סקר בחירות לרבנות ירושלים

סופרים

New member
תוצאות הצבעה מבחדרי חרדים

רב ראשי אשכנזי --------------- הרב אליהו שלזינגר -6 הרב אשר וייס -5 הרב עזריאל אויערבך -4 הרב יוסף אפרתי -3 הגרז"נ גולדנברג -2 הרב נתן נטע לנדמן -2 הרב שלמה ניימן -2 הרב משה מרדכי פרבשטיין -2 רב ראשי ספרדי -------------- הרב ראובן אלבז -5 הרב יעקב יוסף -5 הרב דוד יוסף -3 הרב יצחק יוסף –2 הרב יונה ינון -2
 

avi613

New member
אני לא על מחשב

מן הראוי שפותח השירשור מסכם את ההצבעה, והוא נעלם!
 

avi613

New member
בהייד פארק

בפורום `א חרדים ספרדים`, ציינו את הרב אלבז כבעל סיכויים. עוד נכתב שם שהגר"ע יוסף כבר נתן את דעתו על בנו הרב יצחק.
 

avi613

New member
כפי הידוע לי

עדיין לא הוגש נגדו כתב אישום, ורק שוקלים את זה. הרבה מהציבור בירושלים רואה בו כסמכות המתאימה לרב ירושלים.
 

avi613

New member
אז מה? הציבור רוצה

רב שיקרב אנשים, שידבר אגדה וכו`. המציאות הוכיחה שהרב לאו אהוד על הציבור עד היום בשל הסיבות דלעיל. אינני מכיר את הרב יצחק יוסף, אבל נראה לי שמקומו יותר בין ציבור האברכים מאשר ה`עמך`... משא"כ הרב אלבז.
 
הבחירה שלי

אשכנזי: מי שהכי נראה לי רציני זה הרב אשר וייס, אבל העיקר שלא יהיה את אפרתי, כי רב עיר אמור להיות דמות רבנית ולא עסקן וכש"כ לא עסקן מושחט כמוהו. וספרדי: אני לא כ"כ מכיר, אני רק יודע ששמוליק אליהו, שהורס ומזיק את כל הקשור לנושא הרבנות בצפת, ממש לא כדאי שהוא יעשה את זה גם בירושלים.
 
הדרישות שלי מרב ברבנות

א. שלא יהיה חרדי. ב. שלא יהיה ת"ח. ג. עדיפות שלא יוסיף שם כבוד... אם לא שיש לזה השפעה בנושאים הלכתיים הייתי מעדיף ערבי...
 
בחירתי היא

לרב אשכנזי הרב אשר וויס שסוחף אחריו הרבה ציבור וגם מקורב למרן הגרי"ש ולרב ספרדי הרב יעקב יוסף
 

סופרים

New member
מאבק בין הרבנים יצחק ודוד יוסף

אמנם בעבר כתב מרן הרב עובדיה יוסף כי בנו הרב יצחק יוסף הוא המתאים לכהן כרב הראשי לירושלים ואף הראש"ל הרב עמאר חתם על כך, אולם הרב דוד יוסף לא ויתר ויש לו כוונות בכיוון.
 
למעלה