סקר קצת מעניין, תיק לתינוק

סקר קצת מעניין, תיק לתינוק

מה אתן מכניסות לתיק התינוק כאשר את נושאים אותו איתכם והאם הוא תמיד מוכן וערוך כגון: טיטולים,בגדי החלפה,משחה לטוסיק,גרבר וכו.... או שמא אתם מכינות כל פעם תיק כאשר אתן יוצאות לי אישית התיק ערוך ומוכן וכל פעם כאשר אני מוציאה ממנו משהו אני דואגת להספקה ע"מ שלא יחסר בתיק וכאשר אני יוצאת אני דואגת רק לשתייה ואוכל. מה אתן עושות/שמות בתיק?
 
תשובות... - חצי בית על הגב/על העגלה

בעקרון התיק שלנו תמיד מוכן, למעט תוספת מדי פעם של דברים שחסרים- בקבוקים לאוכל, בקבוק מים, מחלק מנות ומעתה נוסיף גם גרבר קבוע וכפית. הדברים שציינתי הם דברים שאני "מחדשת" מדי יום, כי הם נגמרים/מתלכלכים. חוץ מזה יש בתיק: 3-4 טיטולים, 1-2 חיתולי טטרה, מגבונים לחים, בגדים להחלפה, גרביים, 2 סינרים, נשכנים (חיות גומי ו"נשכנים" אמיתיים), צעצוע קטן, 2 מוצצים (למרות שהיא לא לוקחת), משחה לטוסיק, קרם הגנה לפנים (לא זוכרת מתי מרחנו פעם אחרונה), כובע (לא זוכרת מתי עשינו בו שימוש), שקיות ניילון קטנות ריקות (לחיתולי קקי מלוכלכים), ארנק של אמא, מפתחות ופלאפון. חוץ מזה בסל של העגלה תמיד יש מספר צעצועים, וכך גם באוטו, בו יש תמיד גם מגבונים, חיתול טטרה וכמה טיטולים.
 
אצלי התיק תמיד מלא

בגדים להחלפה חיתולים + משחה + מגבונים בקבוקים (לפחות 2 מלאים ב- 180CC מים) + מחלק מנות 2 מוצצים 2 חיתולי טטרא מסמכים של איתן - כרטיס קופ"ח, כרטיס טיפת חלב כל ערב מארגנת את התיק למחר - שמה בקבוקים ומוצצים חדשים, ממלאת מחלק מנות וכו... הולכת עם התיק הזה לכל מקום - גם מביאה אותו למטפלת כדי שאם אמא שלי תקח את איתן ממנה במקומי שיהיה לה את כל הציוד...
 
וכמובן צעצועים

תמיד מתלוננת שהתיק כבד אבל אין לי על מה לוותר
 

גלשני

New member
התיק ערוך ומוכן

וכשאני יוצאת אני רק דואגת למלא מחסורים. יש בו -חיתולים ליפתח, מגבונים, משחה קטנה לטוסיק, שקית למקרה שיעשה קקי ולא יהיה לידי פח, סט אחד של בגדים להחלפה למתן וסט אחד ליפתח, חיתול בד, מוצצים וכמובן ארנק, טלפון ובקבוק מים.
 

שבלול 555

New member
עונה

2 חיתולים + משחה +מגבונים סינר מוצץ (למרות שנגמל) חיתול טטרה/פלנל בעיקר להחלפה על משטחים ציבוריים בקבוק מים גרבר וכפית ולמקרה חירום - שקית קטנה של במבה (כן..כן... אני יודעת שאני הולכת לעורר פה סערה) ושקית קטנה עם פתי בר או עוגיות של רמדיה. עד לא מזמן לקחתי גם מחלק מנות ובקבוק עם מיים רתוחים אבל מכיוון שאייל מוכן להתנסות תמיד באוכל חדש תמיד אפשר למצוא לו משהו בבתים אחרים או במסעדות. בדרך כלל רוב הדברים נמצאים בתיק אבל אני תמיד בודקת לפני יציאה ומשלימה את החסר.
 

דיקלה77

New member
תיק לעגלה..

זה כבר מזמן הפך להיות " מיני בית". בתיק יש הכל: טיטולים בגדי החלפה , משחה, מגוונים, עזרה ראשונה, גרבר, אבקת כביסה. פנקסי חיסונים , כרטיס מעקב, כשמשהו יוצא מיד בהגעתי הביתה נעשת השלמה.. אצלי אין לדעת מתי אצטרך את התיק וכמה זמן יהיה לי להכין אותו.. בייחוד עכשיו בעונת המעבר ( שני בני חולים באסטמה)..
 

אוצה

New member
אצלי מסודר אך בקטן (מפאת מקום)

עד לפני כמה חודשים הייתי מסתובבת עם הבית על הגב. אבל, חזרתי לתיק העגלה שקיבלתי ללידה והוא די קטן (של JUST) אז בגלל היעדר המקום יש בו הכל אבל קצת... מכיל: פעם היה משטח החתלה- הוצאתי (אבל עדיין נכנס) 5 חיתולים, חבילת מגבונים קטנה, בייבי פסטה, בקבוק מים, 2 בקבוקים בי פרי עם 180 מ"ל. מחלק מנות, 2 בגדי גוף או חליפות להחלפה, כובע, 5 (ספור) ביסקוויטים בשקית זיפלוק (= עזרה ראשונה). אם יוצאים וזה יוצא על ארוחה אז עוד נכנסת קופסא קטנה עם אוכל... התיק תמיד מוכן ומזומן ליציאה.
 

אוצה

New member
שכחתי: שקיות ניילון לקקי, נגד שמש

וגם יש מנוי למשחקיה...אלו נמצאים בתאים מקדימה.
 
אותו תיק, של JUST, מההתחלה...

והוא מכיל: 4-5 טיטולים מגבונים משחה לטוסיק קרם הגנה 2 בקבוקי MAM עם 200CC בקבוק מים קטן לאיתי מחלק מנות בגד להחלפה 2 חיתולי טטרה "בייבי ביס"/צנצנת ריקה של גרבר עם צ'יריוס מסמכים של איתי 2-3 משחקים קטנים כפית (במקרה חירום, אוכל אפשר לקנות) מוצצים טיפות אם (מי מלח) מספריים לציפוניים ואם צריך אוכל, מוסיפה. כמובן גם ארנק, סלולרי ומפתחות כל יום, בודקת אם חסר ומשלימה בהתאם לצורך
 

אוצה

New member
איפה ל-%$#@ את שמה את הכל?

התיק נורא קטן (אנטי מתכוונת לדם האובלי)
 
גם אני מתכוונת לאובלי

התיק מחולק לשניים, נכון? בתא האחורי - אני שמה את הטיטולים,מגבונים, חיתולים, בגדים להחלפה וצעצוע קטן. בתא הקדמי - יש מקום ל2 בקבוקים? אני שמה באחד את המשחה ובשני שמה את הקרם הגנה ואז זה לא תפוס לי מקום, ובשאר התא אני שמה את בקבוקים, מים, מחלק מנות, ארנק, החטיף, האוכל הנוסף וכפית (במקום המיועד לכלי כתיבה) בתא האמצעי - המסמכים של איתי בתא בצד עוד צעצוע קטן ויש 3 תאים מקדימה? באחד מוצצים וסלולרי, באחד טיפות אף ומפתחות ובאחד מספרים לציפורניים. אחרי שמצאתי את הסדר הנכון, אני מרוצה...
 
בתיק שלי יש:

1) ערכת החתלה שכוללת 5-6 חיתולים, מגבונים, ושקיות לחיתולים המלוכלכים. 2) סט בגדים להחלפה כולל גרביים. 3) מנשא. 4) שני כובעים (אחד קיצי ואחד חורפי, כי גם בימי חורף יכולה להיות פה שמש מסנוורת...) ומוצץ אחד. 5) דברים שלי כמו ארנק ופלאפון וחומר אנטיבקטריאלי לידיים. בד"כ מוסיפה בקבוקון מים בשבילי באחד הצדדים של התיק. לרוב אני מוצאת את עצמי על החיתול האחרון לפני שאני מוסיפה לתיק עוד
. אבל בעקרון, הוא תמיד מוכן ומזומן (אני לא מוציאה ממנו דברים כשאני בבית).
 
אצלי בתיק יששששש:

3 טיטולים+מגבונים+משחת וולדה בקבוק מים, בקבוק אוכל, מחלק מנות ארנק מפוצץ בכסף
, מפתח לבית ופלאפון וליתר בטחון: גרבר וביסקוויטים.
 
התיק שלי מכיל

דברים לאריאל: גליכל, 2-3 בקבוקים עם 120-150 מ"ל מים, מחלק מנות, חיתולים, מגבונים, משחה קטנה לטוסיק, סט אחד של בגדים להחלפה, 2 חיתולי טטרה, 2 מוצצים, כובע. דברים שלי: מצלמה, רפידות הנקה, מגבוני קליה, שפתון, ארנק, טלפון ומפתחות. וגם אצלי התיק ערוך ומוכן, ולפני כל יציאה מהבית אני משלימה חוסרים.
 
אני בכלל נגד תיק תינוק,

לא מסתדר לי לגמרי, וגם לא סובלת להסחב עם חצי בית. אז יש תיק שלי רגיל, בגודל בינוני שבו יש קבוע 2 טיטולים, מגבונים ומשכה(באריזות קטנות.). אין צורך בבקבוקים כי הוא לא אוכל תמ"ל ביום, רק בלילה, ומיים הוא שותה בכוס פטנט. אם יוצאים למרחקים, אז לוקחים סט בגדים וצעצועים. זהו.
 
למעלה