אולי תנסה ללכת לפי העקרונות שלה ?
במקום להלחם בהם - למה שלא תנסה ללכת עם הראש שלה ? אתה אוהב אותה, לא ? אז למה לא להקשיב לה ? אתה משקיע כל כך הרבה אנרגיה בלברוח, במקום פשוט.. להקשיב ? חלק מהתייחסות בוגרת לקשר, הוא באמת העניין של לקבל את בת הזוג שלך כמו שהיא - בגלל זה אתה אוהב אותה, לא ? אז במקום להתנהג בצורה ילדותית עם אגו מפותח - נסה להקשיב. קשה, אבל אפשרי..