סקר קל לבוקר משעמם:למי אתם דומים?

עדידושש

New member
סקר קל לבוקר משעמם:למי אתם דומים?

מבחינת אופי ומראה- לאבא/לאמא? הרבה פעמים אחרי ויכוחים עם אמא, אני מגלה שאנחנו בעצם נורא דומות, ומתווכחות על דברים שבעצם, אחרי שיחה ארוכה, רוב הסיכויים שהיינו מסכימות...אחרי שבוע של ויכוחים, אתמול דיברתי עם אמא שלי קרוב לשעה, על המון דברים, וגיליתי שאנחנו פשוט ממש דומות (ואת זה נתי אומר לי כבר המון שנים...). לאבא שלי אני יותר דומה מבחינת המראה, וגם מבחינת הפיוז הקצרצר וההעלבויות המהירות... ונכון שתמיד אומרים שכמה שאנחנו אומרים שלא נהיה דומים להורים שלנו כשנהיה גדולים ועם משפחה משלנו??? לפעמים אני נבהלת ל"שמוע" את אמא שלי "מדברת מפי"... זה ממש מפחיד, בעיקר שכל כך הרבה פעמים אמרתי לה שאני בחיים לא אתנהג כמוה....
 

TAPOZA

New member
אני לא דומה לאף אחד ממש

בניגוד לאחותי שקופי הצד של אמא שלי ואחי הגדול לצד של אבא שלי אני ואחי הקטן מיקס במראה החיצוני תמיד מצחיק אותי לחשוב שאת הגוף והרגלים (היפות) קיבלתי מאבא שלי ולא מהצד של אמא שלי וזה נכון גם לחזה שאינו גדול כמו של אמא שלי
בנושא האופי, אני עקשנית ולוחמת צדק בעלת דעות עם נטיה לשמאל שבויכוחי שישי בערב טוענים האחים שלי שהחליפו אותי בבית החולים ואני קרובה של אחמד טיבי...
 
למעלה