סרטן בעל כורחנו... בבקשה עזרה!
אני מקבלת את הרושם שאתם קהילה של אנשים אכפתיים והגיוניים, אז אני פונה אליכם בבקשה לעזרה. עזרה לכולנו! לשיפור איכות האויר בסביבתינו הקרובה, אנא קראו וחתמו על העצומה לאויר נקי לנשימה. http://www.PetitionOnline.com/cleanair/petition.html תבורכו .