סקר: שנים יפות

shay or eli

New member
סקר: שנים יפות

מה לדעתכם הייתה השנה הכי יפה של המטאל? לדעתי זאת הייתה 1986, בגלל קודם כל: Megadeth - Peace Sells... But Who´s Buying? Metallica - Master Of Puppets Slayer - Reign In Blood וחוץ מזה בגלל: Iron Maiden - Somewhere In Time Alice Cooper - Constrictor Alice Cooper - Raise Your Fist And Yell דעתכם?
 

BruceDickinson

New member
אחותי הקטנה

אבל היא לא קשוחה, היא היפית...(היפית מהסוג הלא קשוח, יש היפים שהם כן קשוחים)
 
אגב

87-88,SCUM,FROM ENSLAVMENT TO OBLITERATION וREEK OF PUTREFATION יוצאים,ביל סטיר בימים היפים שלו... כמו שאמרו,גם DEATHCRUSH יוצא,וגם סקרים בלאדי גור של דת´ והאלבום הראשון של בולט ת´רואר.אני בטוח ששכחתי משהו,אני חושב שגם הדמו של מורביד אנג´ל יצא בשנתיים ההן...
 
אוקיי, כרגע הבנתי משהו..

אני איטי, זה ידוע, אבל את לא מאיה מאיזור חיפה שחובבת מיוז ובליינד גארדיאן. היא נעלמה, לא?
 

Darewolf

New member
אני חושב ש...

זאת מאיה מרעות ששומעת בעיקר בלאק. אבל מה אני יודע, זה לא כאילו החתול הקשוח שלה אונס אותי, הוא עושה את זה רק לה או היא לא, תלוי במצב רוח שלהם. אורי, ושיחות בחצי לילה.
 
אה הא..

זה יכול להסביר את השינוי הפתאומי בטעם המוזיקלי.. איפה זה לעזאזל רעות?
 
זה מה שאני חשבתי בתחילה

אבל כידוע, דברים הם לא עד כדי כך פשוטים. וחדי העין מביננו יוכלו לשים לב שהעלמותה של מאיה אחת תאמה באופן נוח מאוד להופעתה של מאיה אחרת... קונספירציה? יכול מאוד להיות שכן. הרשות הפלשתינאית אישט קריג!
 
כל העניין הזה תמוה מאוד בעיני...

צריך מישהו שיחקור את העניין... העניין הוא שגם אני וגם אתה יונתן, יודעים שדמויות כאלו או אחרות הן לא תמיד בגדר יישויות עצמאיות. קריג איסט קריג!
 
בדיוק

אבל לקיים את שתי הישויות תחת אותו השם זה די בנאלי. מצד שני, אולי זה נעשה על מנת להקטין את החשד...
 

BlackShadow

New member
1995...

My Dying Bride - The Angel and the Dark River Death - Symbolic Opeth - Orchid Dark Tranquillity - The Gallery Anathema - The Silent Enigma יש עוד מלאאא...
 
למעלה