סקר: לו היית זוכה בהגרלת הפיס/הלוטו

דינהלה1

New member
סקר: לו היית זוכה בהגרלת הפיס/הלוטו ../images/Emo269.gif

בסכום כסף גדול, מה הדבר הראשון שהיית עושה? ובכלל?
 

ריטה1

New member
אותו הדבר בדיוק

יש לי בראש את כל התמונה במלואה של בית החלומות שלי, עד הפרט הכי קטן (רוצה שטיח סגול חציל שעיר בסלון.....). סוגרת את החובות שיושבים לנו על החמצן, ולא נותנים לנשום. אח"כ עושה גם את הטיול הגדול לארה"ב ששנים אנחנו חולמים לעשות. את היתרה הייתי משקיעה בנדל"ן, צריך גם מציאות בין הפנטזיות....חחח
 

ריטה1

New member
ואני אבוא להשתקע בחנות שלך, חולה על ספרים

יש לי סיפריה ענקית בבית.
 

ריטה1

New member
../images/Emo6.gifרוצה להשוות?

אה....ולאבא שלי יש סולם יותר גדול....חחחח איך שנכנסים אלי הביתה, מקבלת את פני האורחים, כוורת ענקית עם מלא ספרים. מעולם לא ספרתי אבל יש לי הרבה. וזה בלי לקחת בחשבון את הספרים בחדר של הבנות ואת אלו שלקחו לי ולא טרחו להחזיר..... לצערי היתה תקופה מאוד ארוה שלא יכולתי להרשות לעצמי לקנות ספרים, וקראתי מהסיפריה. אני באמת מקווה שלא יבטלו את כל המבצעים של ה-4 במאה, זה איכשהו תמיד יוצא סמוך ליום ההולדת שלי. היום אני בקושי משאילה ספרים לחברים, רק לכאלו שיחזירו בצ'יק.
 

דינהלה1

New member
../images/Emo249.gif עונה גם:

1. דבר ראשון במעלה, הייתי לוקחת אופר שהיא תתעסק בהחלפת חיתולים, הדחות כלים וניקוי אחרי כל הלכלוך שהילדים עושים כדי שאני והחצי נוכל לבלות יותר עם הילדים ופחות להתעסק במטלות שגוזלות זמן יקר שלא יחזור. 2. הייתי יוצאת לטיול משפחתי נחמד לכמה חודשים מסביב לעולם עם האופר כמובן. 3. הייתי מחליפה לבית עם גינה שבה הילדים יוכלו לבלות ושהאופר תוכל להשגיח כמובן. 4. הייתי מוצאת לי עיסוק נחמד לא יותר מ 6-7 שעות ובימים וכשבא לי להישאר שם קצת יותר אוכל להיות בטוחה שיש מי שמשגיח על הילדים בעזרתה האדיבה של האופר כמובן... 5. משאירה קצת כסף בצד לילדים ללימודים ולעזרה בהתחלת העצמאות בחיים...(וגם נותת בונוס שמן לאופר שתחזיק מעמד...
)
 

ר ע נ נ ה

New member
כדי לזכות צריך למלא טופס לא? ../images/Emo6.gif

אם הייתי זוכה הייתי משקיעה קצת בבית בכל מיני דברים שצריך ואף פעם אין מספיק כסף משקיעה בנדל"ן להשכרה את היתרה הייתי שמה בצד ללימודים של הילדים ולצורך טיולים בעולם כשהם יגדלו קצת ונוכל "לקרוע ביחד" את הגלובוס
 

שבי38

New member
סוגרת משכנתא כמו כולן

מתפטרת מהעבודה . קונה דירה לכל ילד . פותחת חנות ספרים משומשים ובית קפה קטן בסמוך. נשאר לי עוד כסף?
 

דינהלה1

New member
../images/Emo174.gif../images/Emo96.gifאני אפתח בית קפה

אחרי שתבקרו בחנות הספרים בואו אלי לבית הקפה ואכבד אתכן גם בעוגה טעימה. הכל עלי
אפשר גם להישאר לקרוא אני תמיד שמחה להיות בחברה טובה
 

שבי38

New member
בואי ביחד

מחפשת שותפה נפתח חנות ספרים ובית קפה נוכל לצאת לחופשות מסביב לעולם . את תיצאי אני אשאר כשתחזרי אני אצא. כיף חיים . אגב מה קורה לגבי התיכון של הילד? החלטתם?
 

דינהלה1

New member
איזה תיכון?

בדיוק קיבלתי טפסי הרשמה לכיתה א' לגדולה
אני מאוד מתרגשת, לא להאמין שהתינוקת שלי שרק אתמול נולדה תעלה לכיתה א', התאומים עולים לגן ט ט חובה. עד התיכון יש לנו זמן. לגבי בית הקפה זה נראה רעיון מצויין, ליד הקפה עוגות תפוחי עץ, שקדים, מאפינס טובים, כריכים טעימים, 20% לחברות הפורום שלנו. מתאים?
 

שבי38

New member
התבלבלתי

זה היה מיועד לאמא של נתנאל. בכל מקרה גם אנחנו קיבלנו רישום לט ט חובה . מה שמצחיק זה שהגדול שלי מסיים השנה עם מערכת החינוך ונועה מתחילה.
 
לא עדיין לא, אם בעירינו אז רק כיתת המחוננים

במקיף ג' (במידה ויתקבל לשם) אם לא שם אז זה יהיה ככל הנראה מחוץ לעיר
 

שבי38

New member
אם כך קחי בחשבון

א- תשלום נוסף מדי שנה עבור פעילות בכיתת מחוננים באזור 1000 ש"ח ב- תשלום עבור קורסים באו"פ (כמעט מלא , אין סיבסוד) ,התוכנית מחייבת את קורסי האוניברסיטה אפשר לקבל בכל כיתה מדעית בעיר בסיבסוד עירוני, כ500 ש"ח עבור קורס ל4 קורסים ראשונים. בכיתת מחוננים משלמים 2500 ש"ח. ג- חוסר גמישות כשיש חפיפה או סמיכות בין מבחני אוניברסיטה למבחני בית הספר/מתכונות/בגרויות ד- הכל מניסיון אישי. יתרונות : אוכלוסיה !!!!!!!! תחרותיות !!!!!
 
למעלה