נדמה לי שכבר ראיתי סקר כזה
ואני לא אורח קבוע כאן. אבל שיהיה. אוהב חזה פרופורציונלי לגוף. פרופורציונלי בעיני זה B לבחורה קטנה (נמוכה ורזה), ועד ל - D לבחורה גבוהה ובעלת מבנה גוף רחב. יותר מזה לא אוהב, זה תמיד מביט כלפי מטה. חזה מושלם בעיני הוא תפוחי ומוצק.