"סקר" קטן

chaos ad

New member
"סקר" קטן

האם אני בודד או שמא יש עוד שזה קורה גם לכם-

נניח שיש שפרסמתם מוצר ב-BIN והוא good till cancelled.
נניח הייתה לכם כמות התחלתית של 100.....200.......300......לא משנה כמה.
מכרתם ומכרתם ומכרתם ובהסטוריית מכירה מופיעה לכם שנמכרו 10.....50......100.....וכו'.
וככל שמופיע שמכרתם יותר כך אתם גם מוכרים עוד ועוד ולאט לאט המוצר מאיץ, כל לקוח שנכנס רואה שאתם מכרתם יחסית הרבה ומקבל בטחון לקנות.

הכל טוב ויפה עד שיום אחד בא משתמש חדש, בד"כ עם 0-2 פידבקים, קונה את כ-ל המלאי, לא משלם, לא עונה להודעות, מחזיק אתכם "במקום צנוע" ועד שלא תסגרו את הקייס שלכם איתו אתם עם מלאי תקוע שלא נמכר וגם צריך עכשיו שוב להעלות את המוצר ולא תהיה לו הסטוריית מכירה. ולא יכלתם למכור אותו במשך כל הזמן שהתעסקתם עם המשתמש החדש באיביי.

אני שונא כשזה קורה
 

noam weissman

New member
קורה וצריכים להתמודד עם זה

היה לי מקרה בעבר עם מישהו כזה שאחרי 10 ימים החליט לשלם. לך תידע הכל יכול להיות
 

chaos ad

New member
כן, בוודאי, גם לי קרה

שבסוף שילמו.

אבל ברב המקרים, אם אין שם תגובה מהצד השני אחרי שבוע נפתח קייס שגם נסגר עוד 3 ימים אחרי זה. ובודדים הם אלה שמשלמים בתוך ה-10 ימים הללו, אבל כן, נכון, הם קיימים.
ואני מקבל 10 ימים שהמלאי לא מוכר כי אני לא הייתי מוכר את זה עד שהקייס לא יסגר (לטובתו או לרעתו של הקונה)...בזמן שהמלאי היה יכול להמשיך למכור טוב כי מראש היו הרבה קניות בהסטוריה והרבה קניות על בסיס יומי.

וסתם שאלה- במידה ומישהו עושה לי את זה עם שני מוצרים שונים- פשוט מרוקן לי כביכול את כל המלאי שלהם אבל לא משלם. ואני פותח נגדו 2 קייסים...וגם סוגר אותם בשביל לקבל את העמלה חזרה....האם זה נחשב שני קיסיים בחשבון שלו?
ועל 3 מוצרים שלא שילם לי הוא עשוי להיות מושהה מאיביי?
 

noam weissman

New member
ב BEST OFFER ופומביות אי אפשר

הבעיה היא באיביי... לא אמורים להוריד את הליסט עד שלקוח לא שילם זה היה מפשט הכל וגם חוסך תלונות על אי תשלום וכו.

אולי הגיע הזמן להציע כזה דבר. הבעיה שאותם לא מעניין הבעיות של המוכר. ברגע שיש מכירה הם גובים עמלת סיום. גם אם הלקוח לא שילם הם גובים. לכן אין להם מוטיבציה (בעדינות) לשנות את הקיים.
 

chaos ad

New member
אבל רגע, נתקלתי בבעיה!

כאשר מישהו רוצה לקנות יותר ממוצר אחד (מוצרים שונים) הוא מקבל אצלי הנחה במחיר המשלוח.
זה לא הופך את עניין שליחת ה-invoice לבעייתי כשדורשים מהם לשלם מיד?
מחצית מהמכירות אצלי הן של מוצרים מרובים ושונים שממש אין בעיה לארוז אותם ביחד.
 

nordinho

New member
יש לך אופציה להגדיר מראש הנחות במשלוח

אני לא באמת משתמשת בה אבל זה קיים.ץץ תצטרך לבדוק את הנושא יותר לעומק כי אני לא כל כך מבינה בזה.
 

chaos ad

New member
אפילו לפני הבדיקה,

אני יודע להגיד שעל כל משלוח יש הנחה משלו וכל רכישה ושילוב מוצרים זה עניין שנבדק לגופו. אני לא יכול להתחיל לעשות "חוקיות" מסוימת כי אז יתכן גם שאפסיד על משלוחים.
אז זאת בעיה, אולי עדיף להשאר עם השיטה של שליחת invoice ולא לדרוש תשלום מיידי, רק כדי שלקוחות יצאו מרוצים מכך שהם קנו המון ומחיר המשלוח היה מצחיק. ולפעמים לסבול איזה מישהו שקונה ולא משלם, הרי בשביל זה קיימת האופציה של פתיחת קייס
 

nordinho

New member
בשביל זה יש אופציה נורא נחמדה של:

require immediate payment

אני שמה אותה בכל הליסטים שלי ואין יותר בעיות כאלו...

אם אתה לא רואה את האופציה תלחץ על Add or remove options ליד Decide how you'd like to be paid
 

chaos ad

New member
תודה. ידעתי על האופציה, גם על אופן היישום

אבל בחיים לא יישמתי או חשבתי ליישם.
הפורום הזה יכול להיות מאוד מועיל אפילו כשרק מנסים לפתוח סקר קטן. תודה!
 

chaos ad

New member
אולי, אבל אין לי הרבה מתחרים

כל מה שאני מוכר ייחודי.
 
למעלה