סרטון מרתק - פגיעת ציפור!!!
מצורף לינק לסרטון: http://www.youtube.com/watch?v=9KhZwsYtNDE http://www.youtube.com/watch?v=9KhZwsYtNDE מקווה שיעבוד הלינק. אם לא, כנסו ל you tube וחפשו 757 bird strike מספר הערות לארוע: 1.קודם כל שימו לב לשקט, לרוגע ולסדר המופתי של כל הנוגעים בדבר. אפילו הכבאים לבושים בציוד מלא ומבריק כאילו היה זה תרגיל ולא חרום אמת. 2.השימוש ב MAYDAY כחלק אינטגרלי מא"ק אינו מופיע למיטב ידיעתי ב ICAO אולם כן מופיע בספרות FAA ועצם העובדה שכל המעורבים היו בריטים ובכל זאת הכירו, מרמז שכדאי להכיר את העניין. לדעתי האישית זה פטנט מעולה החוסך הפרעה על ידי מטוסים שלא מעורבים מלחתחילה אלא "נופלים" על הארוע. 3.המגדל נתן לצוות את האופציות לגבי ערוץ נפרד או הישארות על הערוץ. 4.לא בוצעה הורקת דלק: מתחת לגובה 2000 לא מבצעים אם יש ברירה. בהתחשב בעובדה שהמטוס היה עם 233 נוסעים, כנראה הלג שהיה אמור לבצע היה מספיק קצר (פחות משקל בדלק) והמסלול והטמפרטורה התאימו לנחיתה עם משקל מתחת למקסימום משקל נחיתה. 5.אף אחד לא בילבל את המוח על נוסעים ודלק- יש דרכים חלופיות להשיג נתונים אלו. נוסעים יש גם ב FPL וגם בחברה. דלק ב 757 יש העברת נתונים רציפה און ליין לחברה וחוץ מזה הוא היה מיד אחרי המראה אז נתון הדלק להמראה מספיק טוב. צפיה מהנה
מצורף לינק לסרטון: http://www.youtube.com/watch?v=9KhZwsYtNDE http://www.youtube.com/watch?v=9KhZwsYtNDE מקווה שיעבוד הלינק. אם לא, כנסו ל you tube וחפשו 757 bird strike מספר הערות לארוע: 1.קודם כל שימו לב לשקט, לרוגע ולסדר המופתי של כל הנוגעים בדבר. אפילו הכבאים לבושים בציוד מלא ומבריק כאילו היה זה תרגיל ולא חרום אמת. 2.השימוש ב MAYDAY כחלק אינטגרלי מא"ק אינו מופיע למיטב ידיעתי ב ICAO אולם כן מופיע בספרות FAA ועצם העובדה שכל המעורבים היו בריטים ובכל זאת הכירו, מרמז שכדאי להכיר את העניין. לדעתי האישית זה פטנט מעולה החוסך הפרעה על ידי מטוסים שלא מעורבים מלחתחילה אלא "נופלים" על הארוע. 3.המגדל נתן לצוות את האופציות לגבי ערוץ נפרד או הישארות על הערוץ. 4.לא בוצעה הורקת דלק: מתחת לגובה 2000 לא מבצעים אם יש ברירה. בהתחשב בעובדה שהמטוס היה עם 233 נוסעים, כנראה הלג שהיה אמור לבצע היה מספיק קצר (פחות משקל בדלק) והמסלול והטמפרטורה התאימו לנחיתה עם משקל מתחת למקסימום משקל נחיתה. 5.אף אחד לא בילבל את המוח על נוסעים ודלק- יש דרכים חלופיות להשיג נתונים אלו. נוסעים יש גם ב FPL וגם בחברה. דלק ב 757 יש העברת נתונים רציפה און ליין לחברה וחוץ מזה הוא היה מיד אחרי המראה אז נתון הדלק להמראה מספיק טוב. צפיה מהנה