סקר חדש

CKYGUY

New member
סקר חדש../images/Emo43.gif../images/Emo43.gif../images/Emo43.gif../images/Emo43.gif

מה הסכום הכולל של המערכת שלך? { שלי סביבות החמשת אלפים ( עוד מעט אני משפר אותה ) }
 

CabriA

New member
הכוונה שלך....

כמה כסף השקעת על המערכת? או כמה היא שווה (בהתחשב בגיל המערכת וכו´)?
 

YYZ

New member
פששש, יפה טל!

על מה הוצאת כל כך הרבה? על שלי הוצאתי 6000 שקל והמערכת עלתה לי 1500 יד שניה מאפקס ונוס אין לי מושג כמה היא שווה
 

YYZ

New member
פששש, יפה טל!

על מה הוצאת כל כך הרבה? על שלי הוצאתי 6000 שקל והמערכת עלתה לי 1500 יד שניה מאפקס ונוס אין לי מושג כמה היא שווה
 

YYZ

New member
פששש, יפה טל!

על מה הוצאת כל כך הרבה? על שלי הוצאתי 6000 שקל והמערכת עלתה לי 1500 יד שניה מאפקס ונוס אין לי מושג כמה היא שווה
 

YYZ

New member
פששש, יפה טל!

על מה הוצאת כל כך הרבה? על שלי הוצאתי 6000 שקל והמערכת עלתה לי 1500 יד שניה מאפקס ונוס אין לי מושג כמה היא שווה
 

NiGa

New member
20,000 לערך...

ולדעתי זה יותר גבוה, כי חלק מהדברים חישבתי לפי מחיר אחרי הנחה, וללא ההנחה זה היה עולה יותר... זה יצא 19,950 או משו כזה.
 

TalKz

New member
סאחא עליך יותם

אמממ ! חישבתי את זה כיד ראשונה.. זה מה שהוצאתי עד היום מקווה שלא יוציא עוד..
 

NiGa

New member
זהו,

שהמחיר הזה זה מה שהוצאתי על מה שרואים על המערכת! (כלומר לא כולל מצילות שנשברו, אם כן - אפשר להוסיף עוד 2000 שקל...) אבל המחיר שאני שילמתי נמוך יותר מהמחיר הרשמי... קיצר...
 

Reign Of Chaos

New member
שלי-

אם הייתי קונה הכל יד ראשונה אז זה היה אממממ.... 3000 שקל מערכת (מאפקס וי 5 חלקים) 1300 בערך רייד +קראש זילדג´יאן זד בי טי. 1400 הי-הט איסטנבול רגיולר ==== 5700 אני קניתי אותה במשהו כמו 4500 שקל, והיום כמה היא שווה? 4000 בערך, בגלל שהכל ממש חדש....
 

Mother Man

New member
שלי גם בסביבות ה20 אלף

בגלל שלי וליותם יש אותו סט, ומבחינת מצילות כמעט אותו דבר, אותו מספרמצילות והכל, אז זה פחות או יותר, אבל אם מוסיפים את המצילות הישנות ואת ה3 דאבל פדלים הקודמים, אפשר להגיע לעוד כמה אלפים.
 

NiGa

New member
כן זה בעיה עם ציוד קודם...

אפשר גם לומר שקניתי את הטאמה ב 3000, מכרתי ב 1000, אז להוסיף 2000 לערך... חוצמזה באמת רק עכשיו שמתי לב שיש לנו אותו מספר מצילות... אלא אם תביא לי את הסטקס שלך כבר! לא בא לי להזמין חדש ב 2000!
 

Mother Man

New member
תקלוט שאני לא מביא לך,

אני מרוצה מאד ממנו, אני מנגן עליו הפוך כאשר הצ´ינה מתחת, ומחזק אותו מאד וזה הצליל שאני רוצה, אני מרוצה ממנו לאללה.
 

NiGa

New member
אל תזיין ת´שכל!

אתה יודע שאתה שונא אותו! חוצמזה שיירו עלינו טילים מעיראק, המחשב בתוך הטיל עלול להתמקד על הסטאקס ותלך לך כל המערכת! קיצר, ליתר ביטחון תביא לי.
 

NiGa

New member
....

מערכת: Premier Artist Maple טמים 8", 10", 12" פלור 14" סנייר 14" של הטאמה רוקסטאר הקודמת שלי - אחלה סנייר ולא מצאתי עדיין סנייר שיהיה שווה לי את האלף שקל עם סאונד שאני אוהב. מצילות 18,17,16 Zildjian A Custom (ה 16" שבורה... נדפקתי, ואני אחליף אותה בטורקית כלשהי כי נמאס לי לשלם על מצילות חדשות כל פעם... נכנעתי) ספלאש 12" גם איי קאסטום Stax - 10" Sabian HH China kang / 12" Zildjian K Splash רייד - 21" Sabian HH Raw Bell Dry Ride חוצמזה, דאבל איירון קוברה, סטנד HH איירון קוברה... ראק, עמודים, קלאמפים... וכו´.
 
למעלה