סרטון שחובה לראות

7575

New member
למי שלא הבין

כשחברת פייזר יצאה בשנות התשעים עם הפרוזאק הם בעצם רימו כביכול את המחקרים בחסות ה FDA, מספיק ששני מחקרים צלחו,קיבלתם רישיון שיווק, עשר המחקרים שלא צלחו לא מעניינם אף אחד. במילה אחת מחריד,
 

7575

New member
בעבודתי אני פוגש

הרבה אנשי רפואה,לפני חודשיים בערך פגשתי פסיכיאטר,שאלתי אותו אם הוא שמע על אירווין קירש,הוא אמר לי שכן,שאלתי אותו אם הוא מודע לזה שכל תרופות ה SSRI אין בהם למעשה ולא כלום חוץ מאשר אפקט פלצבו (בלי שאנחנו יודעים איזה עוד נזקים זה עושה לגופנו) חשבתי שהוא יאמר מה פתאום או משהו כזה,אבל להפתעתי הוא הסכים עם כל מה שאמרתי, ואני ממשיך ושואל אותו,אבל אתה תמשיך לרשום את התרופה,הוא עונה בחיוב, למה אני שואל אותו, כי זה עוזר לאנשים הוא עונה. לדעתי זהו פשע רפואי.
 

EZCA

New member
מה פתאום רק פלצבו? הוא סתם רצה להיות איתך באותו ראש,או

שהוא לא רופא שמבין בכל דבר ברפואה.יש בהם חומרים המשפיעים על המוח.
תשכח מה שאמר לך אותו רופא שדיברת איתו.
אז מה פתאום פשע רפואי? אל תהיה נאיבי.החומרים שנמצאים בכדורים השונים של SSRI משפיעים על מוחו של בן האדם בצורות שונות. גם בצורה שונה על כל בן אדם אחר.אותו רופא נותן את כדורים אלה בכדי שאנשים יוכלו לתפקד בחיים על כל כדור לפחות ביממה אחת.
מה שבטוח הכדורים לא פותרים את בעיית החרדה מהיסוד. התנהגות האדם בחיים והחשיבה שלו רק הם יפתרו את הבעיה כאשר יהיו חיוביים בניהולם בלי כעסים ובלי דאגנות יתר.
 
למעלה