סקר - שאלה

סקר - שאלה


את עושה יום צילומים בהשראת איפור ערב/כלה בגווני הקיץ.

מה את עושה?

איזה מייקאפ את משתמשת?

קונסילר?

כמה צלליות את משלבת? באיזה צבעים?

מסקרה?

עיפרון במעקה העין? (שונאת את המילה הזו
)

בלאש
?

שפתון?

היילייטר?

איילינר - כן/לא?
 

BlurryHorizon

New member
תשובות

בעיניי גווני קיץ , זה כל הגוונים השמחים, הנראים לעין, הוורדרדים-קורליים, וככה הלאה. באיפור ערב אני ארצה להדגיש- אבל באיפור כלות בעיקר להחמיא לנתונים הטבעיים ולתת נגיעות של צבע.


איזה מייקאפ את משתמשת? תלוי בסוג העור של מי שאת מאפרת, אם זו דוגמנית של ממש ועור הפנים חלק והכול במקום, משתמשת במשהו קליל שנותן גימור בין מאט למבריק אבל שלא ייראה מיוזע. משהו כמו הSatin finish של מאק או הface and body. הם גם מצטלמים די טוב.

קונסילר? על קונסילר, אפשר להשתמש בלומי מג'יק אם את אוהבת, כי הארות נראות טוב בקיץ ו/או ממאק הפרו לונגוור אם את רוצה לתת כיסוי מושלם והבחורה צריכה את זה - כדי שהצילום ייראה טוב ומקסימלי.

כמה צלליות את משלבת? באיזה צבעים? לכלה הייתי הולכת על צללית מעושנת, בגווני אדמה ו/או אפורים אני שמה לב שזה יפה בתמונות וזה על זמני(אפשר גם איליינר מעל), או אם הכלה היא בהדגשה על תקופת הקיץ, לוקחת מברשת אלכסונית של איליינר, ועושה פס על כל העין של איליינר מודגש בצבע מפתיע. (תכלת או טורקיז למשל.) אני יודעת שזה נשמע תמוה לכלה, אבל בחיי שזה נראה טוב ומקפיץ את הצילום כמה רמות קדימה. אם אין לך איליינר בצבעים האלה - פשוט מרטיבה צללית. תנסי על עצמך באמת שזה הצטלם לי הכי יפה בעולם.

מסקרה? כמובן! על הכלה וגם באיפור ערב-קיץ. משהו מודגש, כמו הHaute&naughty של מאק או הדו צדדית של אסתי לאודר, שפותחת את העיניים ונותנת מראה עירני. לאיפור קיץ אפשר להפתיע במסקרה בצבע אפילו, אם את אוהבת.

עיפרון במעקה העין? תלוי במבנה העין, אולי תיחום שחור?

בלאש ? ורודים ו/או קורליים כיפיים, אולי הייתי הולכת על ברונזר אם זה מתאים לשאר הלוק.

שפתון? משהו כיפי, ורוד חזק, או קורלי מודגש, משהו שלא ייראה "מזעזע" אבל שידגיש את הכיף בצבעוניות בקיץ :) אם הדגשת בעיניים ואת לא רוצה להדגיש בשפתיים אז גלוס סולידי.

היילייטר? בעור שבסוף מעקה העין(לא יודעת איך קוראים לזה, סליחה על החוסר באוצר מילים),גם קצת מתחת לעצם הגבה ואת מסודרת. (אני אוהבת להשתמש בצללית לבנה שימרית
אבל אם את רוצה להשתמש בהייליטר ייעודי בכיף..)

איילינר - כן/לא? כתבתי בשאלה על הצלליות מה דעתי :) בהחלט כן!

מכל הכתיבה הזאת עלה לי לוק שממש בא לי לנסות על עצמי, ואני כנראה אנסה הערב כשאני יוצאת :) אולי תקבלי השראה..
חשבתי לקחת את הטיפ עם האיילינר ולעשות פס של צבע, מסקרה מודגשת, גלוס שקוף מעל שפתון מאט קורלי שיש לי של מאק,
סומק קל בטירוף, ופשוט לצאת ככה..
נכון כשאומרים Pin-up גירל אז עולה לראש שפתיים אדומות, איליינר חזק? אז אותו הדגש פה רק עם צבעים של קיץ, על כל מה שסקסי בפנים
רק לא עם הצבעים הכביכול אנחנו נוטים ללכת אליהם, אלא צבעים חזקים וכייפים. זה מפתיע, זה מצטלם יפה, זה מושך את העין.
במהלך כל מה שכתבתי דשדשתי בין כלה לאיפור ערב ולפעמים זה נושק אחד לשני אז תקחי מה שבא לך.
המון בהצלחה :)
 
למעלה