סקר על פערי גובה.

חושבת25

New member
סקר על פערי גובה.

בנות,מפריע לכן בחור שנמוך מכן בכמה ס``מ?בנים,מפריע לכם בחורה הגבוהה מכם?
 

חושבת25

New member
אז ככה

בעבר לא הסכמתי בחור שלא גבוה ממני בלפחות חמישה סמ וגם זה היה בדיעבד,אחכ ירדתי בדרישות והתחלתי להפגש עם בחורים בגובה שלי והיו גם שהיו נמוכים ממני וזה הפריע לי,אבל לא זו היתה הסיבה שהשידוך ירד.היום אני מוכנה בחור בגובה שלי,אבל קשה לי לדמיין את עצמי נשואה לבעל שנמוך ממני בכמה ס``מ.
 

קליט

New member
אולי

כ``כ תתלהבי -שלא יהיה איכפת לך 2 ס``מ וחצי פחות ? וגם, אם הוא ילך עם כובע - הוא יהיה באותו גובה שלך גם אם תלכי עם עקבים . נכון ?
 
בטח מפריע...

אם את בחורה מאוד גבוהה או אפילו גבוהה מהממו3ע אז יש מצבים לקחת בחור שנמוך ממך עד 10 ס``מ... אבל עם גובה ממו3ע אז הכי נמוך זה בגובה שלי ומעלה...
 

חושבת25

New member
ואם מדובר בבחור מדהים?

ואנשים מסביב מסבירים שצריך לזכור שאת לא בת18...זה יושב על המצפון.
 
צודקת....

כל מקרה לגופו אבל אבל אבל עם כל הרצון הטוב עדיין את הולכת לחיות איתו ואת צריכה לשאול את עצמך...עד כמה זה מפריע לך? ותלוי גם מה הפרש הגבהים.... צריך שיהיו פרופורציות..... גם לו כגבר לא יהיה נעים שאשתו תעקוף אותו בגובה.... לי יש אח שאשתו גבוהה ממנו באיזה 15 סנטימטר.... והם חיים נפלא.... הכל תלוי
 
חחח

אתה לועג או שבאמת אתה לא מאמין? תראה...בקטע הזה הם חיים נפלא.... כל עוד ל3ד השני זה לא מפריע אז הם פשוט משלימים אחד את השני וכל אחד אוהב את הקטע הזה בשני.... זה מצחיק הם זוג כ"כ לא צפוי אבל שורדים את הנישואין בגאווה :)
 

קליט

New member
מצחיק אותי, הרי

זה מובן מאליו -שדבר כזה לא מפריע לנישואין מאושרים ! .
 

balluza

New member
עם עקבים או בלי?

נפגשתי פעם עם אחד שהיה נמוך ממני וחשבתי שזה בגלל העקבים (הנמוכים) שלי. אבל אז קלטתי שגם הוא על עקבים... לא העזתי לדמיין מה הגובה שלו בלעדיהם! בקיצור, חייב להיות גבוה ממני לפחות בכמה סנטימטרים, לפני תוספת העקבים (שלו).
 

חושבת25

New member
חחח את משהו מיוחד.

ברור שהתכוונתי ללא עקבים(לא שלי וברור שלא שלו)חח תודה.
 

balluza

New member
אכן...

איזזזזה מזל שאני נמוכה... כמעט ואין לי את הבעיה הזו של הגבוהות
 
מפריע לי מ א ו ד . . . .

זה צורם לי בעין... בעבר הורדתי כמה הצעות מהסיבה הזאת... לא רק בגללה אבל זה נתון שהצטרף להחלטה... אם לא גבוה ממני אז לפחות בגובה שלי.. אבל לא נמוך ממני....
 
מאד מפריע

פעם חברה שלי הציע לי מישהו וזה היה כזה חצי שידוך חצי לא. כל הזמן דיברנו על חתונה וכו' אבל זה נימרח(לא משנה) בקיצור הוא היה נמוך ממני קצת. כל הזמן לא יכולתי לקנות נעליים שאני רוצה, אלא את הכי שטוחות בחנות... וכל הזמן הרגשתי מרגיז כזה ללכת לידו ברחוב, רציתי כל הזמן לשבת. אז חשבתי שזה לא יפריע לי אבל במציאות אני ממש לא יכולה להתחתן עם מישהו שאני כל הזמן ירגיש לא בנוח איתו.
 
למה משנה לך מה אחרים חושבים?

ראיתי באחד השרשורים שמדובר בבחור מדהים... אז מה זה כבר משנה באיזה גובה הוא, זה מפריע לך? או שמפריע לך מה אחרים יגידו כשתעמדו בחופה..
 
למעלה