סרטים ביוטיוב שכדאי לכם לראות על פרדי מרקיורי

סרטים ביוטיוב שכדאי לכם לראות על פרדי מרקיורי

When Freddie Mercury Met Kenny Everett Freddie Mercury - The Untold Story Freddie's Loves (Channel 5)
 

khammel

New member
למה כדאי לנו?

אם כבר אתה מביא המלצות ליוטיוב, לפחות תתן קישורים ותסביר למה הבאת את ההמלצות ומה יש בכל קישור. הפורום הוא מקום לדיונים. בבקשה תשתדל לא לפתוח נושא שאין בו תוכן ממשי. כל שרשור חדש מעלים מהדף שרשור ישן יותר. כרגע זו לא בעיה, אבל עדיף למנוע את הבעיה מראש.
 
פירוט הסרטים

When Freddie Mercury Met Kenny: מסופר על די.ג'יי נודע באנגליה שהיה הומוסקסואל שהכיר את פרדי מרקיורי בזמן הלהיט של בוהמיין רפסודי. הדוקומנטרי מתמקד על השיתוף פעולה שלהם ביחד ועל בסוף איך פרדי מרקיורי נדבק באיידס. http://www.youtube.com/watch?v=VImPLTpOnkY Freddie Mercury - The Untold Story: הסיפור מאחורי אגדת ''קווין'' - רגע מהולדתו עד למותו. בדוקומנטרי מלווים בקטעים של בני משפחתו, חבריו, מאהבים ואפילו מרי אוסטין. http://www.youtube.com/watch?v=4eoxknrfBZ8 Freddie's Loves: הידעתם? שכל שיר שכתב מרקיורי מיועד לאהבה שלו? למשל: love of my life שהוקדש למרי אוסטין?. בדוקומנטרי מרואיינים המאהבים של פרדי מרקיורי על חייהם איתו ועל איזה שירים הוא ''הקדיש'' להם. http://www.youtube.com/watch?v=dsJyk3nH0jQ צפייה נעימה!
 

7INBAR7

New member
ממליצה גם מאד...

על Freddie Mercury - The Untold Story, יש כאן מישו שעדיין לא ראה אותו?, דוקומנטרי מעולה! לגבי התוכנית עליו ועל קני, יצא לי לראות, די מעניינת אבל לא במיוחד... וקצת צהובה. Freddie's Loves- לא ראיתי. הבנתי מהתגובות הזועמות ביוטיוב שזה די צהוב והרבה שטויות, ולא התחשק לי לראות מאהבים רודפי פרסום מהעבר שלו מלכלכים עליו...
 

Hikary

New member
תכל'ס לא נראה לי שכל שיר של פרדי מיועד למישהו

נראה לי סתם שטות.. ואני לא ראיתי את Freddie Mercury - The Untold Story! חייב? :p
 

Teo Toriatt

New member
מומלץ

הUntold Story הוא דקומנטארי טוב ששווה לראות. מסכים איתך לגבי השני Freddie's Loves - מאוד צהוב, מאוד "אוווו פעם הייתי עם פרדי תנו לי 15 שניות של תהילה על המסך" צהוב מאוד. ולא גם לי לא נראה שכל מה שהם אומרים שם נכון - במיוחד זה שחושב ש Killer Queen עליו - הוא חי בסרט.
 

7INBAR7

New member
הדבר היחיד...

שאני יודעת שפרדי בטוח אמר על השיר, זה שהוא ניסה להגיד שגם בנות אצילות, או ממעמד גבוהה או משו, יכולות להיות זונות. עמוק, אין ספק :] אבל הוא אמר את זה כהרגלו עם הרבה הסתייגויות ושהוא מעדיף שכל אחד יתן לשיר את הפירוש של עצמו... אני אישית חושבת שבטוח יש משהו יותר מאחורי השיר הזה שפרדי לא רצה לגלות. דרך אגב, גרעין נמרוד? הי- אני גרעין פורה. עולם קטן :]
 
למעלה