סרט אופניים חדש- הוליווד על גלגלים וגם סליחות
כנראה לא תספיקו להוריד אותו ליום כיפור, אבל סרט אופניים חדש ומלוטש החל לעשות את דרכו בפסטיבלי סרטים בעולם. הסרט מדבר על רוכב אופניים לשעבר שלאחר תאונה קשה, מתבקש לאמן כשרון צעיר, עולה ופרוע. נאמר על הסרט הזה שהוא כולל צילומי מירוצים מרהיבים, מבט פנימי לעולם האופניים המקצועי וכדומה. מעניין איך יעבוד השילוב בין המלודרמה המניעה את גלגלי העלילה לבין ההצגה של עולם רוכבי העילית. הטריילר נראה איכותי ומסקרן. אגב, שמו של הרוכב ההופך למאמן (בסרט) הוא כריס קרמיק... ואת ההקשרים והדמיון תסיקו בעצמכם. אגב 2, לא בין לא מעט חברות מובילות בתחום ציוד הרכיבה והספורט אשר נתנו חסות לסרט, בולטת חברת Giant האהובה ומועדפת עלי (ועל יאנק, לפרקים). מצורפים לינקים לסרט ולטריילר. ולסיכום סליחות... מכיוון שבתקופה האחרונה והמתארכת לא יצא לי לכתוב פה הרבה, חסכתי לי בצורך לבקש סליחה מכיוון שלא הזדמן לי להשתלח בחלק מהכותבים פה, למרות שלחלקם מאוד מגיע. אבל לקראת יום הכיפורים, אחת מהחלטות השנה החדשה שלי היא לסלוח למי מכם שהצליח לפגוע ולהרחיק מפה את עזריאל שהוא איש יפה בכל קנה מידה - פנימית וחיצונית ואיש מדהים ויקר שנתן לפורום הזה המון, מעל ולצד הפוסטים הכתובים. עזריאל, אנחנו אוהבים אותך ואני יותר מכולם. אז סליחה ושיהיה לכולנו גמר חתימה טובה.
כנראה לא תספיקו להוריד אותו ליום כיפור, אבל סרט אופניים חדש ומלוטש החל לעשות את דרכו בפסטיבלי סרטים בעולם. הסרט מדבר על רוכב אופניים לשעבר שלאחר תאונה קשה, מתבקש לאמן כשרון צעיר, עולה ופרוע. נאמר על הסרט הזה שהוא כולל צילומי מירוצים מרהיבים, מבט פנימי לעולם האופניים המקצועי וכדומה. מעניין איך יעבוד השילוב בין המלודרמה המניעה את גלגלי העלילה לבין ההצגה של עולם רוכבי העילית. הטריילר נראה איכותי ומסקרן. אגב, שמו של הרוכב ההופך למאמן (בסרט) הוא כריס קרמיק... ואת ההקשרים והדמיון תסיקו בעצמכם. אגב 2, לא בין לא מעט חברות מובילות בתחום ציוד הרכיבה והספורט אשר נתנו חסות לסרט, בולטת חברת Giant האהובה ומועדפת עלי (ועל יאנק, לפרקים). מצורפים לינקים לסרט ולטריילר. ולסיכום סליחות... מכיוון שבתקופה האחרונה והמתארכת לא יצא לי לכתוב פה הרבה, חסכתי לי בצורך לבקש סליחה מכיוון שלא הזדמן לי להשתלח בחלק מהכותבים פה, למרות שלחלקם מאוד מגיע. אבל לקראת יום הכיפורים, אחת מהחלטות השנה החדשה שלי היא לסלוח למי מכם שהצליח לפגוע ולהרחיק מפה את עזריאל שהוא איש יפה בכל קנה מידה - פנימית וחיצונית ואיש מדהים ויקר שנתן לפורום הזה המון, מעל ולצד הפוסטים הכתובים. עזריאל, אנחנו אוהבים אותך ואני יותר מכולם. אז סליחה ושיהיה לכולנו גמר חתימה טובה.