סרנדה ושרוני האם גם אליכם הגיעה כבר...

סרנדה ושרוני האם גם אליכם הגיעה כבר...

ההזמנה של דונקי קונג או שYרם הזמנתם? כפי שאפשר לראות קיבלתי איזה פאקינג תיקק, של דונקי קונג במתנה על הפרי אורדר, זוועתי ברמות על אבל לפחות עכשיו לא אוכל להתלונן שאין לי איפה לשים את ה3DS אז למקרה שארצה להרוס כל סיכוי שבחורה תגיד לי שלום ברחוב או שלא ארצה שאנשים יפנו אלי אוכל לצאת עם זה לול.
ים
הולך לשחק, גיים אדירים כתמיד הגיע תוך שבוע.ים
סורי על הצילום הזוועתי אני יודע שיש תא מיוחד בגינהום לאנשים שמצלמים עם ה3DS XL שלהם.
 

saranda

New member
את העותק שלי הזמנתי משופטו ולצערי עדיין לא

הגיע למרות שהמשחק נשלח אלי כבר ב - 22 לחודש.
אני כבר ממש כוסס ציפרניים בצפיה לשחק בו,כיף לך
אחי אני ממש מקנא,אולי הדוור יפתיע ויגיע לי היום
כשאחזור מהעבודה.לא התאפקתי וראתי את החמש
דקות הראשונות ביוטיוב וזה נראה כל כך טוב,אך איך אני
מקנא בך,מתפלל שיגיע היום.
 
במקום להיות שמח אני מבואס :(

כי עכשיו אני חושב על זה שאם הייתי מזמין את פייר אמבלם בפרי אורדר גם הייתי קונה אותו במחיר זול יותר ממה ששילמתי עליו וגם הייתי מקבל ספר art מדהים מגיים, לעזאזל, במקום זה נתקעתי עם התיק הזה שמשום מה יש לו ריח של המבורגר. אוף תמיד אני נדפק.ת (לא הזמנת את FE בפרי אורדר כי גיים תמיד כותבים שהם שולחים את המתנות שלהם רק לתושבי אנגליה)

המשחק עצמו שווה כמצופה מפלטפורמר של נינטנדו, רואים שהמשחק נוצר על ידי חולי נפש במובן הכי חיובי של המילה.
 

saranda

New member
לאחר שיצא הפץ באירופה שלשום

האם לדעתך כדאי להזמין את Devil Survivr Overclocked
בכל מקום משבחים את המשחק,אני שוקל להזמין אותו.
וגם אני שמתי לב שבכל פעם שגיים יוצאים במבצע מתנה
עם משחק רשום שזה רק לתושבי אנגליה.יפה למדנו משהו
 
בעיני כדאי, בזכות פייר אמבלם

אני מרגיש שסוף סוף נהיה לי קליק עם משחק טקטיקה (אהבתי את שינינג פורס 2 למגה דרייב אבל רק אותו עד לפייר אמבלם) אבל אם אתה שואל מה כדאי מבינהם להתחיל ? פייר אמבלם בלי שאלה בכלל.
 
אורלי היא אמנם המומחית של הפורום לSMT

אבל למא נראה לי שהיא שיחקה במשחק הספציפי הזה היא לא הכי מתה על קונסולות ניידות, אבל היא שיחקה בDQ9 אז יכול להיות שגם בזה.
 

PlayGirl3

New member
דווקא שיחקתי בו ואהבתי מאוד!

אמנם לא בגרסת ה-overclocked, אבל בטח אין הרבה הבדל.
בתקופה לפני שהיו לי 360 ו-PS3 שיחקתי בכמה משחקים על ה-DS שנראו לי מעניינים.

מה שכן רמת הקושי של המשחק די גבוהה לדעתי למי שרק נכנס לעולם של SMT. השלבים האחרונים פשוט מטורפים וזה יכול להיות קצת מתסכל.
מאוד אהבתי את זה שיש לך הרבה בחירה איך להתקדם בסיפור וכל פעם שאתה מתחיל משחק חדש דמויות שונות ישתלבו בעלילה הראשית, אחרות ימותו וכו'.
הסדרה היחסית צעירה הזאת מאוד מצליחה ביפן ולא מזמן התחילה סדרת אנימה על המשחק השני בעקבות הפופולאריות.
 
נשמע מגניב! העלת לי את רמת ההייפ למעל 9000

לפי מה שהבנתי ההבדל בין גרסת ה3DS לגרסת הDS הוא דיבוב.
 

PlayGirl3

New member


 

ztrapper

New member
ומה אני, עז?

Devil Survivor לא תפס אותי יותר מדי. שיחקתי בו ממש קצת אחרי שקבלתי אותו אבל נטשתי אותו די מהר. משהו במורכבות של משחקי SMT אף פעם לא עשה לי את זה - והסיפור לא היה חזק מספיק למשוך אותי פנימה כמו שנגיד קרה ב-Persona 4. מצד שני הוא כן עושה רושם של משחק מוצלח, ואני בהחלט מקווה לחזור אליו יום אחד. שים לב שיש דיווחים על באגים מחרידים בגירסה האירופאית. אני יודע שאמור לצאת (ואולי כבר יצא) פאץ' שמסדר חלק מזה. אל תעז לקנות לפני שאתה בטוח שהפאץ' יצא ושהמשחק תקין - כי הבנתי שבלעדיו זה פשוט לא שחיק.

ולמה אתם לא קונים משחקים דרך ה-Eshop, בעצם? ככה מקבלים אותם ברגע שהם יוצאים ובא לציון גואל. התחלתי לעשות את זה ברגע שהבנתי איך משתמשים בכ. אשראי ישראלי ב-3DS אמריקאי, ומאז כל המשחקים שלי דיגיטליים.
 

sapir aloud555

New member
הפאץ' יצא אתמול

ואני מעדיפה עותק פיזי, מי יודע מה יקרה אם ה3DS יהרס פתאום ולא אוכל להעביר את המידע. חוץ מזה נחמד שיש את החוברות וכל זה עם הקופסא המקורית. לחכות כמה ימים שתגיע חבילה זה לא נורא לטעמי, זה נורא רק כשיש עיכובים בדואר ושחבילות פשוט.. נעלמות.

אני גם רוצה לנסות את SMT מתישהו אבל לא יודעת איפה להתחיל.
 
ב4 כמובן כמוני :)

PCSX2 מריץ את 3 מעולה ממש כמו בפס2 עצמו אבל בגלל שיש לך כבר 3DS וה3DS הוא ממש אחלה לJRPGS אז בעיני הכי כדאי את זה. למרות שמאכזב מאוד שאטלוס החליטו לעשות גוף ראשון לקרבות, כאילו אני פאנבוי של דרגון קווסט אני הבן האחרון שיהיה לו משהו נגד גוף ראשון בJRPGS אבל כל כך רציתי לראות את המפלצות שלי תוקפות ולא רק אנימציה. יש שמועות שהמשחק היה אמור להיות ריימיק של SMT 1 ולא באמת SMT 4 ולכן הקרבות הם כאלה, ולא כמו ב3, זה בהחלט מסביר כי ה3DS מסוגל לכל מה שהPS2 והרבה מעבר.
 
זה ישמע לך טיפשי מאוד אבל

זה שאני רואה עותק פיזי של המשחק אצלי בחדר מזכיר לי להגיע אליו. למשל הספקתי לקנות את EO3 אבל יש לי תור ענק של משחקים אז מי יודע מתי יהיה לי זמן אליו ואם הוא היה שוכב לו בתוך הSD בכלל הייתי שוכח מקיומו.
 

ztrapper

New member
לא טיפשי בכלל.

אני מניח שזה גם עניין של אירופאי נגד אמריקאי. קניה דיגיטלית אצלי היא גם חסכון של כסף - המעט מס שאני משלם יוצא זול יותר ממחירי משלוח, ככה שקניה דיגיטלית של משחקים ב-Day 1 חוסכת לי משהו כמו 5-6 דולר למשחק.

מה שכן - עם כל חיבתי לקופסאות וחוברות הוראות (בלי ציניות. אני אוהב מאוד את מדפי המשחקים שלי. מאוד) - מאז שהתחלתי על הדיגיטלי ב-3DS אני מתעצבן לגמרי על כל פעם בה אני צריך להחליף קלטות. זה כל כך יותר נח שהכל זמין כל הזמן! עכשיו אני משחק ב-Radiant Historia, Fire Emblem ו-DKCR במקביל - ופעמים רבות אני פשוט בוחר לשחק בדוקני קונג לא כי זה מה שבא לי לשחק אלא פשוט כי זה אומר שאני לא צריך עכשיו לחפש את התיק עם המשחקים ולמצוא את הקלטת הנכונה ולהחליף.
 
אה ואני צריך עותק פיזי של DQ7 לאוסף הDQ שלי

אז למשל לקנות אותו דיגטלית זה ממש פשע. אחת האקסיות של אחי זרקה לי את הPS2 (בעקיפין, הלוואתי לו והיא זרקה לו) והיה באוסף כמובן את DQ8 אז האוסף שלי דורש שיקום מידי. יש משחקים כמו סטרייט פייטר 4 שבאמת הייתי שמח שיהיו בתוך המכשיר כי זה משחק מאוד pick and play כזה שכל כמה זמן בא לי לנצח את ספיר בפרפקט או אומלל רנדומלי אחר. ואין לי כוח להוציא את פייר אמבלם מהקונסולה רק כדי לנצח.
 

saranda

New member
אהבתי את העניין של העז,ארז

מה קורה עם ה - 3DS XL קיבלת כבר ?
וגם אני מעדיף לקנות משחקים עם קופסא וחוברת
הוראות,מה לעשות אני כנראה מהדור הישן.
מה גם שדונקי קונג שוקל כמעט 18,000 בלוקים,למה מה קרה
למרות שיש לי כרטיס של 16 גיגה אני מעדיף עותק פיזי.
זה גם עניין של אספנות,עם דונקי שאוטוטו מגיע יש לי כ - 15
משחקים ל - 3DS,והשנה רק התחילה...
 
למעלה