סקר קטן בפורום......

Ariel od

New member
אתה אוהב אותו מאוד אה...

טוב בכל מקרה גם אני חלק מהפאנק אבל טראויס הייתה השראה ראשונה עכשיו יש הרבה שונים derek granet הוא מתופף מצויין גם Brandon המתופף של rise against WUV המתופף של P.O.D מתופף מעולה ממליץ בחום לשמוע אותו !
 

Ariel od

New member
כנ"ל על מה? חחח

על הקטע עם פאנקר 182 או על המתופפים שרשמתי?
 

Ariel od

New member
קודם כל חחחח

אהבתי את עניין הפגרה אבל איפה בדיוק טעיתי שאלתי את TAMIIR ושרשרתי לו....
 

tb 181

New member
ההודעה של תמיר שורשרה אל ההודעה..

של פאנקר 182, ולא אל ההודעה שלך, מה שאומר שה"כנ"ל" שלו התייחס לכך שטראביס בארקר הוא המודל לחיקוי שלו.
 

Vdrums

New member
אם זה רק אחד אז צ'אד סמית'.

אם הרשימה נמשכת אז איאן פייס, סטיוארט קופלנד, איגי דיין, וואקל.
 

John611

New member
זה משתנה כל הזמן...

היה לפני חצי שנה ככה זה היה Gene Hoglan (דת - סימבוליק, אינדיבודיואל) אחריו זה עבר ל ריצ'רד קריסטי (דת - סאונד) ועכשיו זה Daniel Erlandson, של ארצ' - הפיל של המעברים שלו ושל הנגינה עצמה זה פשוט מדהים, הוא לוקח את אח שלו בקלות (דימו בורגיר)!
 

Ytsejamer

New member
מוזר לי שאני הראשון שאומר

מייק פורטנוי....טוב לא נורא... אבל יש גם את איאן פייס, מיסטר קוליוטה הענק סטיב סמית' ועוד כמה... ובקשר ללארס, אתם מזה מתעסקים בשטויות, כל אחד והטעם שלו מה קרה?
 

Eilamt

New member
שמע..

לפי דעתי כל בנאדם ששומע מוזיקה מסוימת שהוא אוהב והוא פתאום קולט בשיר איזה מעבר מגניב,הוא אומר לעצמו "וואי אני חייב ללמוד את זה" ואז שהוא מנסה זה כבר נקרא השפעה מהמתופף שעשה את המעבר.. אז כמעט אין בנאדם שלא מושפע מהמתופפים שהוא מאזין למוזיקה שלהם. כן כן אפילו מג וויט. אז נראה לי שהרוב פה מפחדים להגיד פורטנוי כי בזמן האחרון הוא יותר מדי אובר רייטד בקרב צעירים.
 

Envenom

New member
לא מה"מפורסמים"

כריסטוף שניידר, המתופף של ראמשטיין. בשני הדיסקים האחרונים הוא עשה עבודה מדהימה עם מעברים, פיל, ומקצבים במטאל שלא היו מביישים ג'אזיסטים.
 

Dillinger

New member
רק תזכור משהו אחד

בדיסקים של רמשטיין אחרי שהמופף מקליט את הטרקים של התופים, אז נותנים לכל מכת סנר את אותו sample של סנר (טריגר) כדי שכל סנר יהיה ותו דבר בדיוק, ואותו דבר לגבי הבס דראם ובנוסף, הם מיישרים את התופים עם ה beat detective של פרו טולס על מנת שזה יישמע כמו מכונה אז אני ממליץ לך לשמוע אותם בהופעה כדי לדעת באמת איך הוא נשמע ואפילו הדיוידי של ההופעה חיה שלהם לא באמת עושה את העבודה כי גם שם הם עושים עריכות באולפן אחר כך. רק שתיקח בחשבון :)
 

BlaMaster

New member
דמות לחיקוי - ג'ון דולמאיין

ג'ון דולמאיין, המתופף של סיסטם!!! מלך עולם!!!!!! לבן אדם דבר ראשון יש מערכת מלכת עולם, והוא מנגן עליה... ואו!!!! :):):):)
 
למעלה