סקר גלובס : ליכוד 31 ,קדימה 23 ,ליברמן 16

israel3000

New member
תשדיר ספינולוגי חדש של אייל ארד ואדלר

"אני לא כתום, אני לא שחור, אני דתי כחול-לבן - הציונות הדתית חזקה יותר בקדימה" חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זה היה חזק ! עד היום אנשים מהציונות הדתית יושבים בלי עבודה, בלי בית, ובלי מוסדות חינוך בגלל ההתנתקות של קדימה.
 

יניבל1

New member
עכשיו אני מבין למה ארד ולבני רבו

הסירטון הזה כל כך אידיוטי שלבני פשוט לקחה כיסא ודפקה לארד בראש
 

israel3000

New member
קשה ליצג מישהי שאין לה מה להציע אז מתחילים

לעשות שטויות.
 

israel3000

New member
סקר גלובס : ליכוד 31 ,קדימה 23 ,ליברמן 16

עבודה 15 ש"ס 10 יהדות התורה 6 מרץ 7 הבית היהודי 3 האיחוד הלאומי 5 חד"ש 4 ימין - 71 שמאל - 45 ערבים - 4 (חד"ש בלבד נכנסה)
 

יניבל1

New member
השאלה היא איך אתה מגדיר את קדימה

במידה וקדימה לוקחת את הבחירות היא עוד יכולה להקים גוש שמאל עם העבודה ומרצ
 

יניבל1

New member
אני לא אומר שיש לזה הרבה סיכוי

אבל במידה ולבני תתיאש מהמשא ומתן עם הימין (שכולל בתוכו את הימין הדתי והחרדים) היא תפנה לעבודה ומרצ כ"רע במיעוטו" מבחינתה . אולי אפילו תיזום איתם משא ומתן על ההתחלה. שוב, אין לי מושג מה לבני כן תעשה או לא עתשה יום אחרי שתיבחר , רק אומר שהאפשרות לחבור לעבודה ומרצ היא הגיונית.
 
בינתיים קדימה עם 23

לפי מה שהולך בסקרים כל הזמן קדימה בירידה אז לא יכול להיות שקדימה תצליח להקים גוש שמאל בסקר יש 71 מנדטים של ימין זה אומר שקדימה או מחנה השמאל צריכים עוד עשר מנדטים לקחת למחנה הימין ואז יהיה תיקו במצב הנוכחי שהציבור בעם לוקח ימינה חזק וכך רואים מהסקר על ליברמן שנקרא ימין קיצוני וכן האיחוד הלאומי שיש להם הצלחה קשה להאמין שפתאום השמאל יעלה לציבור נמאס מהשמאל
 

israel3000

New member
וזה שהיא תהיה רה"מ נראה לכם הגיוני ???

מפלגת קדימה תערוך בשבוע הבא מסיבה ב"האומן 17" בתל-אביב, בה ישתתפו חברי המפלגה ומטה הצעירים שלה. המסיבה, המכונה "מסיבת ההזדמנות האחרונה", תיערך ביום שלישי, ה-3.2, בשעה תשע בערב והוזמנו אליה כ-3,000 איש, שיהנו מכיבוד ואלכוהול. המסיבה יתקלט די-ג'יי שנשכר במיוחד, ומטה המפלגה מצפים ל"הרבה מצב רוח ואווירה צעירה". הסלוגן המוביל של המסיבה, שיוצב בגדול מעל הקהל, הוא " ציפי לבני היא ולא אחר תהיה ראש הממשלה הבאה". היחידים שינאמו במסיבה הם יו"ר הסיעה, ציפי לבני, ומספר שתיים, שאול מופז. ממש לא ראש ממשלה ! צריכים מישהו שינהל מדינה ולא תלמידת תיכון. בטוח ששאול מופז הולך להרגיש שם כמו חייזר, לא רוצה להאמין שהוא ילך איתה.
 
למעלה