סקר לבנים:חזה גדול או חזה קטן?

master_n

New member
סקר לבנים:חזה גדול או חזה קטן?

מי שמבין יכול לתת מידות או תמונות
 

augustus

New member
נדמה לי שכבר ראיתי סקר כזה

ואני לא אורח קבוע כאן. אבל שיהיה. אוהב חזה פרופורציונלי לגוף. פרופורציונלי בעיני זה B לבחורה קטנה (נמוכה ורזה), ועד ל - D לבחורה גבוהה ובעלת מבנה גוף רחב. יותר מזה לא אוהב, זה תמיד מביט כלפי מטה. חזה מושלם בעיני הוא תפוחי ומוצק.
 

augustus

New member
../images/Emo5.gif כנ"ל

בשבילי, מה שלא טבעי - לא יפה. בטח לא הציצי הזה, אם היא מסתובבת בלילה במיטה בצורה לא נכונה היא יכולה לעשות לך פנס עם הציץ.
 
למעלה