סקר קל לבוקר משעמם:למי אתם דומים?
מבחינת אופי ומראה- לאבא/לאמא? הרבה פעמים אחרי ויכוחים עם אמא, אני מגלה שאנחנו בעצם נורא דומות, ומתווכחות על דברים שבעצם, אחרי שיחה ארוכה, רוב הסיכויים שהיינו מסכימות...אחרי שבוע של ויכוחים, אתמול דיברתי עם אמא שלי קרוב לשעה, על המון דברים, וגיליתי שאנחנו פשוט ממש דומות (ואת זה נתי אומר לי כבר המון שנים...). לאבא שלי אני יותר דומה מבחינת המראה, וגם מבחינת הפיוז הקצרצר וההעלבויות המהירות... ונכון שתמיד אומרים שכמה שאנחנו אומרים שלא נהיה דומים להורים שלנו כשנהיה גדולים ועם משפחה משלנו??? לפעמים אני נבהלת ל"שמוע" את אמא שלי "מדברת מפי"... זה ממש מפחיד, בעיקר שכל כך הרבה פעמים אמרתי לה שאני בחיים לא אתנהג כמוה....
מבחינת אופי ומראה- לאבא/לאמא? הרבה פעמים אחרי ויכוחים עם אמא, אני מגלה שאנחנו בעצם נורא דומות, ומתווכחות על דברים שבעצם, אחרי שיחה ארוכה, רוב הסיכויים שהיינו מסכימות...אחרי שבוע של ויכוחים, אתמול דיברתי עם אמא שלי קרוב לשעה, על המון דברים, וגיליתי שאנחנו פשוט ממש דומות (ואת זה נתי אומר לי כבר המון שנים...). לאבא שלי אני יותר דומה מבחינת המראה, וגם מבחינת הפיוז הקצרצר וההעלבויות המהירות... ונכון שתמיד אומרים שכמה שאנחנו אומרים שלא נהיה דומים להורים שלנו כשנהיה גדולים ועם משפחה משלנו??? לפעמים אני נבהלת ל"שמוע" את אמא שלי "מדברת מפי"... זה ממש מפחיד, בעיקר שכל כך הרבה פעמים אמרתי לה שאני בחיים לא אתנהג כמוה....