סקר : פסיכולוג או פסיכולוגית?

מישוהית

New member
סקר : פסיכולוג או פסיכולוגית?

מה המין שלך? מי היית מעדיף שיטפל בך? (גבר או אישה או שלא משנה לך) האם זה היה קריטי עבורך והיית מתעקש על זה ולא מוכן לטיפול עם האופציה השניה, או שזה לא הכרחי מבחינתך ורק העדפה במידת האפשר?
 

Jאפאר

New member
למישוהית

אני גבר. טופלתי פעם אחת ע"י גבר אך לאחר מספר חודשים חדלתי מהטיפול אצלו. לאחר מכן טופלתי ע"י אישה. אחרי כמה שנים פניתי שוב לטיפול אצל אישה. עזבתי את המטפל הגבר בגלל שהרגשתי שהוא לא היה רציני, היה מגיע לפגישות באיחור קל. באמצע פגישות קיבל טלפונים (אמנם זה היה נדיר אך בלתי ראוי לחלוטין). התלבש באופן מרושל, היה נראה כאילו שהגיע בפיג'מה או בבגד מסמורטט שלבש בבית. הרגשתי שהוא לא ממוקד, לא מרוכז לפעמים. לא הרגשתי שהוא תורם לי ממש. עם הנשים הסתדרתי מצויין, הן היו חדות כתער, ממוקדות מאד, תרמו לי הרבה. הרגשתי נוח לגמרי עם אישה או עם גבר, לא הפריע לי המין שלו אלא ההתנהלות שלו והמקצועיות שלו. לדעתי לכי לפי תחושת הבטן שלך, אם את מרגישה נוח עם האדם אז זה בסדר
 

numb77

New member
...

אני בת.. אני מעדיפה-אפשר להגיד מתעקשת לטופל ע"י גבר. בעבר טופלתי ע"י גבר אבל עזבתי אחרי 2 פגישות מכיוון שהוא הפחיד אותי.. ועכשיו אני מטופלת ע"י אישה.. אני באמת לא מרוצה מזה שאני מטופלת ע"י אישה כי אני התעקשתי לגבר.. ובכלל אני גם חושבת שגברים הרבה יותר חכמים מנשים.. אז אם יש למישהו להמליץ לי על פסיכולוג טוב מאיזור המרכז אני אשמח.
 
למעלה