סקר
איך חגגתם את ערב האהבה |

yoyo10

New member
גם היום אני עם קצת חום

לפחות הצלחתי לקום מהמיטה
 

אום בר

New member
אנחנו ממש חגגנו...

זה התחיל במבחן שהיה לי, אז השארתי את בר העכבר אצל אחיינית שלי לבייביסיטר. אחרי המבחן נפגשתי עם ירון לארוחת ערב במסעדה (סאלי המעולה בהרצליה), במהלכה ירון הפתיע אותי במתנה - כשהוא שלף את האריזה הוא הגדיר את ז כמתנה לשנינו, להרבה שעת של בילוי משותף... קצת דאגתי, פתחתי את האריזה, ומצאתי את העונה החדשה של 24 בדי.וי.די. לא אחלה מתנה??? היה לנו ממש כיף.
 

Boreg

New member
איזה יופי ../images/Emo99.gif

לא רק המתנה, אלא איך שהוא הציג אותה... פשוט מקסים.
 

אתי@

New member
אכלנו שניצל עם ספגטי עגבניות

שתינו קיאנטי איטלקי מצוין שקיבלנו מאיטליה, ותוך כדי אכילה צפינו בתוכנית על שני הבריטים שרימו ב"מי רוצה להיות מיליונר".
 

אתי@

New member
דוקא תרמית די טיפשית

המשתתף ניחש תשובה כלשהי, ואישתו + מישהו מהמשתתפים שממתינים לתורו, היו צריכים לרמוז לו אם התשובה שהוא מנחש היא נכונה או לא, ע"י שיעול. גילו את התרמית כששמו לב שיש יותר מידי שיעולים בזמנים קריטיים. שמו לב גם שהוא משנה את דעתו לגבי התשובה בצורה לא אמינה. למשל בהתחלה הוא אמר שהוא לא מכיר את אחת התשובות וברגע האחרון החליט שזו התשובה הנכונה.
 

אתי@

New member
הוא זכה, אבל כבר כשנתנו לו את הצ'ק

ידעו שיש שם רמאות, וכשהוכיחו את זה פנו למשטרה וכמובן שהוא החזיר את הכסף וקיבל איזה שנתיים בכלא.
 

Boreg

New member
ברור שלא ../images/Emo66.gif

גם שפטו אותם ונגזרו עליהם עונשי מאסר... הם היו יכולים בכיף להסתפק בפחות ולא היו עולים עליהם... הטעות שלו היתה שהוא היה גרידי מדי...
 
נכון! אם רק היה עוצר קודם...

ראו את האישה מתפתלת לה שם ומנסה לשלוח לו מסר בגלי מוח שיפסיק כבר! הוא נראה כזה אידיוט - שאין סיכוי שמישהו היה מוכן "לקנות" שהוא זכה במיליון ביושר... הכי אהבתי את השיעול עם ה"no" אחריו! גדול
 
אנחנו כמו אתי@ אבל בלי האוכל

אני הלכתי לברית בצהרים לבד (בעלי רק התחיל עבודה חדשה). אכלתי בשביל יום, אז לא יכולתי להכניס כלום לפה עד הבוקר (כולל). בעלי הגיע רעב והכין לעצמו סלט אולטימטיבי ליום האהבה: נקניק קבנוס, שום ובצל (עם קצת עגבניות ומלפפונים). תגידו, הוא עדין בודק אם אוהב אותו בכל מחיר?
 
למעלה