סקר חדש, כמה פעמים ביום אתם מדברים
בטלפון, מי מתקשר למי, מי יוזם את השיחות, האם אתם מתקשרים סתם כדי לשאול מה נשמע, או רק כדי לברר דברים חשובים, או להתייעץ? אני ובעלי מדברים לפחות שלוש עד ארבע פעמים ביום העבודה שלנו , שזה משהו כמו 9 - 10 שעות,ומתקשרים אחד לשני, סתם על מנת לשאול מה נשמע, ולמסור מילות אהבה, ואתם? שבוע טוב האופה
בטלפון, מי מתקשר למי, מי יוזם את השיחות, האם אתם מתקשרים סתם כדי לשאול מה נשמע, או רק כדי לברר דברים חשובים, או להתייעץ? אני ובעלי מדברים לפחות שלוש עד ארבע פעמים ביום העבודה שלנו , שזה משהו כמו 9 - 10 שעות,ומתקשרים אחד לשני, סתם על מנת לשאול מה נשמע, ולמסור מילות אהבה, ואתם? שבוע טוב האופה