סקר: בימבה ראשונה

Michal2899

New member
סקר: בימבה ראשונה

אוקיי, יובל בת 11 חודש ואני כבר מתכננת על הבימבה הראשונה שאבקש מתנה לקראת יומולדת שנה. ראיתי אחת בשילב של צ'יקו (עולה 339 ש"ח אם אינני טועה). אשמח לשמוע מה אתן קניתן/קיבלתן וכל התרשמות/המלצות בעניין.
 

מיכי2

New member
בימבה

כעקרון אנחנו קנינו בזמנו את הבימבה של חברת אופרת שממש לא ממליצה עליה. סתם הרבה כסף ולא שווה מי יודעת.. קנינו לו את זה בסביבות גיל 10 חודשים אבל ההתעניינות הממשית שלו בבימבות התחילה דווקא בגיל שנה ושמונה כשהתחיל ללכת לגן.. היום הוא לא עוזב את הבימבה. לגבי הבימבה של צ'יקו, יש אותה לבת של חברה שלי והיא מזה אחלה, שמעתי עליה דברים טובים.
 
339 ש"ח לבימבה../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo12.gif

בסכום כזה אני קונה לפחות 4 בימבות. תשמעי, נכון שנורא מפתה לקנות את בימבה הכי טובה עם הכי הרבה שכלולים שיכולה להפך לצבי ואחר כך לאוטו וגם למטבח אם אפשר
, אבל באמת באמת לא צריך. יש בכל החניות של "מלך הצעצועים" ו"חצי חינם" בימבות שהמחיר שלהם הוא בין 40 ש"ח (לפשוטה ביותר) ל 80 ש"ח (אם קצת יותר שכלולים) אנחנו קנינו גם לטלטל וגם לעופריכאלה. אצל עופרי היא מחזיקה מעמד כבר שנתיים ואצל טלטל כבר כמעט שנה והם משחקים איתם המון.
 

ayush

New member
מיותר לגמרי להוציא סכום כזה על

בימבה ! לנו יש 2 בימבות אחת פשוטה וזולה ואחת יותר יקרה ומשוכללת. ברור שהפשוטה הרבה יותר מוצלחת ואהובה. תשמרי את המתנות לדברים יותר שווים. יש בהיפרנטו בימבה ב35 ש"ח שנראית שווה בהחלט.
 
אולי 39.99 ש"ח בכל חנות צעצועים

זה מחיר מופקע!!! עומר קיבל בגיל שנה אופניים ותוך כמה חודשים כבר קטנים לו והם עלו 250. עומר קיבל בימבה בצורת סוס פשוטה וזולה הרבה יותר ומאז שהתחיל ללכת, הוא מאוהב בה.
 

reuthal

New member
הבימבה הפשוטה לא מתהפכת לכם?

הבן שלי פשוט מרים ומעיף אותה. אני באותה התלבטות לקראת גיל שנה!
 
למעלה