מממ....זה תלוי...
אם זה בשיעור של המחנכת שלי אז אני יושבת בטור שלישי, בשורה שלישית... שזה יוצא די קרוב אלייה, אבל מה ´כפת לי

ובדר"כ, בשיעורים רגילים אני בטור השני בשורה האחרונה עם הבנאדם הכי שווה בעולם, גררררררררר לאכול´תו
אה, ובמתמטיקה אז אני יושבת בשולחן הראשון!! מול המורה, נו מה לעשות, צריך להקשיב באיזשהו שיעור, אח"כ רואים תוצאות, חעחיועחיוחעיחע
וזהו
יומטוף