סקר חדש וחשוב:

קרניצן

New member
תגיד אתה והרדר שני ../images/Emo191.gif../images/Emo191.gif

וצודק, אני בקושי רוכב, מלא עבודה ובלי פרנסה
מקווה להתרגל למצב החדש ולבנות שיווי משקל חדש בין הרבה רכיבות מצד אחד לבין מעט עבודה מצד שני ... נראה, אני אופטימי.
 

רֶשֶף

New member
סקר חדש (וממש ממש לא חשוב):

במצב שאתם לקראת סופה של רכיבת בוקר כייפית וזורמת, כשהשמש מתחילה לטפס למרום, אגלי הזיעה מבצבצים בעורפכם, היבחושים מתעוררים מרבצם ומתחילים לנבוח באזים באוזן ואז... אחד הרוכבים (נודניק ידוע שלא ננקוב בשמו כאן מפאת צנעת הפרט) מחליט שעד שכל החבורה לא חותמת "בוצע בהצלחה" על איזו חתיכת מדרגת סלע מושתנת כולם צריכים להתקע על הפיסטין הצחיח ולשחוק את כל השיניים בפלטה הגדולה תוך קריאות קצובות "האחרון שעולה את המדרגה הוא ביצה סרוחה"... איך ואיזה לחץ אתם מפעילים עליו בכדי לקלף אותו מהפיסטין הארור ובכדי שישתכנע שהוא יכול לקחת את הלחץ הקבוצתי שלו ולדחוף אותו עמוק-עמוק ב-@#$%?
 

קרניצן

New member
כמה תרוצים ... וספציפית למקרה שלך:

תרצה או לא, בלי אימונים אין תוצאות! אם בכל רכיבה הייתי עוצר שם ועולה ברגל, אף פעם לא הייתי מצליח לעלות. עכשיו אני ואתה שיפרנו את הטכניקה. במקרים מסויימים, נכון להגיד: "לא רוצה לעקב ... בואו נמשיך ...". אבל ברכיבה שאנו ביצענו היה זמן והיה רצון לשחק ולהתאמן. ובכלל, מה לקחת את זה אישית ????
 

רֶשֶף

New member
בכלל לא לוקח אישית

הנה, היום אחה"צ חזרנו לשם שוב. אותו מסלול. אותם סינגלים. אותו פיסטין. אותה מדרגת סלע מושתנת. דילגתי אותה בלי למצמץ. אבל זה בכלל לא בגלל האימונים שעשית לי אתמול בבוקר. זה בגלל שמאריק רכב מאחורי ולא רציתי לחטוף את ה-170 מ"מ שלו בתחת. ללמדך - זה בכלל לא עניין של לחץ קבוצתי. זו שאלה של איזה תמריץ אישי אתה נותן לבנאדם.
 

קרניצן

New member
../images/Emo151.gif../images/Emo151.gif../images/Emo151.gif ומריק, מה עם...

הירידה ההיא בפארק בריטניה????
 
כשאני רוכב עם

עצמי אז יש מצב שאני אומר לעצמי " מה זה הדרופון הקטן הזה ? מזה אתה פוחד ? ואני עונה "יאללה גם אתה יה לחצן..." אז אני לא מוותר ולוחץ ומנסה " במקסימום אם תיפול אני אחלץ אותך" אבל זה לא עובד עלי , אני מכיר אותו כבר 54 שנים וכל פעם הוא מנסה מחדש להפיל אותי בפח הזה. ככה אני שומר על העצמות שלי שלמות
 

קרניצן

New member
../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif אהבתי את "אם תיפול

אני אחלץ אותך"
 

hindeer

New member
גם אני אוהבת לדבר עם עצמי../images/Emo6.gif

זה הלחץ החברתי היחיד שאני מוכנה להיכנע לו... אני מסבירה לעצמי ואומרת בעדינות "יאללה אל תתנקנקי, יהיה בסדר" אני גם משקפת לעצמי את מצב הגוף שלי בקול רם..."וואלה איילה את ממש רועדת..." וזה מאוד עוזר להפסיק לרעוד. אחרי כל זה...אני מוכנה לשמוע כמה קולות עידוד מסביב (עד אותו רגע הפחד מחריש אותי ואני לא שומעת) וזה בהחלט עוזר (נכון נורקין?) הנה למשל ביום שישי התגברתי
על המדרגה היפה הזו(הכל יחסי, קרניצן אני יודעת שאתה קופץ שני מטר) ...בעזרתי האדיבה
ובעזרת כמה מילות עידוד מסביב. קרדיט לצלם רונן פרדיאן.
 

shalom wulich

New member
יש שיר כזה שאומר שכל יום צריך לעשות

משהו שמפחיד אותך. אני לוקח את העצה הזו בהתקלות מול מכשול.
 
למעלה