סקר חדש, כמה פעמים ביום אתם מדברים

אופה3

New member
סקר חדש, כמה פעמים ביום אתם מדברים

בטלפון, מי מתקשר למי, מי יוזם את השיחות, האם אתם מתקשרים סתם כדי לשאול מה נשמע, או רק כדי לברר דברים חשובים, או להתייעץ? אני ובעלי מדברים לפחות שלוש עד ארבע פעמים ביום העבודה שלנו , שזה משהו כמו 9 - 10 שעות,ומתקשרים אחד לשני, סתם על מנת לשאול מה נשמע, ולמסור מילות אהבה, ואתם? שבוע טוב האופה
 

עששית

New member
הרבה פעמים...

בזמן האחרון אנחנו גם אוכלים יחד צהריים. יש הרבה שיחות סידורים וגם שיחות "מה נשמע".
 

uti

New member
אין משהו קבוע.....

יש ימים שכל דקה טלפון - פוצי מוצי מה נשמע....מתגעגעים וכאלה
יש את הימים של הסידורים, קבעתי - שיניתי - צריך ככה - לא לשכוח לעשות ככה וככה
ויש גם ימים שפשוט לא יוצא....בכללל....ובשביל זה ברא לנו אלוהים את ה- SMS.....אז ככה מתמסרים בהודעות. הכל תלוי קודם כל מה קורה בעבודה....ואח"כ מה קורה עם מצב הגעגועים...
 

צוקה

New member
אנחנו בול ככה ../images/Emo39.gif - יש ימים שיוצא

לנו לדבר די הרבה ביום, ויש ימים שמדברים גג פעם אחת ביום. מה שכן - לאמיר יש בעיה עם קוצי מוצי ב-
, הוא מאוד נבוך בייחוד אם הוא נמצא ליד אנשים. ולכן גם אם אני רוצה ל"הוציא ממנו" - המקסימום זה שאני אומר שאני אוהבת אותו והוא יאמר "גם אני". אבל בפנים-מול-פנים אין לנו שום בעיית קרירות - להפך
 

צוקה

New member
בוקר טוב גם לך יקירתי ../images/Emo9.gif

על איזה כנס מדובר? אמיר לא אמר כלום בנושא... נראה לי שהוא לא יודע על זה.
 
אנחנו כל הזמן. לפעמים הוא מדבר איתי

כשהוא יוצא לעבודה מהאוטו, כשהוא מגיע למשרד הוא ממשיך וכל דקה פנויה הוא מתקשר להגיד משהו. אני גם כן, מדי פעם כשהוא חולף לי בראש וזה קורה לא מעט פעמים אני מתקשרת רק להגיד שאני חולה עליווהוא מבקש שלא אבריא.
 

גלי ב

New member
אנחנו מדברים די הרבה ב-../images/Emo56.gif

גם בגלל געגוע
וגם בשביל להתייעץ בכל מיני דברים
 

ayush

New member
אנחנו מדברים המון בד"כ...../images/Emo9.gif

מתקשרים אחד לשניה ואחת לשני די הרבה, סתם כדי לשאול מה נשמע, ולהתפנק...ולפעמים כדי להתעדכן בכל מיני נושאים... בתקופות לחוצות במיוחד (בעיקר שלו) אז המינון קצת יורד.
 

nonaa

New member
יותר שולחים מיילים ... ../images/Emo13.gif

מדברים מדי פעם לא קבוע , אך בעיקר שולחים מיילים לצורך עדכונים וגם סתם כך .... ככה תמיד יודעים שהמייל יקרא כאשר השני פנוי ... כעקרון , כל בוקר אני מקבלת מייל בוקר טוב שמאפשר לי לדעת (ואם אין מייל אז אני מתקשרת מיד ...) שהוא הגיע לעבודה בשלום (אני תמיד מודאגת כי יש לו נסיעה ארוכה מחיפה לת"א כל בוקר ...)
 

נופר30

New member
משתנה ביום בשעה ובעניין

וכמה אנחנו עסוקים ודרך אגב אותך לא ראינו מזמן פה יש סיבה טובה ?
 

אופה3

New member
הייבנות, אני נכנסת מהעבודה לכן

רק רציתי להגיד תודה על התגובות, ונופר לא חומד אין שום סיבה טובה ההיפך, בגלל כל הבלאגנים , אין ל זמן להכנס לפה כמו עכשיו עדיין בעבודה אז נהיה בקשר כל טוב לכולכןןןןן
 
למעלה