סקר לתלמידים שפה

keren007

New member
סקר לתלמידים שפה ../images/Emo85.gif

איפה אתם יושבים בכיתה
בצד מאחורה, מתחת לאף של המורה, שורה ראשונה, בצד מקדימה, בפינה, באמצע... אני אישית נודדת... אין לי מקום קבוע, אז כל יום, איפה שיש מקום אני יושבת
 

Snooopy Girl

New member
../images/Emo107.gif

בול באמצע הכיתה....מצד שמאל
אבל שבוע הבא מעבירים מקומות
 

עפריקי

New member
../images/Emo66.gif

בטור השמאלי ליד החלון בכיסא השמאלי הכי אחרון בקצה של הכיתה...
 

xflil

New member
איזה פארשים ../images/Emo13.gif סתם, בטח מעבירים

אצלנו לא מעבירים.... אני מאחורה בטור השלישי מהדלת יעני: 1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4 1 2 3 4 חחחחח זה בטח לא יצא אבל לא נורא בסוף!!
 

אסף ע

New member
../images/Emo104.gif

אני בדיוק אבל בדיוק באמצע של הכיתה! כי היא מה זה קטנה...
 

ל א ק י

New member
אמממ....

הכיתה שלנו דפוקה.. אבל בעקרון אני יושבת בשורה שניה.. בצד ימין.. יש לנו בערך 8 שורות בכיתה
ו3 שולחנות בכל שורה
 

shahf

New member
לאקי

הכיתה שלך היא במקרה אוטובוס?! לי אין כיתה
 

ל א ק י

New member
אה ובאנגלית אני יושבת מאחורה..

(שורה שלישית=\) עד שהמורה הבת בת בת בת בת בת בת בת בת זונה מעבירה אותי קדימה
ובמתמטיקה אני יושבת הכי מקדימה.. בצד ימין
 
מממ....זה תלוי...

אם זה בשיעור של המחנכת שלי אז אני יושבת בטור שלישי, בשורה שלישית... שזה יוצא די קרוב אלייה, אבל מה ´כפת לי :) ובדר"כ, בשיעורים רגילים אני בטור השני בשורה האחרונה עם הבנאדם הכי שווה בעולם, גררררררררר לאכול´תו
אה, ובמתמטיקה אז אני יושבת בשולחן הראשון!! מול המורה, נו מה לעשות, צריך להקשיב באיזשהו שיעור, אח"כ רואים תוצאות, חעחיועחיוחעיחע
וזהו יומטוף
 

NeVeRtheLeSs

New member
ווללללללל

בכיתת אם אני יושבת בצד בצד בצד הכייייי מקדימה.. בצד ימין אבל לא ליד החלון למה החלונות מאחורה
כיתה מוזרה.. ואני יושבת לבד בעעעעעעעע במתמטיקה- בשורה השנייה משמאל, באמצע פחות או יותר. ליד רון
<די תפסיקי> באנגלית- הכי מקדימה..בצד.. לבד כי הייתי נחמדה ועברתי מקום שדורית תוכל לשבת ליד מי שאני ישבתי לידה
נו טוב.. מממממ ובכל השאר ליד מעין.. או באמצע או מקדימה.. אל תשאלו אותי
 

kity

New member
אממ...../images/Emo108.gif

משמאל הכי מאחורה ליד החלון לבד...
המקום האהוב עליי, לא צריך לחלוק שולחן אם שום יצור מפחיד מהכיתה שלי, ולא אני לא מגזימה...
ובמתמטיקה אני יושבת פשוט בצד השני הכי מאחורה ליד חברה שלי... כמה מעניין אה?
 

NeVeRtheLeSs

New member
אבל זה מעצבן לשבת לבד../images/Emo4.gif

במיוחד שיש לי כיתה שכולם בחבורות.. גרררררררר ואני באף אחת מהן! נו מה
 
למעלה