סקר רפואי

סקר רפואי

אז אחרי שדיברנו על בגדים, נעליים,עבודות בית, אהבות, הפלות, צימרים, ושאר ירקות הגיע הזמן לדבר על נושא מאוד חשוב הבריאות השבוע הגיעוני תוצאות סקר רפואי שאני עורך מידי שנה מטעם העבודה. והתוצאות איך לומר טפו טפו טפו
מלח מים מלח מים. טובות מאוד. מלבד החסרת פעימה פה ושם. הם טוענים שמצב גופי מצויין והכושר הגופני שלי מעולה למרות שהכושר היחיד שאני עושה הם התמתחויות כשאני מתעורר מהשינה. אצלי בעקרון הבריאות לא ממש עומדת בסדר עדיפויות. לא שומר עליה לא קשוב אליה ולא מי יודע מה מחשבן לה. (כמובן עד בוא היום) ואלמלא העבודה גם לא הייתי נבדק. וגם שם אני לא נסחף עם כל הבדיקות שמציעים לי לעשות. כי אני מאמין שכשחופרים עמוק בסוף גם מוצאים. ולי ממש לא בא שימצאו. ויותר מכך לא בא לי לדעת. כי מה שאני לא יודע לא באמת קיים.(משהו דומה למינוס בבנק) השאלות שלי הם למה אני מחסיר פעימה.? איך הבריאות אצלכם וחשיבותה? ומה אתם עושים כדי שתהיה ותישאר טובה.? אצלי היא טובה ותודה ששאלתם.
 

bigtime1963

New member
תהיה בריא

ותחיה לנצח לספר את הגבורות והנפלאות ;) אם לחיות אז כמו בנאדם. דופק ונשימה הם תנאי הכרחי אבל לא מספיקים בשביל להיקרא חי. וביננו זה גנטיקה. עשית עץ משפחה בבצפר? יאללה תוציא תבדוק. אז לחייך Cheers...
 

bigtime1963

New member
לו = לא?

תעבור להילוך מהיר של FUN ותתחיל לבוא כשאומרים את מילת הקוד.
 

ליקה5

New member
הבדיקות עושות מחלות

כשהייתי ילדה, לא עשו כל כך הרבה בדיקות, ולכולם היה מקסימום שפעת כשבודקים מוצאים
 

bigtime1963

New member
נו מה

אצל כירורג, הוא ישר פותח ת'בטן בשביל הסקרנות והפרנסה... בדיוק כמו במשתלה של עופר... לא יכול לצאת בלי 350 ש"ח :) חבר טוב ביקר קרדיולוג מפורסם והגיע לצינטור דחוף רק בשביל שיגידו לו ססססססססססססססתאם צחקנו איתך. סיפור אמיתי, יד ראשונה, אצל פרופסור בכיר ומוכר בבי"ח מוביל. לא מגלה, אבל רבאק, להפעיל ת'ראש ולשאול בלי בושה.
 

ליקה5

New member
זה בגלל שבגוף שלנו תמיד יש מלחמות

חידקים טובים ורעים, תאי דם לבנים, נגיפים, תאי לימפה, פטריות טובות ..תאים סרטניים, פטריות רעות אשכרה במדינת הגמדים...רעש מהומה...כל הזמן ופתאום בדיקה ברור שימצאו משהו...תמיד יש משהו וכשאתה מתבונן במשהו בזכוכית מגדלת אתה מגדיל אותו ככה מתחילות מחלות
 

bigtime1963

New member
מלחמות אבודות

כמה טוב להציץ בצד המלא של הכוס ולמצוא שם תמונה מדהימה של פרח סקסי בטירוף או קונכיה ששוכניה אינם פה מזמן... הקרב בין אור לחושך היה ונשאר בראש. כל עוד האור שלך מאיר והאקליפטוס ענק אז אפשר להנות מהחיים האלה שסופם ... ידוע איך לומר.
 
שהיית ילדה.. גם אנשים פתאום מתו ולא ידעו ממה.

חמותי זכרונה לברכה היתה אומרת.. מה זה זה? סרטן לכל בנאדם שני.. בזמני לא היו דברים כאלו. אבל היא שכחה כמה סיפורים היא סיפרה לי על אנשים שמתו ככה לפתע פתאום ולא ידעו בכלל ממה. התקפי לב וסרטן תמיד היו.. נשים היו מתות יותר מלידה, אנשים היו מתים מזיהומים שונים, פשוט לא דיווחו על זה ולא דיברו על זה כל כך הרבה כמו היום ולא היתה מודעות. פעם שמישו היה מקבל סרטן.. היו אומרים בליחשושים: מיסכן.. יש לו את ה"מחלה ההיא"..
 

ליקה5

New member
אולי... גם זה נכון....לפני 100 שנה

לא הייתי שורדת את לידת ביתי אבל אני מדברת על משהו אחר כל דבר שאת מתמקדת בו, גדל. ככה זה , אין מה לעשות, קוונטים התמקדות במחלות ובבדיקות, מגדילה אותן, מתסבכת את כל מנגנוני הריפוי הטבעים של הגוף
 

one track

New member
טוב תודה ונחמד שאתה שואל...

בדקות אלו ממש, אני נפרדת ביגון ובכאב, לאחר מאבק עיקש מאוד, מחידק זוועתי שהחליט לבקר בגרוני
לגבי השאלה שלך על הפעימה החסרה, בדקתי קצת ומצאתי, שהחסרת פעימה היא תופעה די שכיחה (אצל אנשים שסובלים ממחלות לב קליניות), בכל פעם שאתה מחסיר פעימה אתה מחסיר 1.8 שנים מהחיים שלך, כך שיוצא, שאם החסרת הרבה פעימות, אז אתה חייב די הרבה שנים לבורא עולם. במקרה הגיע לידי העתק מהא.ק.ג שערכו לך בביקורת האחרונה, ובהתייעצות עם מיטב הקרדיולוגים, נאמר לי בעדינות, שכדאי שתתחיל לכתוב צוואה, ולספור אחורה (מ-500 זה יספיק בערך). כמו כן, נאמר לי שאם היה לך עוד קצת זמן, אז היה לך הזדמנות לתבוע את המכון שערכת בו את הבדיקות, אבל במקום זה כדאי שתתחיל להשתולל כאילו אין מחר.
 
מוזר...

חתמתי על סודיות רפואית. איך בדיוק השגת את הא.ק.ג שלי? האמת זה נראה לי יותר בדיקה במכונת אמת. ועוד שאלה מה את ממליצה לי לעשות בזמן הקצר שנותר לי?
 

one track

New member
מוזרה...

לשם דיוק (אוף מתי יקלטו פה שאני אשה). אתה לא חתמת על סודיות רפואית, אלא על ויתור על סודיות רפואית. לידיעתך בין עיסוקי המגוונים, ומעבר לכך שאני גנבה של תארים לא לי, אני גם נוכלת. כך השגתי את הא.ק.ג. שלך. ודרך אגב, יש בידי גם את בדיקת הפוליגרף שלך (שמוכיחות שאתה גנב בן גנב). למעשה, בדקתי עם מיטב המומחים בארץ, והם מיעצים להמשיך את חייך, כפי שחיית אותם בחצי שנה האחרונה.
 
מוזר...

המחסור בפעימות התחיל בדיוק לפני חצי שנה. איך ידעת גם את הפרט הזה. אני מעט בהלם. אני מתחיל לחשוד שאת התאומה של הרב-גנב אורן זריף. אז כמה נותר לי ג. זריף?
 

one track

New member
הסר...

פעימה מעל לבך. של נעליך מעל רגליך. אני נצר למשפחת הרבנים הידועה הבאבאבאלי. תבוא לטיפול קטן אצלי, תתרום סכום צנוע של 500 יורו, ואני אקרא לך בכפות הרגליים כמה זמן נשאר לך (זאת שיטה חדשנית). בסוף תצא גם עם ברכה קטנה, שתאריך לך את החיים ב-10 שעות.
 

nice and sleazy

New member
של שקליך מעל ארנקך

כי הרצפה שעליה אתה דורך עשויה שיש איטלקי משובח ועלתה לי ים של כסף.. אני ישר קלטתי אותך . צדיקה שכמותך.
 
גב' באלי..

אני מכיר את השיטות שלך. תתחילי לקרוא לי ברגליים. בסוף תגנבי לי מה שעוד נותר לי בין הרגליים. גנבה מה זה עשר שעות פאףףף וזה נגמר. ב500 יורו אני מעדיף לשתות טריפל סק על חוף הים ולשכוח מכל הפעימות.
 
טפו טפו

בדר"כ בסדר
כשאני בתקפ' עצבים אז פחות <גוף ונפש מאוד קשורים אצלי> מה אני עושה שתשאר טובה?? הממ נרשמתי לסדנת הפסקת עישון <אמא שלי רשמה את אבא שלי ,דודה שלי ואותי.. שאפחד לא יבריז> ונו נראה מה יהיה.. זה במסגרת מנסה לשמור על הבריאות מנסה קצת לנשום בין לבין בתכלס.. כנראה שלא מספיק יופי ,עכשיו נתת לי על מה לחשוב
 
למעלה