....
מערכת: Premier Artist Maple טמים 8", 10", 12" פלור 14" סנייר 14" של הטאמה רוקסטאר הקודמת שלי - אחלה סנייר ולא מצאתי עדיין סנייר שיהיה שווה לי את האלף שקל עם סאונד שאני אוהב. מצילות 18,17,16 Zildjian A Custom (ה 16" שבורה... נדפקתי, ואני אחליף אותה בטורקית כלשהי כי נמאס לי לשלם על מצילות חדשות כל פעם... נכנעתי) ספלאש 12" גם איי קאסטום Stax - 10" Sabian HH China kang / 12" Zildjian K Splash רייד - 21" Sabian HH Raw Bell Dry Ride חוצמזה, דאבל איירון קוברה, סטנד HH איירון קוברה... ראק, עמודים, קלאמפים... וכו´.