דבר מובן ומקובל לשאלתי השנייה כמה עולה החלק הנ"ל קיבלתי תשובה לאחר בירור קל של 600 שח , ניכנסתי לאתר של ימאהה אוף טרוי ובדקתי בחנות כמה עולה החלק ונדהמתי לגלות שהמחיר פשוט מצחיק 25$ כולל מיסים !!! אני מבין את גובה המיסוי בארץ שהוא בשמיים ועוד תהליכי פרוצדורה למינהם , אבל איך הגיעו לכזה סכום מטורף?????
 
אתה לא מחדש לנו הרבה.הנושא עלה לא מעט פעמים,

משום מה שזה כרוך בעלויות יבוא ממדינות רחוקות,לשוק שממילא אין הרבה קונים בו (בארץ-כמות/מחיר) אז אתה מגיע בתוספת מיסוי גבוה לסכומים שאתה מגיע. שיהיה לנו שוק כמו האמריקאי אז תוכל להבין למה אופנוע MX עולה רק 5000$,במדינה שמוכרים לך 60 KTMים בשנה ואיזה WR מעודפי 2006 לא קשה להבין למה המחירים גבוהים.
 

Alfa156 GTA

New member
ועדיין היחס הזוי.

אני מוכן להתערב שעל אותו החלק יש להם רווח הזוי... ושיבואו ויספרו לנו שזה לא ככה (והיה מישהו בפורום 8 שטוען שזה "לא ככה"...) במקרה יש לי חבר שעובד באחת החברה הגדולות בארץ ליבוא אופנועים, אתה יודע מה הוא אמר לי על המחירים שלהם? "כי אנחנו יכולים".... ותחשוב על זה.
 

TShavit

New member
כ!

כשזה כרוך. כשיהיה לנו שוק כמו האמריקאי. (מצטער, אבל השגיאה הזו עושה לי חררה...) טל
 

חייל 2000

New member
מחירי בשמיים

אם מטרו היו מוכרים את האופנועים במחירים הגיונים אז בטוח שיותר אנשים היו קונים. אבל סביר להניח שאין להרבה אנשים את האמצעים (כ-80K) בכדי לקנות כלי חדש.
 

dbug

New member
בוא תראה איך זה בד"כ עובד:

אתה בודק כמה עולה המוצר בארה"ב בדולרים ,מוסיף אפס והופך לשקלים.תאמין כמה שזה נשמע הזוי בדקתי את זה ובכמה מוצרים זה יצא בדיוק ככה.( שסתומים,משאבת מים ועוד ).
 

ariebe

New member
מכסה משאבת מים עשוי מאלומיניום

(לפחות ככה אצלי בYZ250 2002) אני הלכתי לאיש מקצוע שהצליח לרתך בלי להשאיר סימנים של תקון.
 

enigo

New member
דבר עם יאיר דלנו, הרב של גלבה

הוא הצליח לארגן לי פעם ריתוך אצל בעל מקצוע מעולה שהוא מכיר במחיר מעולה.
 
למעלה