סתימת עורקים ברגליים.

  • פותח הנושא ykv3
  • פורסם בתאריך

מתלמד 88

New member
ל-YKV

שלום רב.
ראשית לפי כמות המינרלים הוויטמינים שאת מפרטת בשתי הודעותייך האחרונות לפי דעתי הלא מלומדת(לא רופא ולא למדתי בשום קורס-הכל מנסיון חיים)לצערי את פשוט מגזימה,אנא ממך,!!! התייעצי עם רופא המתמצא ברפואה רגילה ובתוספי מזון אם את יכולה לצרוך כמויות כאלה של תוספות מזון?,

מכיר רופא כזה באזור ת"א בשם ד"ר אודי בר העובד עם אחת מקופות החולים ויש לו גם קליניקה פרטית ב-ת"א טל' 03-6527326 ,הרופא בוגר אוני' ת"א ברפואה כללית שהתמחה בטיפול בתוספי מזון וצמחי מרפא,שווה להתייעץ אתו ,הוא יגיד לך מה יכול לעזור לך מ"הר" תוספי המזון שאת לוקחת ובאיזה מחלות אין לתוספי המזון פתרון.

לגבי הניאצין(ויטמין B3) ד"ר אלי טופר(ד"ר לנטורופתיה) בספרו "ויטמינים" כותב על הניאצין שהוא "אחד ממורידי הכולסטרול (הגבוה והרע)","לבעיות של מיגרנה וכולסטרול יש צורך דווקא בנאצין(זה שגורם לבעירה,ניאצין ללא בעירה נקרא ניאצין אמיד.),ואז לוקחים גם כמות שווה של אינוזיטול,רצוי לקחת את הניאצין בהדרגה על מנת להרגיל את הגוף."

לגבי יעוץ-לי אסור לייעץ,אני לא רופא ,לכן ציטטתי ד"ר אלי טופר.

עם כל הכבוד ל"רופאים" שאמרו לך שאת בכיוון הנכון,

א.אני לא בטוח שהם רופאים.

ב.יכול להיות שהם רופאים "מטעם".

רפואה שלמה.
 

מתלמד 88

New member
סתימת עורקים ברגלים.

לפי רשימת הויטמינים והמינרלים שכתבת את לוקחת 11 ויטמינים ומינרלים,אם הוסיפו לך גם ניאצין ותצטרכי לקחת כמות שווה של אינוזיטול(לפי ד"ר אלי טופר) אז תגיעי ל-13 ויטמינים ומינרלים,לדעתי ומניסיוני-זו כמות מופרזת,אבל אם בפיקוח ומעקב של ד"ר אודי בר,מי אני שאחלוק עליו.?(את בטוחה שאודי יודע שאת לוקחת 11 תוספים ביום???)

לגבי העוזרר,שימי לב שחברות תוספי המזון,"מרוויחות" יפה על חשבון זה שאנו הצרכנים "לא מקפידים" לקרוא את המילים המדויקות,

חברת סולגאר יצאה עם מוצר חדש בשם-"כמוסות תמצית עוזרר",באתר של החברה מפורטים התכונות של המוצר,בשימושים עיקריים כתוב במפורש "לתמיכה להורדת לחץ דם",,,מדגיש,העוזרר תומך,עוזר,אבל לא!!!!! פותר בעיות לחץ דם.

יקירתי! אני סוחב לחץ דם זה כ-26 שנים(קיבלתי"מתנה מאבי ז"ל) ניסיתי את כל הצמחי ואת כל השיקויים(מיץ פטרוזיליה,מיץ סלק,מיץ רימונים,מיץ עלי זית) מי פטרוזיליה ומי עלי זית-קישקוש מקושקש.

מיץ סלק מצויין!!-אבל זה זה דורש הרבה עבודה של קניית (להקפיד על קניית סלק טרי,לא טרי-לא משפיע) סלק לפחות פעם בשבוע,קילוף וסחיטה של 3 יחידות סלק לכוס מיץ אחד וצריך לשתות לפחות 2 כוסות ביום,אחרי סחיטת כוס מיץ סלק המטבח נראה כמו שולחן עבודה של קצבים(כל המטבח אדום ממיץ סלק),למי יש סבלנות?? יתר על כן,לפי הוראות הנטורופתים אסור לשתות מיץ סלק יותר מ-3 פעמים בשבוע!!! אז מה עושים שאר השבוע?
חברת סולגאר פיתחה לאחרונה כמוסות תמצית סלק,חיכיתי למוצר זמן רב עד שהכמוסות הגיעו לחנויות,ומה מתברר??? שכמוסות הסלק רק "משפרות",זרימה,סרקולציה ולחץ דם,משפרות!!!-לא פותרות בעיות ל"ד,,,רק משפרות,,,,צריך לקרוא כל מילה.

מיץ רימונים-ניסיתי 2-3 סוגים של מיץ רימונים של כמה חברות,מצאתי בעדן מרקט בקבוקי מיץ רימונים טבעי מטורקיה שהתאים לי,2-3 כוסות ביום איזנו לי את לחץ הדם,בבקבוק יש כ-4 כוסות מיץ,אז מה עושים? קונים ארגז מיץ כל שבועיים?,,לא מדבר כבר על מחירו של כל בקבוק.

יש חברה בשם "חותם השדה" המייצרת תרופות ממוצרים טבעיים,יש לה מוצרים מצויינים,ללחץ דם יש לה כמוסות בשם "נורמל דם",3 כמוסות ביום מאזנות את לחץ הדם,לקחתי 2-3 שבועות והיה יופי,אחרי כ-3 שבועות הייתי חייב לעבור ל-4 כמוסות ביום(הגוף מתרגל) אם הייתי ממשיך הייתי מגיע אחרי מס' חודשים ל-10 כמוסות ביום,איך אפשר??.

נכון-בלקחת כדורים כימיים,יש תופעות לוואי,אבל זה לא אסון,(ויש פתרונות לתופעות הלוואי)מכיר חולי לחץ דם מעל גיל-85 הלוקחים כדורים כימיים וחיים עם זה יפה.
 

ykv3

New member
סתימת עורקים ברגליים.

אני מקבלת היום ארגי'נין 3000 מ"ג ופיקנוגנול 150 מ"ג Q10 200 מ"ג.
אחרי 4.5 חודשים יש שיפור קל.
עשיתי "דופלר" ויש שיפור של 2% ברגל שמאל.
בנוסף הרופא רוצה שאקח ניאצין עם בעירה 2000 מ"ג ליום לא הסכמתי מיכון שזה בלתי נסבל.
פעם לקחת את הניאצין עם הבעירה וזה מספיק (בלתי נסבל).
יש ניאצין ללא בעירה -הוא אומר לי .
אני רוצה שתקחי את הניאצין עם הבעירה הוא יותר יעיל.
בבקשה תייעצו לי מה לעשות?
בתודה רבה.
תאריך:21.06.2014.
 

מתלמד 88

New member
מחזיק לך אצבעות שתוספי המזון שאת לוקחת-

יפתרו לך את בעיית בסתימות העורקים ברגלים,אחרת את מוציאה כסף רב ולא בטוח שכל התוספים היקרים במיוחד(פיקנוגנול,Q10 -מ"ג 200וארג'ינין)יפתרו לך את הבעיה,או שעלייך לקחת כמויות גדולות יותר ולאורך כל החיים,

פשוט מדבר מניסיון במחלות אחרות,סובל מיתר לחץ דם שנים רבות והפרעות קצב בלב בשנתיים האחרונות,היצרנים מתפארים שאומגה 3 -כרום,אשלגן ,ויטמין C ומגנזיום מורידים לחץ דם, ואשלגן אפילו מונע הפרעות קצב בלב,אני לוקח את כל התוספים האלה בנוסף לכדורים כימיים וכולם יחד מצליחים אולי "לגרד" טיפה את לחץ הדם הסיסטולי.

האומגה 3-מוריד רק טריגליצרידים בדם.

הכרום(פיקלונט)-מוריד את הסוכר בדם,

האשלגן-מעלה לי את רמת האשלגן בדם ,אבל לא מונע הפרעות אם לא אקח כדורים ,

ויטמין C -מונע הצטננויות בחורף,בזכותו הרבה שנים לא יודע מה זה להיות מצונן,אבל על לחץ הדם-לא משפיע.

מגנזיום-עוזר לי באימוני ההליכה,משחרר כיווצים בשרירים,אבל על לחץ הדם לא משפיע,(נכון ליפני ניתוח,הרופא המרדים מחזיק בערכה של מגנזיום נוזלי למקרה שלחץ הדם של המנותח-קופץ,אז הוא מזריק לו באופן חד פעמי כמויות גדולות של מגנזיום).

לכן אני מציע לבדוק טוב טוב לפני שלוקחים תוסף מזון כל שהוא,לרשום תאריך התחלת הנטילה ,לרשום יום יום ולבדוק טוב טוב כל תקופה אם זה באמת השפיע,לצערי רוב החברות נזהרות וכותבות,"תומך" "עוזר" ורובנו מבינים שזה פותר,או מרפא,לפעמים החברות מציגות מחקרים מטעמם שהוכיחו כביכול שהמוצר שלהם הצליח לפתור/לרפא מחלה ואחרי זמן קצר מחקר שאין לו אינטרס-,מוכיח שזה "לא בדיוק".

אם יש לך סתימות בעורקים-מדוע לא הציעו לך לקחת כרום פיקלונט,אומרים שהוא עוזר לטרשת עורקים?,אז בטח גם לסתימות הוא יעזור,מדוע לא הציעו לך לקחת אומגה 3 בכמויות גדולות,?אומרים שסתימות בעורקים הם תוצאה של שקיעת שומנים וכולסטרול בדפנות כלי הדם והמרכיבים שבאומגה 3 מפרקים ומנקים אותם,מדוע לא הציעו לך לקחת מוצר בשם ליטרופ,או ליטרופין,אומרים שהוא מנקה את הכבד ואת כלי הדם?.

אני לא רופא ולא נטורופת ,לא מציע שום דבר בעד ,או נגד,מה שאני יודע בנושא זה מניסיון ומעקב של שנים,לכן מציע לבדוק טוב טוב את המוצרים,להתייעץ עם רופאים מומחים לריפוי בתוספות מזון,(יש בודדים כאלה)הנושא פופולרי והרבה חברות מנסות להכנס לשוק בכוח,לכן המוכרים שלהם מבטיחים "גדולות ונצורות".-המון בריאות.
 
למעלה