סרטוני גמירה ננשית

סרטוני גמירה ננשית

אנשים אני מחפש סרטים או סרטונים של השפרצות נשיות יש כזה דבר?? פשוט אין לי כח לעבור על כל האתרים השאלה אם מישהוא יודע על משהוא מדויק
 

caverno

New member
מצטער

מצטער מאוד לגלות לך...ש...גמירה נשית זה בסה"כ פ י פ י כן, הן לא גומרות בהשפרצות(כמו גברים),אלא פשוט משתינות בשפריצים. ובנות...תקנו אותי אם אני טועה...
 

i s s a

New member
דווקא אני שמעתי שיש כזה דבר

וזה נשמע חוויה מופלאה מאין כמותה! למרות שלצערי לא חוויתי... מציעה לך כמובן לבדוק לפני שקובע שאין
 

caverno

New member
זה מיתוס

בחורות לא יכולות להשפריץ זרמים כמו שמראים בסרטים. לטפטף - כן אבל סילונים של כמויות גדולות יותר מגברים - לא!!! אני מוכן לקחת את הנוזלים המושפרצים למעבדה ולהוכיח לך שזה ש ת ן !!!
 

E s t e b a n

New member
אני מסכים איתך.

בערך. מישהו כבר עשה בשבילך את העבודה ולקח למעבדה. אני לא אתאר את התוצאות, כי כבר כמה אפשר לדוש בנושא הזה. השאלה היותר חשובה היא - למה בכלל משנה איזה נוזל זה?
 

bvb6

New member
אני לא חושב שאכפת למישהו אם זה

נוזל או מוצק העיקר שזה רטוב
 

חופ שיה

New member
איך זה שאין על כך

תשובה ודאית , ידידי המלומד ? :) בסיכומו של עניין , הנוזל הזה (שלא עקרוני כרגע מהו)יוצא כשבחורה גומרת ולכן לא רואה למה לא לקרוא לילד בשמו - שפיכה נשית, מה גורם לך ואני מניחה שאתה מייצג גם את האקדמיה והמדע להיות זהירים בקביעה הזאת?
 

E s t e b a n

New member
הזהירות מחייבת

מחקרים הוכיחו שיש נוזל מסויים שהוא שקול לנוזל הערמונית הגברי. כידוע לנשים אין בלוטת ערמונית, ולכן הנוזל הזה מגיע מהמקבילה הנשית שלה. הזיהוי נעשה ע"פ סמן המכונה PSA - prostate specific antigen שהוא תרכובת כימית שמופיעה אך ורק בנוזל הערמונית. והחומר הזה מופיע -גם- בנוזל הנשי המקביל. הנוזל הנ"ל הוא עכור, אגב. מצד שני, מדידות של שפיכה נשית הראו שלעיתים קרובות, הרוב המוחלט (אם לא כל) הנוזל הנשפך מקורו בשלפוחית השתן, ולא באותו נוזל אחר שמכיל PSA. קל גם להראות שכמויות נוזל הערמונית אינן יכולות להיות גדולות (מבחינה פיזיולוגית נטו). ובכל זאת קיימת שפיכה נשית של נוזל הערמונית הזה. מסתבר שהיא כמעט תמיד תוצאה של גירוי אותה בלוטה, שלפעמים ידועה בשמה העממי "נקודת הג'י". השם המדעי הוא ה-paraurethral gland, כלומר הבלוטה המקבילה-לשופכה. למעשה הבלוטה היא אוסף תאים שעוטף את השופכה. מכאן שקילוח ארוך של נוזל צלול, שבא בעקבות גירוי חיצוני (ולא פנימי) של הנרתיק, משמעו פליטה שמורכבת ברובה או בכולה משתן. בהפקות פורנוגרפיות הטריק הזה ידוע, וניתן לקרוא עדויות על שחקניות בסרטים כאלה אשר ממלאות את עצמן בליטרים של מים לפני הצילום. עוד ידוע שלא אצל -כל- הנשים מדובר בשתן בלבד. למעשה ברוב המקרים של מה שמכונה "שפיכה נשית" מדובר בנוזל מהשלפוחית שמעורב בנוזל מהבלוטה, ביחסים שונים. עד כאן הצד המדעי של העניין... אם את רוצה יותר מידע, את יכולה לחפש את מילות המפתח המדעיות במקומות הרגילים, וגם בפורום 385 שבו, אם אני זוכר נכון, פרסמתי בעבר לינקים למחקרים הספציפיים. מפה אני חוזר לשאלה ששאלתי קודם: ברור המסקנות שלנו תלויות, כמו תמיד, בהגדרות. נוכל לדעת מה היא "שפיכה נשית" אמיתית רק אם נגדיר אותה. ולכן שאלתי, האם באמת ההגדרות האלה משנות? אם גבר מתגרה מכך שבת זוגו פולטת נוזלים במהלך המשגל, האם משנה לו מה ההרכב הכימי המדוייק...
 

חופ שיה

New member
חן חן על ההסבר.

ולא , זה ממש לא משנה מהו ההרכב הכימי,או איך קוראים לזה, לפחות לא מבחינתי, אם יש בהתפרצות נוזלים הזאת הנאה עצומה ומשחררת, גם אני רוצה לחוות אותה.
<חופשיה רושמת לעצמה לשתות הרבה מים בפעם הבאה ש...
>
 

Bitchhh

New member
לא מסכימה איתך

יצא לי אישית להיות עם מישהי שמשפריצה, ו-וואלה... היא באמת משפריצה! אני לא אגיד שזה זרמים במהירות 55 קמ"ש, אבל ...יש כבוד.
 

Bitchhh

New member
לא הרחתי

לא שמתי לב לריח אבל היה לזה מרקם מאוד מיימי. וזה היה צלול יותר משתן.
 

חופ שיה

New member
אתה טועה

וזה לא משהו להתווכח עליו , אלו עובדות שנבדקו. Cytherea-Internal_Cumbustion_3(squirting_insanity).mpg אחד הסרטים הכחולים (סצינה אחת ,21 דק') המדהימים שראיתי , לא בטוחה שראיתם אישה גומרת ככה, שווה צפייה, בהחלט מעורר קנאה (או שלא), היא גומרת ומשפריצה כאילו אין מחר.
לעבודה.:)
 
למעלה