סריקה עם 'פנדה' מוחקת וירוסים?

סריקה עם 'פנדה' מוחקת וירוסים?

שלום, סרקתי את המחשב אוןליין באתר של PANDA ונמצאו לי כל מיני ממצאים שצורכים טיפול
השאלה שלי היא האם מתבצעת סריקה וטיפול/מחיקת הוירוסים וכל ה'בררה' שנמצאה לי.
 

lmmax

New member
לא.- בגירסה החינמית

יש רק טיפול בוירוסים, ולא ברוגלות (כמו במקרה שלך). המשך הטיפול צריך להעשות בכלים אחרים, בהתאם לממצאים. - יש לך אפשרות לשמור את הלוג. לחץ see report ושמור.
 
זה בחינם? נשמע משהו כמו צליל חיוג

סרקתי 3 פעמים ואותה הודעה מופיעה לי.אני לא מבינה בדיוק מה היא 'אומרת' אני לוחצת על אישור ושוב סורקת, ואותם הממצאים שנמצאו קיימים. כניראה שהיא לא ממש מנקה...
 

lmmax

New member
לא ברור -

- נא לחזור על הסריקה כאן ובסיומה ללחוץ על see report ולשמור את הלוג. להעלותו לפורום. כך נדע פרטים על הרוגלות.
 
סרקתי שמרתי גם בפעם הראשונה

ובפעם השניה נמצאו פחות 'שורות רעות' ניסיתי לצרף כאן כקובץ אך כששניסיתי להעלות את ההודעה שלי נתקלתי בדף ריק שרשום בו:"file cont security error" אז אני עושה גזור הדבר לכאן. בתקוה שיובן... אני מזהה אגב שורה אחת מבין השלוש,תיקיה שיצאתי עבור קובץ שעורך שינוי ברג'יסטרי ממאמר באתר להלה מהמדריכים שם... ואכן הגלישה שלי וגם ההורדה השתפרה. מציבה כאן בהמשך את המדריך לכל מי שמעוניין. ואילו הן הממצאים: Incident Status Location Spyware:Cookie/2o7.net Not disinfected C:\Documents and Settings\Administrator\Cookies\administrator@2o7[1].txt Hacktool:HackTool/EvID Not disinfected D:\EvID4226Patch223d-en.zip[EvID4226Patch.exe] Hacktool:HackTool/EvID Not disinfected D:\שינויים להאצת הגלישה ברגיסטריי לאקספי\EvID4226Patch223d-en\EvID4226Patch.exe מצטערת שזה יוצא ככה מפוזר לוידעת איך לגרום לאתר לקבל את הקובץ השמור...ניסיתי בכל אופן לשמור בWORD מקוה שההודעה תעלה לי כמו שצריך.
 
פשייי יצא לי הודעה ממש קטועה

לפחות הצלחתי לעלות את מסמך וורד.. והפרסומת הנדחפת הזאת בצד שמאל של אוניברסיטת 'תפנית' לא ממש מועילה לקריאה של כל מה שכתבתי. נו שויין שיהיו אלו הצרות שלי
 

lmmax

New member
אם העתקת את כל התוצאות

אז אינני רואה בעיה. - המשיכי עם התקנה\הרצה של תוכנה חינמית - CCleaner - לניקוי קבצים זמניים - להתקין - לעדכן ולהריץ סריקה עם ewido anti-malware כאשר יש לדאוג לסמן בהגדרות: סריקת כל הקבצים. בסיום הסריקה יש לשמור את הלוג כקובץ txt להעלות את הלוג לפורום.
 
למעלה