סקר חדש

VAMPhantom

New member
סקר בעייתי רונן וכי למה...?../images/Emo8.gif

מה בנוגע לרוכשי הDVD? (תגובתי לסקר שבחרתי: רכשתי אחד ומאוד, אבל מאוד נהנה! חומר שבעקבות האוסף, רק משתבח עם הזמן והשנים!) נ"ב:מחכה לרגע לשים יד על השירים המופיעים בגרסה האמריקאית, במקום- human neture ו-blood on the dance floor הכניסו את השירים- man in the mirror ו-ben
 
זה אני.......

ולמה זה? זה כי... לא מספיק שלא יוצא אלבום חדש אלה דיסק אוסף אם שיר אחד חדש... אז השיר החדש היחיד הזה הוא לא נכתב בידי מייקל, אלה בידי אדם אחר.. לא מספיק שהשיר נכנתב בידי אדם אחר... אז השיר הוא ממש לא משהו... כמו שכבר אמרתי... זהו שיר יפה מאוד, אך הוא כלום בהשווה לשירים האחרים של מייקל! לא מספיק שהשיר החדש הוא לא משהו והוא לא נכתב בידי מייקל והאלבום הוא אלבום אוסף... אז גם הוא מעוצב חרא!!! פשוט חרא! כולו בצבע לבן... אם תמונה קטנה ולא צבעונית שדפקו באמצע ומתחת כתוב "מייקל ג'קסון נאמבר וואנס"... אפילו ספרון אין באלבום הזה! ומה אם אנשים שלא מעריצים את מייקל ורוצים לקנות את האוסף? אין בו מילות שירים, הוא לא מעוצב יפה אין בו כלום! בעיקר עיצבן אותי... שאפילו מילות שירים לא שמו! יש בפנים 4 תמונות לא צבעוניות של מייקל אם רקע לבן ו-2 עמודים שבאחד מהם רשום איזה שירים יש באלבום(טוב שאת זה הם שמו!!) ובעמוד השני תודות שמייקל כתב! זה הכל! יותר מאכזב ממה שחשבתי! וכמובן שמייקל לא אשם בזה כי סוני עשו את זה... אני מאמין שאם למייקל הייתה שליטה יותר גדולה באלבום הזה הוא היה עושה אותו יותר יפה... זה מה שאני חושב על האלבום החדש של מייקל.. נ.ב. אורית.... כדי לך לסתום לפני שאני אתעצבן... כי את אשכרה מתחילה לעצבן אותי!
 
אני לא אסתום את הפה ../images/Emo23.gif

ומי אתה חשוב שאתה? מה אתה מנסה לאיים עליי? חושב שאתה יותר טוב מאחרים... יורד עליהם וצוחק עליהם כי הם לא מבינים כמוך.. מאחל למייקל להתאבד (אני משערת שזה אתה שנכנסת אתמול ואמרת "אוי לא מייקל התאבד" לפי הכתובת של ברק) כל מה שנשאר לי להגיד לך זה שתתבייש.. אתה נעשת ממש בן אדם מגעיל.
 
בדיוק כל מה שאמרת פה עכשיו...

זה היה אמור להיות מופנה אליך! למה מי את חושבת שאת? חושבת שאת יותר טובה מאחרים? את יורדת וצוחקת עלי כי אני חושב כמו שאני חושב... וכי אני לפעמים "יורד" על מייקל(רק בקרב מעריצים ולא כאלה שלא אוהבים אותו חס וחלילה..) בצחוק? ואת יודעת למה התעצבנתי? כי אמרת "אני יכולה לשאר מי זה" ןאני הבנתי שהתכוונת אלי.... ועכשיו את שוב משארת שאני מאחל למייקל להתאבד... מה זה ההשארות האלה? עולי באמת כדי לך ללכת להיות עיתונאית ולכתוב כל מיני זיבולים והשארות שלך לגבי כל מיני דבר כמו שעושים עיתנאים אחרים על מייקל??? אין לי בכלל שום מושג על איזו כתובת של ברק את מדברת בכלל.. ואני לעולם, אבל בחיים לא לעולמים לא אגיד אפילו בצחוק שמייקל התאבד או משהו! כי אני אוהב אותו וזה הדבר האחרון שהייתי רוצה! אני אפילו מעדיף שיצא כפדופיל וישב בכלא מאשב שהוא ימות! כי אני לא רוצה בכך! ולמה זה את משארת השערות כאלה? את יודעת שאני הייתי אמור להפגע ממה שאמרת אני אני ממש לא.... ת'א אמת אני אפילו לא התעצבנתי.. כי את לא שווה את זה... אני מבין שההערצה שלך אל מייקל לא לימדה אותך כלום! והמשפט האחרון שכתבת הוא גם בדיוק בשבילך... רק שאם קצת שינוי.. כל מה שנשאר לי לומר זה שתתביישי לך! את בן אדם מגעיל ותמיד היית כזאת! זהו ביי!
 

VAMPhantom

New member
מוכנים להרגיע כאן?! מה זה?

זו לא הדרך לה חשבתי, על-ידי הצבת השאלה. וזו בטח לא הדרך הנכונה כרגע להתיחס אחד לשני ולהיפך!!
מוכנים להרגע כרגע? זהו מספיק יום לא נעים, לא חייבים להוסיף אש למדורה!די!
 

WorldCenter

New member
צודק לחלוטין! אני אגב

הצבעתי שאני מחבב את האלבום משום השירים שיש באוסף ולא בגלל שום דבר אחר, השיר החדש הוא _לא_ "מהטובים" שלו נקרא לזה כך שיר נחמד והכל אבל לא מדבק אותי או משו כמו יתר השירים שלו. סה"כ הרשימה של השירים יפה, באמת הוא היה צריך לפחות לעשות חוברת עם המילים... או לפחות לתקוע עוד כמה עמודים שבהם יהיה כתוב על השירים עצמם שיהיה לפחות עשרה עמודים...
 

VAMPhantom

New member
אגב, יצא לכם גם לשמוע את התינוק?

בשיר של "שחור/לבן" לקראת הסוף, אם תקשיבו טוב, תשמעו תינוק לשניה... חוץ מזה שהכל שונה מהרגיל, אין זה אוסף רגיל!
 
למעלה