סקר קטן בנושא ביטוח לפלאפון:

מאי26

New member
סקר קטן בנושא ביטוח לפלאפון:

האם אתן מבטחות את הפלאפון שלכן? לי בזמנו היה פלאפון עם התחייבות לשלוש שנים ועשיתי לו ביטוח, שבת´כלס עלה כמו הפלאפון - כ30- ש"ח לחודש למשך שלוש שנים. בדיעבד הגעתי למסקנה שזה בזבוז כסף מוחלט, כיוון שאין שום הגיון בעולם לשלם על ביטוח מחיר שמשתווה למחיר המכשיר. עכשיו שדרגתי את הפלאפון ולא עשיתי שום ביטוח ואני מתלבטת - גם עכשיו יש לי התחייבות לשלוש שנים, אבל נראה לי בזבוז כסף לבטח, ומצד שני אין לי מושג מה יהיו העלויות במקרה של גניבה או קלקול רציני... מה דעתכן? האם כדאי לבטח? אולי לבטח באחת מהחברות שמציעות מחירים שפויים יותר (כמו טלטיב) אבל האם באמת יש בזה צורך? האם קרה לכן שהתקלקל הפלאפון ולא היה לו ביטוח, ומה היו העלויות של תיקון כזה והאם הוא מצדיק לשלם ביטוח לאורך זמן? אשמח לשמוע דעתכן בנושא.
 
ביטוח

אני בגישה שבסך הכל אם אותה רשת רוצה אותי כלקוח שתדאג לי למכשיר תקין, הכוונה לא לשלם ביטוח ואם הוא מתנתק פשוט איימי בלעבור לרשת אחרת ואולי אף תעשי את זה כי יהיה לך יותר משתלם. אבל כחי בחשבון שזה כרוך בהחלפת מספר וכמה ימים של חוסר בנייד. אבל לרוב ומנסיון כשאם רואים שאת רצינית אם מתקנים בחינם (נכון לסלקום ואורנג´) לגבי גניבה העניין באמת לא כך. אורלי
 

lital_helmer

New member
לא לוקחת סיכונים...

ואפילו יש לי דוגמא.. לפני זמן לא רב הייתה לי בעיה בפלאפון (שדרך אגב הוא די חדש)...לא יודעת איך נגרמה אבל זה גרר החלפה של הפלאפון למכשיר חדש לגמרי. לעומת זאת אני מכירה לא מעט אנשים שלא מבטחים בגלל העלות וכל מה שציינת. חוץ מזה..אני מודעת לכך שיכול להווצר מצב שבו הפלאפון ישכח, ירטב, יפול מגובה רב...וכאלה..במיוחד אצלי ואצל בן הזוג
ליטל
 

poogi27

New member
אין ביטוח

חבל על הכסף. שומרים על המכשיר וזהו. חוץ מזה למקרה שכן היינו בעיות שמצריכות תיקונים/החלפת מכשיר אז אנצל את ההזדמנות ואקנה מכשיר חדיש יותר. ואני מוכנה לעמוד בתשלום החודשי שנשאר לי....
 

nonaa

New member
לא מבטחת.

החשבון החודשי שלי נמוך מאוד (כ 20 ש"ח ...) ולכן אחד היתרונות העיקריים (עבורי) של מנוי באורנג´ הוא שאין דמי מנוי ואין כל מיני התחייבויות. יש בעבודה שלי הסדר של סלולריים כך שאם יקרה משהו למכשיר הנוכחי אני פשוט אעשה את ההסדר מהעבודה. בינתיים (
) מעולם לא נזקקתי לביטוח ...
 

צוקה

New member
לא מבטחת. כל הכסף שמשלמים על

העובדה שאולי המכשיר יתקלקל לדעתי מיותר. ברגע שהוא יתקלקל או שאתקן אותו - באותו סכום שיכולתי לשלם בתשלומים, או שאחליף אותו. יש מספיק חברות סלולר בשוק שישמחו לקבל אותי כלקוחה
 

דפי26

New member
מבטחת ועוד איך מבטחת!

אמא שלי כמותכן לא מאמינה בביטוח שלהם.לפני 4 חודשים היא שידרגה למכשיר חדש בסלקום (אתם יודעות 36 חודשי תשלום חודשי וכו)לפני שבוע וחצי כייסו לה את המכשיר.חוץ מעוגמת הנפש על זה שגונבים ממך וכול המספרים שלה שם,בגלל שאין לה ביטוח,בסלקום אמרו לה שהיא צריכה לשלם על המכשיר שנגנב וגם על מכשיר חדש אם היא רוצה.אם יש ביטוח משלמים השתתפות עצמית של 240 ש"ח וזהו.מקבלים מכשיר חדש
 

צוקה

New member
אני עדיין באותה דעה, שלפעמים משלמים

כ"כ הרבה כסף (ז"א משלמים מעט כל חודש אבל זה מצטבר להרבה כסף) ובסוף לא תמיד קורה משהו. אז שכבר קורה, לדעתי, עדיף לשלם את הנזק ולגמור עם זה. ביננו, ברוב המקרים יש תשלום של השתתפות עצמית, כך שכמעט ברוב המקרים בכל מקרה צריך לשלם משהו. נראה לי לא משתלם לשלם כ"כ הרבה חודשים בשביל האופציה שאולי יקרה משהו, אם כך או כך - משלמים. זו דעתי בכל אופן. צ´וקה
 

דפי26

New member
תראי זה תלוי באופי

יש אנשים שהם יותר אוהבי סיכון ויש כאלה שפחות.אז ייתכן ששנתיים לא יגנבו לך ואם כן אז זה יעלה כמו הביטוח של כל התקופה אבל אני לא אוהבת את התחושה ומעדיפה לשלם כל חודש 28 ש"ח ולחוש בטוחה.
 

צוקה

New member
את צודקת! ובד"כ אני לא אחת שלוקחת

סיכונים, אבל במקרה הזה - אני ללא ספק מוכנה לקחת את הסיכון. איש איש באמונתו חי
ושום דרך לא פסולה.
צ´וקה.
 

keren1877

New member
לא עושה...

גםם אני בהתחלה, בפלאפון הראשון שלי עשיתי למשל 3-4 שנים ואז שידרשתי את המכשיר ולא עשיתי. לאחר מכן, הפלאפון שלי "נדפק" לדמרי, ומסתבר שהיתה לו קורוזיה (חלודה שנובעת מרטיבות, שלא ממש ברור לי איך הגיע למכשיר בדיוק!) ולזה אין כיסוי גם בביטוח!!! כלומר, המכשיר הלך לגמרי ואין מה לעשות!!! אפילו נציגות השירות אמרו לי שגם לו היה לי ביטוח, זה לא היה משנה והציעו לי לקבל את אותו מכשיר ב- 999 ש"ח!!! מוגזם לגמרי! (בייחוד בהתחשב בזה שהמכשיר היה בן שנה אחת בלבד!... אז פשוט לקחתי מכשיר ישן, העברתי לו את הכרטיס שלי (היתרון של "אורנג´"...) ואני משתמשת בו היום במקום לרכוש מכשיר חדש בכ"כ הרבה כסף...
 
למעלה