סקר מרפסות שמש

3תיתי

New member
אוי. הקבלן הרגיל אותנו לסטנדרטים ממש גבוהים

וגם הפכתי לחברה של החשמלטור-אינסטלטור. הוא אפילו לא מנחש שהבנתי כל מה שאמר וגם שיש לי נציגה מהמגזר שלו בבית. יצא מגדרו לעשות שאהיה מרוצה. למרות שגיליתי פאשלות בשרותי הילדים- באזור החלון. לא יודעת. שם פישלו ממש. במקומות אחרים, גימור מצויין עד מעולה. ממש! בשני יגיע להתקנת הארון מכלוף, מנהל העבודה. אני אראה לו את החלון.

גם השרות של עמודי היה אחלה. הגימור של הכורסא מ"חותם" לוקה בחסר, אבל הסלון מדהים. ממש מדהים. מחכה באהבה בפטיו, שיגמר האבק ותגמר הצביעה של הסלון, כדי שהרהיטים המשגעים יכנסו למקומם.
 

3תיתי

New member


 

נומלה

New member
אתם גם מתכוננים לעבור לגור שם?

או שכל ההנאה היא לשפץ? זה כבר נמשך כמעט נצח.
 

3תיתי

New member
למה נצח?

קיבלנו מפתח ב 6 במאי. הבית דורש שיפוץ ענק. את רובו אנחנו עושים במו ידינו, וגם עובדים תוך כדי ומתחזקים את הבית הנוכחי לשם מכירתו.
רק ביום שלישי עזבו הפועלים. עד עכשיו יש שקעים רבים וחדשים, שלושת חדרי השרותים/רחצה כבר צבועים ומחכים מוכנים לארונות האמבטיה, שיגיעו ביום שני. כל חדרי השינה עברו תיקוני טיח מאסיביים, במיוחד אחרי חפירת תעלות חשמל, מוכנים לצביעה. כנ"ל הסלון. היום גם נקנה צבע לכל הבית, מלבד לתקרת החדר של שיר, כי חשבנו שיספיק מה שיש.

החלונות דורשים צביעה מאד קשה. לא בטוחה שאספיק לפני שנכנס. בריכת הדגים כבר חפורה. גילינו שצריך לסדר את כל מערכת החשמל ולהגדיל בחברת החשמל. עובדים גם על זה. יש לנו פרוייקטי נגרות. החל מהארון של שיר, החלפת הארונות בחדרי הבנים ובנית חדר ארונות מחדש אצלינו, כי מה שיש, מגעיל אותי. עדיין לא הגענו לגינה הענקית. בקיצור, מדובר בפרוייקט ענק. בשמחה היינו משאירים את כל העבודה לפועלים. בעוד זמן לא ארוך, יהיה לנו בית מהמם.
 
ניגור נעים!

הרגשה אחרת לגמרי כשמשפצים לבד, ומחכה כבר לתמונות הסלון המהמם ובעיקר של הג'ונגל בחדר הרחצה. לצבוע חלונות זה פיכסה, לפחות זה משהו שאפשר לעשות כשאתם כבר בבית, לא?

אני רוצה רק קצת שמש. ירדו כאן גשמים במשך שבועיים רצופים והרגו לי כמה חד-שנתיים, והרב-שנתיים לוקחים את הזמן. אם תצא השמש אולי יצאו גם הפרגים והצבעונים שלי. בינתיים פורחות רק הפטוניות שקניתי במו ידי.
 

3תיתי

New member
יהיו תמונות. והג'ונגל יבנה בהדרגה.

למרות שיש לי כבר כמה מדייריו העתידיים בבית. אני מפנטזת על "פלטיקריון מקרין" (שרך) ו"איספלניון קן הצפור" (כנ"ל). מכוון שמדובר במרפסת קטנה מאד, לא בעיה למלא אותה. ככה נדמה לי. החלונות עשויים ברזל, משובצים משבצות- משבצות. זכוכיות ישנות עם דוגמא מקסים!!!) תפוסות בעזרת מרק של פעם. חלק מהמרק דורש החלפה. ואת הכל צריך לצבוע. את תריסי המתכת ש ל פעם, צבעו הפועלים, כי חלקן נמצאים בגובה עצום והם כבדים מאד. לא יכולה להורידם בעצמי. הלכנו על תכלת כסוף נגד עין הרע. החתולה תצא מגדרה. הפועלים הרגישו בבית!
 
גם כאן הוחלט שצריך ויטראז'

כלומר שלגיה החליטה. הלכנו לפארק ההיסטורי החביב עלינו ויש שם בתים בני מאה שנה עם חלונות ויטראז' מתוקים. אז שלגיה אמרה שבבית הבא היא רוצה גם, כי בבית הנוכחי אין אפשרות.

וכל מה שעובד נגד עין הרע מוזמן, בעיקר אם גם החתולה בעניין.
 
זה על סדר היום. אבל אני יודעת לתפור שמיכות

טלאים! אפילו שלחתי שמיכה קטנה לתערוכת קווילטים באותו הפארק שהוחלט בו על הויטראז'.
 
יכול להיות יום מועיל מאוד. וסינדרלה תביא את

הגיטרה, אולי היא תקבל כמה טיפים מועילים לשיר. נגנן, נווטרז' ונקוולטט עד שיגיע הזמן לקפה במרפסת. לצערי זה mutually exclusive עם ציפורניים מדוגמות.
 

שקדייה

New member
קבלי רעיון חמוד לשתילת שרכים...

כמו שאת מבינה אני חזק בענייני פתרונות גינון יצירתיים


אמנם בתמונה זה צמחים קטנים יותר- אבל לדעתי שרכים שישפכו מזה יכול להיות מהמם. אפשר לתלות חופשי או להצמיד לקיר וזה עוד פתרון לקיר ירוק.

אגב, לקיר ירוק יש פיתוח ישראלי של מין יריעת מויניל עם כיסים לשתילה, שההשקייה עוברת בין כל הכיסים, משהו מדליק, אני רק לא מוצאת תמונה של זה.
 

3תיתי

New member
רעיון מקסים

ואת השקית מהויניל ראיתי איפשהו באיזה אתר.
 

שקדייה

New member
כן


לא סגורה על זה שמדובר בפתרון שאני ראיתי, נראה לי שלא... אבל עושה רושם שהרעיון מדליק הרבה אנשים ולכן מייוצרים עוד ועוד פתרונות.
זה ממש יפה בעיני.

אנחנו מתכננים ולבנות משהו דומה שמבוסס על קופסאות מטרנה גדולות, עוד לא פתרנו לגמרי את נושא הניקוז - כי אי אפשר לחבר כל כיס בנפרד למערכת ההשקייה.... אבל זה יקרה בקרוב (יש עוד פרוייקט אחד לפני זה- ואז..)
 
למעלה