סקר שיער

spices

New member
סקר שיער

מה האורך של השיער שלך? מה היה האורך הכי ארוך וכי קצר של השיער שלך? איזה סוג שיער יש לך? איזה סוג שיער הייתן רוצה? מה צבע השיער שלך? את צובעת שיער? לאיזה צבע?
 

fire witch

New member
אני ראשונה ../images/Emo13.gif

עד קו החזיה הכי ארוך שהיה זה כרגע (אם לא מחשיבים את הילדות שאז היה לי משהו כמו עד הטוסיק) הכי קצר זה קוצים שעשיתי ברגע של רוח שטות בתיכון הייתי רוצה שיער חלק חלק חלק אבל לא מקלות צבע השיער חום בהיר צובעת לשחור פחם
 

nescafe

New member
אני אני אני

ארוך
בערך עד הטוסיק הכי קצר היה קארה..מזמן..זה אילץ אותי לעשות מלאן פאנים. משו בין גלי למתולתל. עד גיל 10 הוא היה חלק קרשים!!! הייתי רוצה לקום בבוקר כאילו שמתי קארין ורוד <אבל בלי באמת לשים
> שחור פעם בשנה בערך "מחזקת". <עלק מחזקת...יש לי כמה שיערות לבנות מגיל 18 בערך..
>
 

Ana1 9

New member
טוב שיהיה :)

מה האורך של השיער שלך? עד לכמעט התחת מה היה האורך הכי ארוך וכי קצר של השיער שלך? הכי קצר- קצר קצר, עד לפני האוזניים..... שיגעון של רגע. איזה סוג שיער יש לך? חלק איזה סוג שיער הייתן רוצה? בלונדיני תלתלים מה צבע השיער שלך? חום את צובעת שיער? לאיזה צבע? לא
 

tully

New member
שיערי הארוך

האורך עכשו הוא עד קו החזיה- מדורג מאוד הכי ארוך היה עד התחת - בערך 70 ס"מ הכי קצר- 7 ס"מ שיער תלתלים-בקבוקים גדולים ורכים. מלא ועבה אבל לא פריזי. פעם רציתי חלק מקלות ולפעמים זה די קוסם לי כי אין התעסקות, מצד שני, הרבה שיער זה תמיד מרשים. חום כהה טיפה גי'נג'י(יש לי ברק נחושת וגם קצת שיערות פה וגם גי'נג'יות) צבעתי הרבה פעמים לג'ינג'י ואדום אבל עכשו אנילא צובעת בכלל.
 

I Was Hoping

New member
שיהיה...

מה האורך של השיער שלך? קצת אחרי קו החזיה בקצווה הכי ארוכה שלו. מדורג מאוד מאוד. מה היה האורך הכי ארוך וכי קצר של השיער שלך? הכי ארוך? אמצע הגב. הכי קצר? קארה עד מתחת לאוזן בגיל 7, מאז תמיד ארוך. איזה סוג שיער יש לך? חלק-גלי. למעלה חלק, למטה כבר לא בא לו. איזה סוג שיער הייתן רוצה? סתם חלק ישר ומשעמם. זה מה שהייתי רוצה. חלק מקלות. וזהו. מה צבע השיער שלך? חום את צובעת שיער? לאיזה צבע? לא נוגעת בצבעים.
 
../images/Emo68.gif

עד אורך השיער שלי עד אמצע הגב... כרגע זה הכי ארוך שהיה לי..היה לי פעם קצוץ וזה היה זוועתי... יש לי שיער יבש הייתי רוצה שיער רגיל! לא יבש ולא שמן וחלק! כי כרגע אני עם החלקה יפנית. הצבע המקורי של השיער שלי הוא חום כהה ואני צובעת ל
(גוונים) כבר שנים...
 

lady h

New member
שיער ../images/Emo13.gif

מה האורך של השיער שלך? מדורג עד קו החזיה. מה היה האורך הכי ארוך וכי קצר של השיער שלך? בילדות- עד התחת, בתיכון- עד הכתפיים. איזה סוג שיער יש לך? גלי-מתולתל איזה סוג שיער הייתן רוצה? חלק ומלא, לא חלק דליל. מה צבע השיער שלך? שחור את צובעת שיער? לאיזה צבע? בחיים לא!
 

ה ד ר 22

New member
אני :)

מה האורך של השיער שלך? 7 ס"מ אחרי הכתפיים (מנסה להאריך..
) מה היה האורך הכי ארוך וכי קצר של השיער שלך? הכי ארוך- 5 ס"מ יותר ארוך מעכשיו, ונכי קצר- כמעט עד הכתפיים. איזה סוג שיער יש לך? גלי- מתולתל , שמן. איזה סוג שיער הייתן רוצה? חלק , ומבחינת סוג שיער- רגיל מה צבע השיער שלך? חום את צובעת שיער? לאיזה צבע? לעיתים רחוקות שטיפות או גוונים. לא צבע.
 

1Unicorn1

New member
יאללה..

מה האורך של השיער שלך? עד אמצע הגב מה היה האורך הכי ארוך וכי קצר של השיער שלך? הכי ארוך - מה שיש עכשיו. הכי קצר - קרחת איזה סוג שיער יש לך? חלק איזה סוג שיער הייתן רוצה? מרוצה ממה שיש .. :) מה צבע השיער שלך? חום בהיר - בשמש צבע דבש
את צובעת שיער? לאיזה צבע? לא צובעת, לפני מליון שנה הייתי צובעת לבורדו וזה היה יפה חח
 

abcd80

New member
עונה..

מה האורך של השיער שלך?
עד אחרי הכתפיים מדורג מה היה האורך הכי ארוך וכי קצר של השיער שלך?
הכי ארוך שהיה לי בגיל 13 עד אחרי הקו של החזיה והכי קצר בגיל 19 עד קצת אחרי האוזניים איזה סוג שיער יש לך?
גלי מתולתל איזה סוג שיער הייתן רוצה?
חלק! מה צבע השיער שלך?
שחור טבעי את צובעת שיער? לאיזה צבע?
לא צובעת ולא מתכוונת לצבוע בעתיד
 

LadySpeedStick

New member
../images/Emo35.gif

מה אורך השיער שלך? - 55 ס"מ בערך. מה היה האורך הכי ארוך וכי קצר של השיער שלך? - כשהייתי קטנה היה לי שיער על התחת וכשהייתי בת 6 אמא עשתה לי קצוץ ואפילו לא היו לי כינים. פשוט לא הייתי אסרטיבית מספיק בשביל להתנגד. איזה סוג שיער יש לך? - מתולתל יבש. איזה סוג שיער הייתן רוצה? - בדיוק את השיער שלי רק יותר מלא. מה צבע השיער שלך? - שחור בטיבעי, חום שצבעתי לא מזמן.
 
תשובות שלי../images/Emo26.gif

מה האורך של השיער שלך? מגיע לקו החזייה מה היה האורך הכי ארוך וכי קצר של השיער שלך? הכי ארוך עד הטוסיק(לא יפה להגיד תחת
) הכי קצר קארה שהיה לי ביסודי,זוועה איזה סוג שיער יש לך? גלי-מתולתל איזה סוג שיער הייתן רוצה? חלק
מה צבע השיער שלך? חום כהה את צובעת שיער? לאיזה צבע? לא נוגעת בצבעים
 

In Limbo

New member
../images/Emo121.gif

מה האורך של השיער שלך? מדורג, השערה הכי ארוכה מגיעה כ-מ-ע-ט לחזיה. מה היה האורך הכי ארוך וכי קצר של השיער שלך? הכי קצר - קצוץ כמו ילד בן 5. הכי ארוך - אחרי קו החזיה. איזה סוג שיער יש לך? גלי-מתולתל איזה סוג שיער הייתן רוצה? חלק כמו איזה סינית! מה צבע השיער שלך? חום את צובעת שיער? לאיזה צבע? צבעתי לפני כמה זמן לחום קצת יותר בהיר, לא משהו רציני.
 
[:

מה האורך של השיער שלי? אמממ... אני אמורה לקחת סרגל ולמדוד? כי אין לי מושג... זה עבר לי כבר דיי מזמן את הכתפיים אבל רחוק מלהגיע לתחת. חחח איזה הסבר. מה היה האורך הכי ארוך? מה שיש לי עכשיו. מה היה האורך הכי קצר? שההייתי קטנה אז היה לי תספורת קרה. איזה סוג שיער יש לי? חלק. ופה ושם הוא ניראה טיפה אבל ממש טיפה גלי. איזה סוג שיער ההייתי רוצה? אני נשארת עם החלק. תודה. שיער מתולתל בעייתי מידיי לסדור למרות שלשיער שלי גם יש ימים רעים. מה הצבע של השיער שלי? חום כהה. בעבר היה שטני. את צובעת? אם כן לאיזה צבע? לא. אין לי אומץ. אבל אני רוצה לצבוע לג'ינג'י או לחום בהיר יותר. או אדוםםםם [: זיהו [:
 

YellowSubmarine

New member
עונה../images/Emo66.gif

מה האורך של השיער שלך? ארוך, נראה לי שעד אמצע הגב, אולי קצת יותר.. מה היה האורך הכי ארוך והכי קצר של השיער שלך? הכי ארוך- בגיל 13 היה לי שיער ארוך עד סוף הגב בערך. נאלצתי להסתפר בגלל נשירה קלה. הכי קצר- בגיל 14 עשיתי תספורת קארה מזעזעת שלחלוטין לא התאימה לי.. זה היה די נורא. איזה סוג שיער יש לך? חלק איזה סוג שיער הייתן רוצה? מרוצה ממה שיש :) מה צבע השיער שלך? הטבעי שלי חום דהוי ודי חסר חיים לטעמי. את צובעת שיער? לאיזה צבע? צובעת מגיל 16 לשחור. בהתחלה שחור סיני (שחור עם גוון תכלכל מעט), אח"כ עברתי לשחור רגיל.
 
אני יכולה להיצטרף גם?../images/Emo9.gif

יש לי שיער ארוך קצת אחרי קו החזיה. צבע שיער אמיתי הוא חום כהה אני צובעת כבר שנתיים לצבע קוניאק כולם מחמיאים לי על הצבע הזה. הכי קצר שהיה לי זה קרה ממש קצר. הייתי רוצה שיער חלק ושלא מתנפח או גלים יפים שגם לא מתנפחים. רק אם פן הוא ממש יפה.
 
למעלה