סקר - האם אתם סנטימנטלים..

ארתורו1

New member
סקר - האם אתם סנטימנטלים..

זוכרים את תאריך הפגישה הראשונה? הנשיקה הראשונה? האורזמה הכפולה הראשונה? (למקרה שמדובר בתאריכים שונים) שומרים את המסר הראשון? ה SMS המיוחד? מחייכים חיוך קטן כשעוברים בכביש 4 ליד הכניסה למושב של הצימרים או בכביש החוף ליד הירידה הסודית לצוק? תיאור הולם אתכם? ואם לא איך מתמודדים עם לא חוקי שהוא כן?
 
אני ממש לא סנטימנטלית

ואזכור תאריך של פגישה ראשונה רק אם התפתח אחריה קשר משמעותי. מעבר לזה... אני לא זוכרת ולא משקיעה זמן בלזכור ובטח לא בלחגוג כל מיני צמתים בדרך. עדין לא קרה שהלא חוקי היה סנטימנטלי יותר ממני (למרות שזו ממש לא בעיה)
 
../images/Emo122.gif הופס! חטפתי על הראש

קבלו תיקון: הלא חוקי הנוכחי מאוד סנטימנטלי וזה מאוד כייף ומפנק. זה בעצם ממש נחמד שמישהו בתוך הקשר הוא סנטימנטלי וזוכר ומביא שוקולדים ומפנק. והכי כייף שעושים את זה במיוחד בשבילי
 

Azriel bbl

New member
בחור מסורתי הלאחוקי שלך

תמיד זוכר להחטיף לך על הראש עם נבוט, כמיטב המסורת של שוכני המערות שיטת ה̶מ̶ק̶ל נבוט וה̶ג̶ז̶ר שוקולד - הכי רומנטי...
 
זוכר הכול

בתנאי שמדובר בקשר משמעותי (אם לא אני אפילו משתדל לשכוח...) מאוד סנטימנטלי האמת, אין כמעט מקום / דבר בסביבה שלא מזכיר לי משהו...
 

1precious1

New member
הייתי נותן לה שק של סנטימנטים...

אך אני מתבייש לתת. זוכרים את תאריך הפגישה הראשונה? - לא במדויק הנשיקה הראשונה? - לא האורגזמה הכפולה הראשונה? (למקרה שמדובר בתאריכים שונים) - לא שומרים את המסר הראשון? - כן ה SMS המיוחד? - לא מחייכים חיוך קטן כשעוברים לייד המחלף שליד מקום המגורים שלה. תיאור הולם אתכם? - תאור של מה? ואם לא איך מתמודדים עם לא חוקי שהוא כן? - היא בכלל לא, ולפעמים זה קשה להתמודד עם זה.
 

haze73

New member
אני זוכר הכל ../images/Emo9.gif

אילו צימרים יש בצד כביש 4 ? יש מצב שזוגות מהפורום נפגשים לצד כביש 4 ?
 
מאוד

סנטימנטלית ונוסטלגית, זוכרת לפרטי פרטים ממש הכל, מכל הקשרים שהיו לי ולא שוכחת כלום, כאילו הכל קרה אתמול
הזכרון שלי דומה לספוג
 

נשקניתת

New member
בגילי המופלג

קשה לזכור דברים בעיקר כאלו של מספרים אתה חושב שיסלחו לי ?
 

המנער

New member
זוכר הכל . שום דבר לא מעורר בי סנטימנטים.

רוב האנשים שענו ערבבו קצת בין הזכרון הפנומנאלי שלהם לתאריכים ומועדים לבין הסנטימנטים יש או אין שמעוררים בהם אותם תאריכים ומועדים לששון ולשמחה בשנה הבאה בירושלים הבנויה מעבר לשתי גדותיו של הירדן זו שלנו זו גם כן .
 
למעלה