סקר : הבעל ראה את הלידה מקדימה

סקר : הבעל ראה את הלידה מקדימה../images/Emo69.gif

הבעלים שלכם ממש ראו את הלידה , ממש איך התינוק יוצא ? או שהיו רק מאחורה ברור לי שהוא יהיה בעזרת השם בלידה, אבל לא בטוח שכדאי שהוא יסתכל , מה אתן אומרות ?!!! האם זה מעורר אח"כ רתיעה מלגשת לאיזור ? (אני מדברת כמובן על סקס אחרי הלידה, נראה לי הרבה אחרי הלידה
) בינתיים הוא לא מאלו שנרתעים מסקס בהריון
 
האיש ראה את הלידה של טלטל

(עופרי נולד בקיסרי) עד היום אנחנו צוחקים עלזה שהנקודת מבט שלו הייתה סרט של "נשיונל גאוגרפי" - עניין אותו לראות איך יוצא תינוק מגוף אישה. לא הייתה שם הרבה תמיכה ריגשית בי כיולדת (אולי בגלל שהיינו בעיצומו של ריב?), הוא היה מופעם (ככה כותבים?
)ממה שקורה. לי התמיכה הזאת הייתה חסרה. בקשר לסקס אחרי - לא הייתה שום רתיעה מהאזור, גם השבוע שדיברנו על זה עם חברים (היא בשבוע מתקדם בהריון ראשון) האיש אמר שמבחינתו האיבר שיוצא ממנו תינוק והאיבר בו מקיימים יחסי מין הוא לא אותו איבר.
 
רבתם באמצע הלידה ?!!!! ../images/Emo5.gif

אני כבר רואה איך אני ממש מתרגזת עליו שהוא מתחיל לדבר בפלאפון או שהוא מעסה את הגב שלי בזולה או כאלו למרות שהוא מקסים אני מקווה שלא לריב איתו על מה רבתם ?!!
 

יונתנה

New member
לא ראה מקדימה.

לא רצה, אבל ראה מזוויות שונות ומשונות (גם מהצדדים אפשר לראות כמעט הכל
). אצלנו ללידה לא היתה השפעה על החשק המיני (שלו, אצלי זה כבר סיפור אחר...) עצתי אלייך, אם ירצה שיסתכל. אני מאמינה שבן זוג שלא רוצה להיחשף לכאלה מראות יודע שיהיה לו קשה להתמודד איתם.
 

הילהל

New member
הוא העדיף שלא

עם יונתן הוא הסתכל לי בעיקר בעיניים. עם מיה יצא שהוא העיז יותר והתבונן מהצד (ילדתי בשכיבה על הצד והוא החזיק לי את הרגל) וכן ראה "משהו". מייד אחרי הלידה הוא אמר לי שקצת הפריע לו מה שהוא ראה, שטיפה עושה לו להרגיש חוסר חשק. אבל אחרי 5 שבועות של צום-סקס הוא לא חשב יותר מידי ולא זכר יותר מידי... לא נוצרה לנו שום בעיה. הוא אפילו אומר שבפעם הבאה הוא יעיז יותר. כי זה היה מאוד קסום לראות את מיה יוצאת ממני.
 

polinomialy

New member
לא ולא

הא עמד ליד הראש שלי. בלידה הראשונה הוא לא ראה יותר מדי ולא נרתע (מן הסתם) הוא היה עסוק מדי בלדאוג שהיד שלא לא תשבר מהאחזיה שלי. (ילדתי בלי משככי כאבים) בלידה השניה הוא גם עמד ליד הראש שלי אבל ראה הכל - פשוט לא היה זמן לכסות או לעבור לתנוחה יותר נינוחה. לא היה זמן לעשות שום דבר. נכנסתי לחדר לידה. אמרתי לבעלי שיקרא למיילדת כי אני צריכה ללחוץ. עליתי על המיטה. המיילדת נכנסה. בעלי התמקם ליד הראש עם היד מוכנה בשביל שאני אשבור לו אותה. הגיע ציר לחץ והיא היתה בחוץ. גם במקרה זה לא נרשמה שום רתיעה.
 

neta2

New member
ראה הכל .

לא מבינה איך אפשר לא, אבל מסתבר שיש הרבה מאד גברים שזה קשה להם.
 

ענתש

New member
ראה פעמיים וסייע לילד אותי פעמיים.

וזאת אחרי שבפעם הראשונה הוא אמר שיהיה ליד הראש שלי ובפועל כן התרגש ורצה לראות (וגם היה צריך כי לי נורא כאב והוא הביא ורוקן סירי לילה, וניקה אותי, ועזר לי ללחוץ כשנתן לי קונטרה ברגליים ועוד ועוד...). בפעם השניה לא היה לו ספק. ואין שום רתיעה, אם כבר זו החוויה הכי מקרבת בעולם.
 

צהלולים

New member
כנ"ל, רק פעם אחת (בינתיים) ובלי

סירי לילה ונקיונות, היה כ"כ מהר שלא הספקנו כלום (חוץ מללדת)...
 

קרניבל

New member
ראה פעמיים, רוצה ליילד את הפעם

השלישית
אדם בכלל מופרע
הוא אשכרה נהנה מכל רגע, בלידה השנייה הוא שם לי ראי שגמני אוכל לראות, מודה שאני נהנתי פחות
הוא עזר לי והצחיק אותי והצחיק את הרופאים, בכלל שכחו שאני שם... ובלידה הראשונה אפילו סובב את השעון הגדול שהיה בחדר כמה פעמים כדי שאני אחשוב שלא עבר הרבה זמן, כשבפועל חיכיתי שעתיים למרדים... הזכרת לי למה אני אוהבת אותו
, אפילו שהוא שכח לקחת בזמן היום את דניאל מהגן
 

1במיה

New member
../images/Emo6.gifקנוש איך אדם כל כך מאורגן שוכח

את הילד בגן??? תזכירי לו את זה בפעם הבאה שהוא יקטר על האי סדר שלך (לפחות אני זוכרת את הילדים
)
 

1במיה

New member
ראה בלידה הראשונה ונכנס ל"טראומה"

במקרה של בעלי החלטתי בלידה השניה והשלישית שהוא יוצא בשלב שהלידה מתחילה כי הוא מרגיז אותי - בכל הלידות היו גם אמא שלי ואחותי.
 
למעלה