סקר

סקר

עד כמה חשוב לכם להשתמש בשמן זית איכותי? א. לא חשוב לי בכלל ב. חשוב אבל תלוי במחיר ג. מת על שמן זית ומשתמש רק באיכותי! תענו חבר'ה אני זקוקה לזה לעבודה שלי.... תודה:-):
 

giulietta

New member
רק שמן זית איכותי אקסטרה וירג'ן

[ולצרכים מסוימים משתמשת בשמנים אחרים].
 

aphanisis

New member
ממממממממממממ רק איכותי!!

כבישה קרה, אקסטרה ויג'ין אין כמו שמן זית טוב. בוקר טוב ישראל
 

חיבוקון

New member
ב. זית כבודו במקומו מונח...

אבל המחיר...חחחח מה גם שאני בחור שאם בטעות אני אשים בסלט חומץ במקום שמן זית אני לא ארגיש... עברת לעבוד בקק"ל? חח
 

LAYL

New member
שילוב של ב' ו ג'

כלומר: משתמשת המון בשמן זית, בעצם לכל מה שאפשר.... מקפידה ביותר על קיומו תו האיכות אבל לא בכל מחיר - עושה השוואת מחירים קלה או קונה את זה שבמבצע.
 
אפשר להוסיף טיפ קטן?

לצרכני שמן זית כפייתיים (כמו המשפחה שלי ששום שמן אחר לא מכירים, כולל לחביתות) השנה ירדו מחירי השמן פלאים. כדאי ומומלץ לנסוע למקום שבו המגדלים מפיקים בעצמם את השמן. מוכרים אותו בפחי פלסטיק שמכילים מעל 17 ליטר (אם המוכר לא קמצן ומילא את הפח של הגלון עד הסוף). רק עניין אחד: איכותי הוא לא רק הזן, אלא גם הכנה על ידי כבישה קרה! רק אם יש לכם אמון במוכר או המלצות של אחרים קנו ממנו. היום מחירי השמן-גם המעולה- נושקים כבר ל-20 ש"ח לליטר בקניה גדולה כפי שציינתי. כך באזור מגוריי ה"נושם" שמן זית.
 
טיפ קטן...

אם את באמת צרכנית שמן זית כפייתית... אז עלייך לדעת ש א ס ו ר לאכסן שמן זית בפלסטיק אלא אך ורק בפח או זכוכית. הריאקציה של השמן לא טובה בכלל עם פלסטיק. ועוד טיפ קטן... שמן זית איכותי באמת לעולם לא יהיה זול!!!! העלויות של הפקת שמן זית איכותי הוא מאוד יקר ולכן מי שמוכר לך שמן זית איכותי הוא לעולם לא ימכור לך בפלסטיק והוא לעולם לא יהיה זול. אם את רואה את עצמך כצרכנית שמן זית כפייתית אוכל לתת לך עוד הרבה טיפים כיצד לבחור שמן זית איכותי אם תרצי. ותודה רבה לכל העונים על הסקר... התחלתי תפקיד חדש כמשווקת שמן זית איכותי (הכי איכותי בארץ כמובן!!) ולכן הסקר.
 

aphanisis

New member
../images/Emo12.gif לא נתקלתי בו!!

מסיימת בימים אלה פח של שני ליטרים שקיבלתי מתנה מיוון ! בהמתנה מונח לו בכבוד בקבוק של 778 מהודר .
 
ועוד טיפ אחד

הסגולות של שמן זית לא "מחזיקים מעמד" מעל 4 חודשים לכן יש הפרש במחיר שמן הזית הישן והחדש.
 
לא נכון!!!

שמן זית מחזיק מעמד עד שנתיים והמחמירים נותנים שנה וחצי! ההבדל במחיר בין שמן זית ישן וחדש הוא בגלל הארומה שלו. שמן זית חדש כלומר "ראשון המסיק" הוא ארומתי יותר ומסונן פחות ולכן הוא אינו צלול. שמן צלול יהיה רק שמן של שנה שעברה. שמנים שקנית לפני נובמבר יהיו שמנים של שנה שעברה ויהיה צלולים. את המסיק הראשון של השנה התחילו בנובמבר ושמנים אלה לעולם לא יהיו צלולים מכיוון שעדיין לא הספיקו "לשקוע".
 

m i c h a l i

New member
שמן זית בפח

אני שולחת את אבא שלי כל 3 חודשים ליוון הוא חוזר עם 3 פחים, זיתים, גבינות... הוא מרוצה מהחופשה ואני מרוצה מהמישלוחה פח שמן אחד מספיק לי לי לשלושה חודשים בערך...
 
ליהי -

המגדלים הפרטיים, שאינם מוכרים לסוכנויות ולמרכולים אכן "מודדים זאת בפחים ה"מאוד לא בריאים האלה"... ואכן- ניתן להשיגו מכבישה קרה ב330 ש"ח לפח. ישנם גם זולים יותר, אך לא מאמינה באיכויות שלהם. רוכשת ממגדל מסויים כבר מס' שנים. שמן נפלא!!!(מוכנה בפרטי לתת פרטים למי שירצה.כשגרים במקום מרוחק אי שם יודעים את הפטנטים). ובאשר לאיכסון השמן: את צודקת לחלוטין! אני פריקית של "בריאות". אנחנו מקבלים את השמן הטרי אל המיכל יומיים אחרי המסיק... ואחר כך- אישי היקר יוצק ממנו לתוך המוני בקבוקי יין נקיים/משומשים. רק בקבוקים ירוקים או חומים. לעולם לא שקופים. חשוב לשמור גם בחדר אפל ככל שניתן. וחשוב למלא ממש ממש עד הסוף. כל מונעים במידת האפשר תהליכי חימצון. אז... תודה לך על ההערה. במקרה שלי- אין צורך לשכנע את המשוכנעים. וכמי שהתגורהה רוב ימיה בגוש דן- מודעת לפער בין קנייה של תל אביבי לזו של צפוני גיאורפית.
חשבי על כך שבמכירות הללו לא משתתף מס הכנסה, ולא שום מתווך בדרך....
 
אני לא יודעת מי מוכר לך...

אבל במכירות שלי מס הכנסה משתתף פעיל ביותר..... ואגב, סתם מתוך סקרנות... מה רמת החמוציות של השמן שאת קונה?
 
למעלה